Voitko elää ilman?

Vierailija

Seksi ja suklaa ovat asioita, joita ilman ihmisten on useimmiten hankala kuvitella elävänsä. Samaan sarjaan kuuluvat alkoholi ja kofeiini. Mutta mistä luopuminen sinulla ottaa kovimmalle?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Jaa-a, eiköhän se mun kohdalla ole juusto! Seksiä ja hellyyttä ilmankaan en mielelläni olisi, mutta on kai pakko, kun en enää leskeydyttyäni ole löytänyt hyvää seuraa. :(

Vierailija

Elelin sossun rahoilla ankean puutalon ullakkohuoneistossa. Sähkölämmittimiä oli useita ja vanha mutta toimiva ilmankostuttaja. Toin viereiseen huoneeseen kolmekymmentä kukkaruukkua hampun taimia. Posotin vettä kostuttajasta ja lämpöä vanhan-aikaisista säteilijöistä. Kaksi vuotta tuli satoa, mutta sitten säteilijä kaatui ja sytytti tulipalon.

Palokunta oli äkkiä paikalla. Tyhjensi huoneet tavaroista ja sammutti palon. Palomiehet toivat hamppuruukut pihalle riviin. Yksi palomies tunnisti kasvit ja kutsui poliisin. Kasvit hävitettiin. Minä sain pienet sakot, koska elin työmarkkintuen varassa.

Voitko elää ilman? Nyt on pakko elää ilman hamppua. Mutta on niin ikävä niitä ruukkuja.

Vierailija

Ilman suklaata ja kahvia en elä. Siksi niitä pitää jatkuvasti olla saatavilla, mutta muusta voin luopua. Naisen on helppo olla ilman seksiä, varsinkin yli 5-kymppisten, jotka eivät käytä hormoneja keinotekoisesti seksihaluja ylläpitämään.

Vierailija

Lainaus:

Seksi ja suklaa ovat asioita, joita ilman ihmisten on useimmiten hankala kuvitella elävänsä. Samaan sarjaan kuuluvat alkoholi ja kofeiini. Mutta mistä luopuminen sinulla ottaa kovimmalle?

Suhteellisen uteliaana ihmisenä, myös itseäni kohtaan, rajojani etsiessä, olen kokeillut monenlaista luopumista.
Olen ollut 4 kk. ilman kahvia ja totesin, että pärjään, siis en ole kofeiiniriippuvainen.
Ilman suklaata olen ollut vuosia, oli aika kun ei löytynyt maidotonta suklaata, enää sitä ongelmaa ei ole.
Ilman alkoholia periaatteessa olen ollut aina, vain nuoruudessa koettu muutama kunnon känni, rapaulat ja vapinat, sai tekemään päätöksen, en tarvitse alkoholia siitä on 28v. Senjälkeen olen korkannut yhden viinipullon, kaappiin etikoitui kolmessa kuukaudessa, siis tulen toimeen ilman alkoholiakin.
Viimeinen, seksi, olin 8 vuottaja ilman ja tulin hyvin toimeen, itse joskus avittamalla.
Mutta...sitten rakastuin ja sain kerran, mutta se päättyi. Oli melkein liian kova paikka luopua, siitä minkä oli kuvitellut jatkuvan.
Seksin ja rakkaan ihmisen puute on vaikein paikka elämässäni. Vasta vanhoilla päivilläni sen totean, että on minussakin heikkouksia joita en pysty täysin poistamaan elämästäni, että olisin täysin tyytyväinen. Luoja tietää, että on minussa monia muitakin heikkouksia.
Toisaalta tosi huvittava tilanne, mutta johtunee siitäkin, että en nuorena vakisuhteessa eläessäni tiennyt mitä kunnonllinen hyvä seksi on. Tiesin vain, että olin tyytymätön, enkä pitänyt kovin seksistämme.
Edes joku asia vanhetessa paranee...tarkoitan seksi jota ikäihminen toiselle voi antaa.

Vierailija

Kahvia ja suklaatan saan.
Pelkkää sexiä en halua.
Näin ollen leskenä,ainakin vielä-haluaisin vielä jotain muutakin....+60,hellyyttä,kädestä kiinni pitämistä ym,ym...

Vierailija

Kahvia ilman en voi olla. Kokeilin siirtymistä teehen , mutta kahvi voitti. Joskus jos olen juonut hyvin erilaista kahvia paljon päivän , saatan juoda kupillisen teetä. Lääkäri kehoittivähentämään kahvia , no nykyään juon noin 3-4 kertaa päivässä 2 mukillista kerralla.

Vierailija

Lainaus:

Kahvia ja suklaatan saan.
Pelkkää sexiä en halua.
Näin ollen leskenä,ainakin vielä-haluaisin vielä jotain muutakin....+60,hellyyttä,kädestä kiinni pitämistä ym,ym...

Kysyttiin, voitko elää ilman? Mihin vastasit?

Vierailija

Voin olla ilman kahvia nykyisin.Olen koko "pienen" ikäni ollut lähes kokonaan kahvinjuoja.Mutta pikkuhiljaa se kahvinhimo haihtui,ensin ei maistunut enään iltakahvi, sitten lopetin päiväkahvin juomisen.Siinä vaiheessa kun aamukahvi ei enään tuoksunutkaan hyvälle, vaihdoin sen teehen,kahvia ei enään tee mieli.
Suklaan himo hävisi vaihdevuosien jälkeen.No jouluna syön suklaata.En oikeastaan muulloin.
Ja seksi sitten ,sitäkin ilman voin olla,aikansa kutakin!

Vierailija

Lainaus:

Nälkä eikä ruokaa kaapissa. Saisikohan kirkolta avustusta?

Minäkin tarjoan paistettuja silakoita, uuniperunoita ja kahvia pullan kera jälkiruuaksi.

Vierailija

Meillä päin on vielä vähän puhdasta ilmaa. Mutta älkää nyt ihan joukolla tulko, errei happi lopu kokonaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Nälkä eikä ruokaa kaapissa. Saisikohan kirkolta avustusta?

Minäkin tarjoan paistettuja silakoita, uuniperunoita ja kahvia pullan kera jälkiruuaksi.

Missä näitä on tarjolla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat