Maailman seksikkäin mies Sinun mielestäsi (miehesi jälkeen) on:

Vierailija

Hei! Avaan todella provosoivan sivun: maailman seksikkäin mies on minun mielestäni Richard Gere! (Miesvainajani jälkeen)! ;) Kuka Sinun mielestäsi?!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Siis sukupuolisesti maailman haluttavin mies. Siinäpä vasta kysymys.

Näin heteromiehenä en voi kuitenkaan vastata siihen.

Vierailija

Lainaus:

Siis sukupuolisesti maailman haluttavin mies. Siinäpä vasta kysymys.

Näin heteromiehenä en voi kuitenkaan vastata siihen.

No eihän tähän kysymykseen voikaan vastata kuin ne, jotka HALUAVAT miestä...! Jos hetero-mies yrittää tähän vastata, niin voi mennä aika lailla metsään, hehe ;)

Vierailija

Lainaus:

Hei! Avaan todella provosoivan sivun: maailman seksikkäin mies on minun mielestäni Richard Gere! (Miesvainajani jälkeen)! ;) Kuka Sinun mielestäsi?!

No senhän näen kun katson peiliin! -:D

Vierailija

Minusta ei kukaan mies ole enää "seksikäs" ;)

Mielelläni katson miestä, jolla on siistit , ehjät vaatteet päällä.
Risusavotassa kelpaa vähän huonommatkin...

Ihana, kun on vaihdevuosien tultua kadonneet nuo "seksikäs"-hömpötykset pois mielestä..
Sana "rietas" nousee kyllä joskus mieleen joistakin median kuvista....

Onneksi ei kukaan lähipiiristä ole niin päästään nyrjähtänyt että kulkisi napa paljaana, silikonit napan asti näkyvissä ja huulet botoxilla turvotettuina niin, että niistä huulista tulee mieleen punapehva-paviaani....

"Seksuaalinen" viestihän se on, mutta kuka mies tahtoo pussata naista jonka huulet tuo mieleen apinan takapuolen?

Vierailija

Lainaus:
16:08
Onneksi ei kukaan lähipiiristä ole niin päästään nyrjähtänyt että kulkisi napa paljaana, silikonit napan asti näkyvissä ja huulet botoxilla turvotettuina niin, että niistä huulista tulee mieleen punapehva-paviaani....

"Seksuaalinen" viestihän se on, mutta kuka mies tahtoo pussata naista jonka huulet tuo mieleen apinan takapuolen?

Täällähän piti puhua seksikkäistä miehistä, mutta kun nyt lipsahdettiin muka seksikkäisiinnaisiin, niin itse ole ihmetellyt samaa, kun tuota yhden maailman turhimman "julkkiksen"
kuvaa silloin tällöin joutuu näkemään.

Vierailija

Löytyyhän noita vaikka kuinka monta. Tässä muutama esimerkki : Christiano Ronaldo, David Beckham, Johnny Depp ja suomalaisista Kai Lehtinen. Kyllähän Gerekin on hurmaava, vähän vanhan puoleinen vaan. "Kahvi kuumana (ei liian kuumana) ja poika nuorena (ei liaan nuorena)".

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Älykkyys on seksikästä.

Sanoo joku älyvapaa!

Ei ei, TOTTA se on tuokin, äly tuo mieheen myös kummasti seksiä!! :)

Vierailija

Lainaus:

Minkä miehen tai miesvainajan jälkeen?

Vierailija

Lainaus:

Jos George Clooney pyytäisi illalliselle, en kykenisi kieltäytymään.
Jack Nicholson on myös mieleeni, mutta on viime aikoina tainnut vähän väsähtää ja plösähtää.

Vierailija

Nyt vasta luin tuon: älykkyys on seksikästä.
Se on minunkin mielestäni juuri noin. Jos mies olisi minua tyhmempi (siitä ei juuri pelkoa!), niin eipä siinä auttaisi Mister Maailman muskelitkaan, jos hän ikävystyttäisi minua.
Aina olen haaveillut jostain yliopiston rohvessoorista, mutta turha on ollut toivo - korkeintaan pikalainaksi olen moisen joskus saanut!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Minkä miehen tai miesvainajan jälkeen?

Siis: minun mielestäni, minun miesvainajani (=ei elä enää... :( ) jälkeen! Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta...! :(

Sinä tietysti vertaat tässä oman miehesi jälkeen!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat