Kommentit (4)

Vierailija

Kuivan ihon hoitoon olen löytänyt kookosöljyn.
Purkissa kiinteää valkoista massaa mutta ihon lämmössä heti juoksevaa öljyä.Mahtava tuote koko vartalon ihonhoitoon. Imeytyy iholle nopeasti ja tekee sen sen hyvän oloiseksi. Pitkän lääkekuurin jälkeen alkoi kasvojen iho reagoida, jopa pesu vedellä kirveli iholla. Käytin vajaan viikon verran pelkästään kookosöljyä voiteena useamman kerran päivässä,iho rauhoittui nopeasti ja on nyt todella hyvinvoiva.
Eilen kävin rentoutumassa Flamingon Spa:ssa, ja kuinka ollakkaan siinä aulassa myytiin kookosöljyä pienissä lasipulloissa ihonhoitoon. Suosittelen kyllä ostamaan öljyn luontaistuotekaupasta sillä siellä tuote on todella edullista.
Suosittelen kokeilemaan!!

Vierailija

Minulla on myös kuivahko iho. En käytä aina saippuaa, vaan pesen apteekista saatavalla aqualan-voiteella. Sen jälkeen on tuntunut paljon paremmalta. Halvoista voiteista ei ole mihinkään, ihovoiteeseen pitää hiukan satsata. Öljyt ovat myös tosi hyviä tuotteita. Sauna tahtoo kuivattaa ihoa, joten pesu voiteella ennen sinne menoa kannattaa.

Vierailija

Olen koettanut suojata kuivan ja vaalean ihoni auringolta mahdollisuuksien mukaan. Nautin vitamiini- ja hivenainepuristeita, viimeksi aloin käyttää voimakkaita norjalaisia kalaöljykapseleita. Ainakin hiukset
ovat mielestäni voineet paremmin tämän jälkeen.

Vierailija

Oliiviöljyä sisältävistä tuotteista parhaina olen pitänyt Idea Toscana Prima Spremitura shampoota, vartalovoidetta ja suihkugeeliä. Mieto ja miellyttävä tuoksu, ei lainkaan ällöttävän perusvoidemainen. Käytän vartalovoidetta heti suihkun jälkeen. Muista myös juoda paljon vettä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat