Elämä voi olla ihanaa !

Vierailija

Huomenna tulen vanhaksi,näin ajattelin eilen. Tänään olen onnellinen että olen saanut elää näinkin kauan ja
saanut elämältä niin paljon,puolison,ihanat lapset ja kolme aivan hellyttävää lastenlasta. Miksi siis en olisi
onnellinen ja nauttisi elämästäni mahdollisuuksien mukaan. Ystävät en unohtanut teitä ,teiltä saan voimaa,kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija

Kunpa voisin olla iloinen kuten Sinä, mutta mielialani heilahtelee miten sattuu ja sekoilen muutenkin, syy: menetin rakkaan mieheni viime kesänä...!!
Silti yritän iloita lapsista ja lapsenlapsista, heistä saan kyllä voimaa...

Vierailija

Kyllähän elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Minullakin on kaikki ympärillä mitä tarvitsen. Mieskin melkein ok. Mutta miksi olen aina väsynyt, olisi niin mukava olla joskus oikein energinen ja levänneen tuntuinen, kuin joskus ennen vanhaan. Ikäkö sen tekee? Kohta 60 vuotta.

Vierailija

Myös minä meneti rakkaan puolisoni vast´ikään,elämä on raskasta.Lapset ja heidän lapsensa kyllä tuovat iloa paljon,voin olla itkemättäkin joitain päiviä,mutta sitten suru iskee kovastikin ajoittain.Yritetään jaksaa...eihän ole vaihtoehtoja.

Vierailija

Olet vasta kohta 60v.Ethän sinä vielä ole vanhakaan,ja miehesikin on melkein OK.Nauti elämästäsi,nauttikaa yhdessä kun teillä vielä on toisenne1

Vierailija

Et sinä vanha ole. Minäkin olen kuusikymppinen, käyn töissä, hoidan lapsenlapsia ja välillä väsyttää, mutta aina sitä voimaa jostain vaan saa. Sinulla on vielä mies, on siinä hyviäkin asioita. Ei tämä yksinolo aina ole helppoa. Mies lähti aikanaan uuden perään, ja itselle ei ole osunut uutta onnea. Ilo pitää välillä ottaa pienistä asioista, että jaksaa taas eteenpäin, kun ei ole sitä juttukaveria kotona. Lapsenlapset on yksi voimanlähde.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat