Sokeriton.fi suklaan testaajia?

Vierailija

Onko kukaan testannut www.sokeriton.fi -palvelua ja lähinnä heidän sokerittomia suklaitaan? Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia ennen mahd. tilaamista??

nm 6.5 mmol/l

Kommentit (11)

Vierailija

Onko tuo 6,5 sokeriarvosi? Eikö suklaassa ole vaarallisempaa sen rasvaisuus kuin sokerin määrä, rasvasta ne kalorit ainakin tulevat. Olen maistanut joitakin sokerittomia, mutta eivät ne yhtä hyviä ole kuin tavalliset. Hampaat tietty säästyvät.
nm Vähemmän mutta parempaa

Vierailija

Hieman koholla on sokeri välillä ollut nyt kuitenkin pysynyt alle 6,5 ja alle kuudenkin. Hyviä tuloksia olen saanut välttämällä turhia hiilihydraatteja kuten sokeria ja valkoista leipää. Ja lenkillä pitää tietty käydä! Itse olen myös maistanut muutamaa sokeritonta suklaata jotka olivat "vain" tyydyttävän makuisia. Sokeriton.fi valikoimassa näyttää kuitenkin olevan jos jonkin sorttista suklaata. mm. Sveitsistä. Siellä ainakin osataan suklaata tehdä, Toblerone on esim. herkullista!

Suklaata syön vain vähän kerralla, ei näkkileipänä - muuten lihoo oli suklaa sokeritonta tahi ei! Laittakaa ihmeessä kokemuksia tuosta myynnistä. Tai muuten pian pistän tilauksen menemään kun ei kommentteja näytä heruvan... heh-heh...

Vierailija

Valtavan on hyvä tuo www.sokeriton.fi -palvelu. Suosittelen! Nettipalvelu toimii ilman, että tarvitsee käyttää maksukortteja, eikä edes tarvitse käytää sitä verkkokauppaa (jos ei halua) vaan tuotteet voi tilata vaikka sähköpostilla kuten ystäväni kanssa teimme. Laskun saa tilauksen mukana. Laskulla maksamisesta ei tullut lisäkuluja ja sokerittomat herkut sain seuraavana päivänä kotiin asti! JA mikä parasta: herkut olivat ihan top-class! Sveitsiläistä Stella suklaata olen aiemmin saanut "sokeriversiona" eikä tätä sokerittoman makua pysty kyllä erottamaan mitenkään! Valtavan hyvää oli ja laadukkaan tuntuista - taidan tänään tilata uudemman kerran...

Vierailija

Keliaakikko sairastaa keliakiaa ja noudattaa gluteenitonta ruokavaliota. Jos tuote on merkitty gluteenittomaksi, niin keliaakikko voi sitä turvallisesti nauttia. Sokerittomat tuotteet käyvät diabeetikoille yhtä hyvin kuin ei diabeetikoille jos muuta estettä tuotteen nauttimiseen ei ole. Makeisia kannattaa nauttia kohtudella, sokeritontakin.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen itse sairastanut diabetesta jo 17 v ja kokeillut sokeritonta suklaata enkä ole oikein mieltynyt niihin. Joskus otan palan Fazerin sinistä, eikä tuo sokeritasapaino siitä ole järkkynyt mihinkään. Rasvahan se pahinta on, vaikka kyllä voissa muikkuni paistankin, enkä pode suurtakaan huonoa omaatuntoa. Rohkenen sen tunnustaa hoitajallenikin. Kyllähän me täältä maailmasta ainakaan pääsemme pois söimme mitä hyvänsä.
Hyvää päivän jatkoa kaikille täältä Savosta niin sokerisille kuin sokerittomillekin!

Vierailija

Itse olen testannut www.sokeriton.fi -palvelun sokerittomia tuotteita ja olin niihin niin tyytyväinen, että tilasin saman tien uuden satsin. Maku on yhtä hyvä kuin sokerillisessa - ei huomaa eroa! Toimitetaan kirjekuoressa postilaatikkoon asti, useassa jos tilaus on isompi. Loppukesän terkut Vantaalta!

Vierailija

Mainiota tummaa suklaata olen tilannut tästä www.sokeriton.fi -palvelusta - on sydämelle terveellistä ihan tutkimustenkin mukaan. En syö esim. pastaa koskaan joten en sitä kaipaa mutta sokeritonta hyvää tekee joskus mieli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat