Muutto eläkeläisenä uuteen maisemaan.

Vierailija

Onko tämä kuinka yleistä,että haluaa vanhoilla päivillä laittaa elämän uusiksi?Onko kokemuksia?Tuli tunne,että haluan vielä kokea uutuuden viehätystä.Uudet kuviot ja ympäristö.Vaikeaa on jättää vanha taakse, kun kuitenkin on viihtynyt.Mutta tuli tunne,että tämä nyt saa riittää ja uusi lehti elämässä on käännettava ,kun voimia vielä on.
Takana ei ole rakkaus ,vaan muuten vaan uudet ympyrät.Kunhan ei katumus iskisi.

Kommentit (4)

Vierailija

ELÄMÄ menee välillä väkisinkin uusiksi,vaikkei haluaisikaan.Mikäs siinä jos ei pakonomaista tarvetta!!Hyvät jatkot

Vierailija

Hei sinä uutta kaipaileva, täällä on yksi mummeli kyllä, joka aikoo laittaa elämänsä uuteen uskoon päälle kuusikymppisenä.
Muutan ihan eri puolelle suomenmaata maaseudun rauhasta vilkkaaseen keskukseen eteläsuomeen.
Hiljaisuus saa jo riittää, nyt pitää saada vipinää elämään.
Asun, elän yksin ja kukaan ei sanele, mitä voin tehdä ja mitä en.
Olen eläkkeellä ja elän siis elämäni parasta aikaa. Talous on kunnossa, joten olen päättänyt pistää elon ranttaliksi sanan hyvässä merkityksessä.
Matkustelua, kylpylöitä, tansseja, patikointeja, teattereita, oopperoita, shoppailua, toisten `äitien`tekemää ruokaa + viiniä.
Ja miehiäkin, jos joskus siltä tuntuu.
Miltäs kuulostaa? Lähdetkö matkalle mukaan....

Vierailija

Olet rohkea. Minä asun asutuskeskuksessa ja voin sanoa, että ei täällä aina niin vilkasta seuraelämää ole. On aika vähän paikkoja minne mennä kun on ns. aikuinen nainen. Tietysti riippuu itsestäkin, mutta ravintolat ainakin on suunnattu etupäässä nuoremmille. Minäkin haluaisin käydä tansseissa, mutta ei niitä ihan lähellä ole. Yksin ei tule kauemmaksi lähdettyä ja aina ei ole sopivaa matkaseuraa.

Vierailija

Joo ei kantsi jäädä tuleen makaamaan,,, mutta hei antakee armoo, tuo mummeli sana kuulostaa niin harmaan mökin mummolta..vaikka ollaan lapsenlapsille mummoja. eiköskään olla siellä ravintolassa, kun naisia vaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat