Täällä tänään

Vierailija

Hei kaikki!
Olen tänään tullut tänne keskustelemaan ensimmäistä kertaa. En ole vielä ottanut omaa nimimerkkiä, sillä katson ensin :) Ensivuonna, jos Luoja suo , jään eläkkeelle. Toivoisin ystävällistä juttuseuraa, tavallisten ihmisten kanssa. Ihanaa odottaa joulua tämän pimeän syyskauden jälkeen. Joulu tuo valon ja ilon Joulun syntymäpäiväsankarin myötä!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Se on varmaankin joulukiireet nyt kovimmillaan, kun ei kukaan ole vielä aloitustasi kommentoinut.
No oli kyllä yksi asiaton, mutta onneksi se on jo poistettu!
Millaisista asioista olisit kiinnostunut keskustelemaan?
Itse käyn monilla keskustelupalstoilla ellit.fi, studio 55 ja goldenage.fi. Viime mainittu on nimestä huolimatta
suomenkilelinen. Siellä on myös chat.

Joko olet suunnitellut mitä kaikkea aiot eläkkeelle jäätyäsi tehdä?
Minä tein alussa vapaa-ehtoistyötä, vaan sitten kun omaa autoa ei enää ollut oli lopetettava.
Minä koen lähimmäisten auttamisen elämäntehtäväksi.

Rauhaisaa joulun odotusta itsekullekin!

Vierailija

Tuulinen päivä, lunta tuiskuttaa kovasti ja jännitän autolla lähtöä kaupunkiin. Lumi on ihana asia talvella, mutta aiheuttaa myös haittaa. Ei muulla tavoin kuin auton kanssa. Tein pihalla lumitöitä hiljakseen ja rauhassa, sitten keitin kahvia ja istuin ikkunassa katsomassa kätteni töitä. Tuli ihan mukava olo. Joulu on minulle tärkeä aika vuodesta. Odotan sitä kuin lapsena... vaikka olen yksinasuva, tuntuu joulu juhlista jaloimmalta. Hyvää joulunaikaa kaikille! T: Alexa

Vierailija

Kiitos samoin,joulun aluspäiviä elellään,tänään sain leivottua joulupiirakat,tuli hassu ajatus leipoessa mieleen,että mitenkähän iso vuori olis edessä, kun kaikki jouluksi leipomani piirakat olis edessä.Sen verran paljon niitä on tullut tehtyä, alkuun äitini kanssa,joka opetti lapset työn tekoon,kiitollisena muistan häntä.

Joulun aika on minusta oikein mukavaa aikaa,valmisteluineen .
En tiedä johtuuko se osittain siitäkin, kun itse olen myös joulunlapsi jouluaamuna syntynyt.
Taas kaikki kauniit muistot mun tulee mielehen....
Kaikkia tervehtien ja muistaen.

Vierailija

Jouluun aikaa enää viikko, joko on jouluvalmistelut tehty ?
Kyllä taas on ruuhkat kaupoissa, vaikka alennusmyynnit alkaa heti joulun jälkeen.
Aina sitä yrittää jo pitkin syksyä valmistautua lahjahankinnoissa, vaan ainahan tuo tuppaa viime tinkaan jäämään.
En kyllä kovin kalliita lahjoja ostele ja joskus löytää kirppareiltakin ihan hyväkuntoista tavaraa halvalla.
Meidän kaupungissa on 8 kirppistä ainakin + toimintakeskus.
Itse en ole kiinnostunut saamaan mitään, koska tärkeintä on olla läheisten kanssa yhdessä.
Meillä on aina raitis joulu, lapsuudessa taas ei aina ollut.
Jouluiloa kaikille lapsille ja lapsenmielisille.

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei taas!
Nyt olen ottanut nimimerkin, kun ekakertaa kirjoittaessani ei sitä vielä ollut :)
Joku kysyi mistä haluaisin keskustella, ei sillä väliä, tähänaikaan varmaankin joulun vietosta :)
Tänään alkoi minulla joululoma, eli nämä kaksi päivää ja olin ajatellut ensiksi siivota. Mutta aamulla olikin selkä niin kipeä jostain syystä, että siivoushaaveet oli kokonaan jätettävä. Parin buranan ja päiväkävelyn ja -unien jälkeen olo oli jo ihan toinen. Niinpä tein pienen piparitaikinan ja leivoin parikymmentä karjalanpiirakkaa. Huomenna ehtii siivota tai lauantaina. On kyseessä kuitenkin niin iso juhla, että sitä kivempi viettää jos koti siisti. Yksin minäkin asun, mutta poikani tulee lauantai-iltana kotiin ja hän innokas ruuanlaittaja, joka minulle ihana asia, sillä itse mieluummin leivon tai sitten luen ja teen käsitöitä.
Anteeksi nyt olen kertonut jo liian paljon itsestäni. Kertokaa tekin, niin sitten tiedän millaisten ihmisten kanssa juttelen :)
Mukavaa joulunodotusta teille kaikille!

Vierailija

Luojan lapsi

Onhan sinulla tuo nimimerkki ollut jo pitkään,
mutta tervetuloa silti keskustelemaan :)

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olenkohan minä edes tuo???? Sillä oikeesti olen tullut et.n sivuille vasta vähänaikaa sitten. Mutta voihan Luojan lapsia olla enemmänkin :) Tai sitten...en tiiä :, enkä muista :)

Vierailija
Luojan lapsi

Olenkohan minä edes tuo???? Sillä oikeesti olen tullut et.n sivuille vasta vähänaikaa sitten. Mutta voihan Luojan lapsia olla enemmänkin :) Tai sitten...en tiiä :, enkä muista :)

Eihän samalla nimimerkillä voi olla kahta rekisteröitynyttä.
Katsohan omasta profiilistasi, niin siellä on tuo rekisteröitymispäivä.

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Luojan lapsi

Eihän samalla nimimerkillä voi olla kahta rekisteröitynyttä.
Katsohan omasta profiilistasi, niin siellä on tuo rekisteröitymispäivä.

No olkoon sitten niin :)

Vierailija

Hienoa, että rohkenet aloittaja nimimerkillä esiintyä.
Olen kyllä rekisteröitynyt itsekin jo, mutta en vielä nimimerkilläni kirjoittanut.
Ehkä uudistuvan sivuston myötä saataisiin nimimerkit käyttöön, jolloin paremmin tutustuisi täällä kirjoittaviin.
Jos vaikka ihan netti/live ystävän löytäisi?
Olen yksinäinen vajaa kuuskymppinen.
No on kyllä lapsia ja lapsenlapsiakin, jotta jotain iloa ja valoa Heistä sentään saan.
Muuten on elämäni aika yksitotista ja harmaata.
Pidän kyllä yksinolostakin, rauhasta ja hiljaisuudesta. -on aikaa ajatella syntyjä syviä jne.
Luonto monimuotoisuuudessaan kiinnostaa kovasti, sieltä saan energiaa kyllä.
Koira ja kissat ovat myös hyvää seuraa.
Joskus vaan kaipaisin kaltaistani juttuseuraa tai kaveria luontoretkille.
Ehkä tämä joulunaika korostaa nyt pahiten tätä ns. sosiaalisen elämän puutetta.
Jälkikasvut kyllä piristävät arkeani, mutta mukava ois löytää oman ikäluokan ihmisiä, kun olisi varmaankin
enemmän menneen elämän kokemuksia jakaa.
Jouluna en ole yksin ja toivon, ettei kenenkään muunkaan tarvitsisi olla. -ainakaan pakosta.

Hyvää joulua toivoo E.L

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei!
Kiitos E.L. viestistäsi. Totta, että ihminen luotu toisten yhteyteen ja suurin osa meistä kaipaa seuraa, ainakin joskus. Ystävät jokaiselle tärkeitä ja säilyttääkseen ystäviä, sen eteen myös tehtävä töitä. Minusta joulu on ihanaa aikaa, en kaipaa silloin suurta ihmisjoukkoa ympärilleni, kirkossa saan elää joulun sanomaa todeksi ja kokea yhteyttä muun seurakunnan kanssa.
Mutta nyt siivoamaan tai jotain kuitenkin tekemään :)

Vierailija

Eläkemummu täällä katselee tv:tä ja yrittää tappaa aikaa. Pitkästyttää. Joulu meni ja sen mukanaan tuoma ihana hässäkkä. Lapset ja lapsenlapset kävivät tapanina syömässä poronkäristystä. Sitten pelattiin lautapelejä, naurettiin ja intoiltiin kun onnistuttiin.
Kumma kun on niin vaikea palata arkeen.
Onnellista uuden vuoden odotusta jokaiselle

Vierailija

Jo vain on arki alkanut. jouluaattona oli tuvan täydeltä porukkaa, joulupäivästä tähän asti olenkin sitten saanut
yksikseni olla. -ja huomenna, ylihuomenna ja ties mihin saakka ei taas ketään näy?
No koira ja kissa kaverit on ja pikkulintujen elämän seuraaminen ainoita ajankuluja.
Tänään pakkasta -2 ja jos tuosta vielä lauhtuu, niin taidan tempaista pihalle muutaman lumiukonkin.

Toivottavasti ensi vuosi toisi elämään enemmän iloa, mielenkiintoisia elämyksiä jne.
Samoin kaikille keskustelijoille, -toteutukoon toiveenne, jos ne ei ihan mahdottomia ole?

Luojan lapsi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Joulu on minusta(kin) ihanaa aikaa. Elän joulunsanoman todeksi ja iloitsen, että saamme siitä laulaa ja kuulla kirkoissa ja kotona. Minullakin lapsi jouluna kotona ja se kivaa. Joulunjälkeen olin heti sovitussa leikkauksessa ja kaikki meni hyvin. Nyt olen taas kiitollisena kotona, luen ja ulkoilen ja nautin sairauslomasta.
Teille kaikille ihania talvipäiviä. Iloitaan juuri tästä päivästä ja sen mahdollisuuksista!
Yksinolostakin voi löytää monta hyvää asiaa ja tietysti jokaisesta ystävästä myös :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat