Aloitan KAHELI-KANAVAN :)

Vierailija

Hei! Joku valitti rönsypalstalla, että huumoria puuttuu, niin eikös voisi pitää myös tällaista ns. kaheli-osiota, johon voi kirjoittaa ihan mitä lystää, varsinkin jotakin huumori-pitoista. Ja laittaa vaikka Richard Geren tai muiden komistusten/kaunottarien kuvia, jos huvittaa... :)
Onko ajatus ihan huono???
Kaipaisin jotakin huumoria ihan mistä aiheesta vaan (paitsi en sairauksista, vammoista tms, niihin ei huumori kuulu), olisi kiva lukea jotakin hauskaa ja yllättävääkin! Vaikkapa kommelluksia tosi-elämästä!?
Toivoo yks kahjopää

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kyllä tänne yksi kaheli-kanavakin hyvin sopii, vaikka noita vanhempia
mukavia kanaviakin löytyy, kuten "sanat kateissa" ja "kommellusten komero".
Niitä nostin esille, kun uudemmat palstalaiset eivät ehkä ole niitä vielä
löytäneet. Terveisin toinen kaheli :)

Vierailija

Tota noin, en vaan pitänyt tuosta otsikosta. Miksi KAHELI-KANAVA? Vai onko tämä huumoria sairaudesta?

Vierailija

Lainaus:

Tota noin, en vaan pitänyt tuosta otsikosta. Miksi KAHELI-KANAVA? Vai onko tämä huumoria sairaudesta?

Ei todellakaan huumoria sairaudesta, se jätetään tämän ulkopuolelle! Kaikki muu vähän outo juttu käy kyllä! :) T: Kahjopää aloittaja

Vierailija

Lainaus:
keskustelun aloittaja:
...Kaipaisin jotakin huumoria ihan mistä aiheesta vaan (paitsi en sairauksista, vammoista tms, niihin ei huumori kuulu), olisi kiva lukea jotakin hauskaa ja yllättävääkin! Vaikkapa kommelluksia tosi-elämästä!?
Toivoo yks kahjopää

Anonyymi 26.04.2011 20:14

Ei todellakaan huumoria sairaudesta, se jätetään tämän ulkopuolelle! Kaikki muu vähän outo juttu käy kyllä! :) T: Kahjopää aloittaja

Vierailija

Lainaus:

Kylähullujen palsta vois olla osuvampi otsikko.

Seon nyt näköjää tua alottaja sevverta kahel notta hiä alotti tällä nimelä. Ja onniilä pikkise erookii kaheliloila ja kylähulluila. Vielä tiällei nävy yhtää alottaja haikailemoo huumorviestii van josko niitäi alakas tänne ilemaantuu. Van niihä se taitaa olt notta. Kaikesa uuvesa pitää käyvä nää ritiikit esmäisenä. Ja toisaalta seonnii hyvä. Ne ko suap hoijettuu alta poikkee nii sittä sitä pystyy keskittymmää sihi varsinaisee asjaa mito aluperin lähetty tavottelemmaannii. No nyty mie tiiän nottei tää miu osalistumine ou tuas kaikkii mielee. Miulako on tämmöne erlaine tapa ilemasta asjoita. toiset moittiit nottei tästä monkerruksesta sua selevee van josseon vaikeeta nii hyppee yl ja josko tuntuu sillen notta. miunnii tarinat kinostaa nii lukoo sittä ja arvailoo loput. Nottei tää iha mänettäs alottajan haikailemoo merkitystä nii mie laitan tuaha lopuks lainaukse Positiivarien tänuamusesta ajatuksenaamiaisesta

TENAVAT TERÄVINÄ

Inka on positiivinen viisivuotias. Eräänä päivänä hän ei saanut käsinettä käteensä ja tokaisi: "Onpa haasteellinen hanska!" -Petra

Kerroin kolmevuotiaalle Ronjalle, että kesä lähestyy ja ihan kohta pääsemme yhdessä lomamatkalle. Tyttö mietti hetken, istahti eteisen lattialle ja ilmoitti: "Odotan tässä!" -Erja

T.suapisti

Vierailija

Minä kun näin tuon otsikon niin olin kovin iloinen ja mielissäni siitä.
Ajattelin, että ompas hyvä, että nyt tänne saa sitten kirjoitella kaikki ne muiden asiallistenkin keskustelujen häiriköt.
Eli kaikki te kahelit jotka häiriköitte hyviä keskusteluja niin olkaa tällä palstalla.

Vierailija

Aloittaja: niin, siellä päin, mistä mun vanhemmat oli kotoisin, ei tuo kaheli-sana tarkoita niin erityisen pahaa, arkikielessä saatetaan sanoa: oletko ihan kaheli, jos tekee jotakin hassua. Sen vastine voisi olla vaikka outo, hassu, holja...
Suapistin kirjoitus ja loppukevennykset olivat ihan hyviä mielestäni! :)

Vierailija

Lainaus:
09:56
Minä kun näin tuon otsikon niin olin kovin iloinen ja mielissäni siitä.
Ajattelin, että ompas hyvä, että nyt tänne saa sitten kirjoitella kaikki ne muiden asiallistenkin keskustelujen häiriköt.
Eli kaikki te kahelit jotka häiriköitte hyviä keskusteluja niin olkaa tällä palstalla.

Eihän tästä mitään häirikköpalstaa ole kai tarkoitus tehdä,
vaan tänne aloittajan mukaan toivotaan jotain huumoripitoista, iloista, hyvää mieltä
tuottavaa juttua. Häiriköistä ei ole iloa missään keskustelussa.
Suapisti on mielestäni oikeilla linjoilla, hän on ystävällinen, eikä loukkaa ketään :)

Vierailija

Minun rakas lapsenlapseni tuli mummolaan ja pihassa katsoi järvelle ja sanoi NO NIIN, oli jäät nääs lähteneet. Tuli sisälle ja oli serkkuja ruokailemassa sanoi taas NO NIIN. Sanoja on kohta 2 vuotta. Päivän paras juttu minulle oli.

Vierailija

Lainaus:

Meilläpäin kaheli tarkoittaa hullua ja hullulta tuntuu tämä palstakin!

Kyllähäse meilläipäi hulluu tarkottaa tua kahel. van sillon toisaalta er vivahteitahi. Ei se välttämätä umpihulluu tarkota. van se suatta tarkottoo semmostahii hulluttelijoo /hassuttelijoo, positiivisela tavala kahelii. Van seko on tää suomenkiel semmone notta. siinon samala sanala suattaa usempihi merkitys. jotka sittä riippuu vähä asjayhteyvestähi.
Mie vähä veikkoisin notta. tän palstan alottaja kaipail just nimeomaa näitä positiivisela tavala kahelija tänne kiriottelemmaa.

Mie pistän tuaha loppuu tuas "tenavatarinan". Minen muista enee mistee minoon tuan suana. luultavasti seon tult kiertävänä sähöpostina ja sentähe minen voi tähä sen lähetietoja laitoo

SAAPPAAT

Oletko kuullut lastentarhanopettajasta,
joka auttoi päiväkodin poikaa panemaan
saappaat jalkaansa?

Opettaja kiskoi minkä jaksoi samalla kun
poika työnsi jalkaa saappaaseen, mutta
helppoa se ei totisesti ollut. Kun toinenkin
saapas vihdoin oli jalassa, opettajalla oli
ihan hiki. Ei ihme, että hän melkein voihkaisi
kun poika ilmoitti: "Ne on väärässä jalassa."

Valitettavasti poika oli oikeassa. Saappaiden
riisuminen ei ollut yhtään sen helpompaa
kuin niiden jalkaan vetäminen. Opettaja
onnistui vaivoin pysyttelemään tyynenä kun
hän toistamiseen kiskoi ahtaat saappaat
paikoilleen. Siinä samassa poika huomautti:
"Ei nää ole mun saappaat."

Opettaja puri kieltään jottei karjuisi pojalle:
"Mikset sinä sanonut mitään!" Kun hän oli
kiskonut hankalat saappaat uudelleen pois,
poika selitti: "Nää on mun veljen saappaat.
Äiti käski mun panna ne tänään jalkaan."

Opettaja ei enää tiennyt itkeäkö vai nauraa.
Hän kumartui taas kerran punnertamaan
saappaita pojan jalkaan.

"Huh-huh, valmista tuli - vihdoinkin."
Missäs sinun käsineesi ovat?" opettaja kysyi
pojalta. "Äiti pani ne saappaiden sisään."

T.suapisti

Vierailija

Aloittaja: niin,kyllähän se kaheli tarkoittaa myös hassuttelijaa ja hulluttelijaa, sellaisella positiivisella mielellä, ja sitähän sen on tarkoitus tarkoittaa tälläkin palstalla! ;)

Vierailija

Lainaus:

Hei! Joku valitti rönsypalstalla, että huumoria puuttuu, niin eikös voisi pitää myös tällaista ns. kaheli-osiota, johon voi kirjoittaa ihan mitä lystää, varsinkin jotakin huumori-pitoista. Ja laittaa vaikka Richard Geren tai muiden komistusten/kaunottarien kuvia, jos huvittaa... :)
Onko ajatus ihan huono???
Kaipaisin jotakin huumoria ihan mistä aiheesta vaan (paitsi en sairauksista, vammoista tms, niihin ei huumori kuulu), olisi kiva lukea jotakin hauskaa ja yllättävääkin! Vaikkapa kommelluksia tosi-elämästä!?
Toivoo yks kahjopää

Hyvä idea tämä "kaheli kanava". Nyt vaan on niin ,että me jotka olemme olleet jo ainakin vuoden tätä "kaheli" nimitystä kantavia virallisia jäseniä, olemme kertoneet kaikki elämämme kommellukset, jopa niitä valon arkojakin, noilla monilla mukavilla kanavilla, pyydämme teitä uusia ja nuoriakin jäseniä kertomaan joitain mukavia tapahtumianne elämänne varrelta.
Sehän voi käydä niinkin että tähän dementian kehitykseen voi tulla aukko ja mekin vielä muistamme sen "parhaimman" kommelluksemme jos välillä sais lukea teidän vähemmän kaheleiden tarinoita.

Terveisin yksi kaheli-kerhon jäsen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat