turkistarhaus

Vierailija

ihmettelen niitä,jotka ovat ajamassa lakia,että suomesta pitäisi lopettaa turkistarhaus v.2025,en tiedä mitä niiden päässä liikkuu,itse olen pukeutunut turkiksiin ja nahka-asuihin yli 40 vuotta.jos tuollainen laki tulee mitä pidän epätodennäköisenä ei tuo laki hetkauta minua millään tavalla. kun kerroin ulkomaalaiselle ystävälleni kettutytöistä hän ihmetteli mitä ne on? t. turkista ja nahkaa:)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jos tarhataan eläimiä hyvin kohdellen, lienee ok. Tosin itse en turkkia kehtaisi laittaa ihmisten ilmoille päälleni. Mutta monet uutiskuvat ( joihin tietysti suhtauduttava aina hieman epäillen) kertovat raakaa ja julmaa kieltään eläinrääkkäyksestä.

Vierailija

niin kannataakin epäillä 45-minuuttia ohjelmassa näytetyt kuvat olivat kiinasta. t. lionsclubmuori norpannahassa:D:D

Vierailija

Sillä, mistä kuvat olivat, ei ole merkitystä. Eläinrääkkäystä kaikki tyynni, eikä siitä tee hyväksyttävämpää se että se tapahtuu kenties kaukana maailmalla.
Nahka- ja turkisvaatteet ovat sitäpaitsi vain niin rumia ja antavat käyttäjästään todellakin "halvan" jopa huor. . kuvan.

Vierailija

Lainaus:

Sillä, mistä kuvat olivat, ei ole merkitystä. Eläinrääkkäystä kaikki tyynni, eikä siitä tee hyväksyttävämpää se että se tapahtuu kenties kaukana maailmalla.
Nahka- ja turkisvaatteet ovat sitäpaitsi vain niin rumia ja antavat käyttäjästään todellakin "halvan" jopa huor. . kuvan.

Tuon "halvan" kuvan takia en minäkään kehtaisi turkkia laittaa ylleni... Sori vaan, lionsclubmuorit... ;(

Vierailija

minusta kyllä naiset näyttävät turkeissa ja nahka-asuissa tyylikkäiltä ja näyttäviltä:) t.herra-47

Vierailija

no kyllähän sillä on merkitystä mistä ne on otettu suomessa turkiseläimet on kasvattettu hyvin. kettutytöt saisi pistää iäksi vankilaan,kun kuvaavat luvatta toisten mailla t.lionsclubmuori norpannahassa:D:D

Vierailija

Ei eläinrääkkäys muutu miksikään sillä että se salataan. Se on julmuutta, se on itsekkäiden ja tyylitajuttomuudesta kärsivien naisten sairalloista sadismia luontokappaleita kohtaan. Ja tiedoksi - en ole kettutyttö enkä vihervipertäjähörhö. Eläimillä vain on oikeus tuskattomaan elämään.

Vierailija

minusta on hyvä,että suomessa on turkistarhausta monista euroopan maista se on lopetettu ei pidä aina tanssia muiden pillin mukaan,toivottavasti ei ainakaan eu kiellä tarhausta. t. muori kroktiilinnahassa.

Vierailija

aniamliajärjestö yritti vaikuttaa politiikkaan,kun teki listan niistä kansanedustajista jotka vastustavat turkistarhausta huh,huh, mitä hommaa. t.metsästäjänainen kengurunnahassa.

Vierailija

Onko oikein, että luonnosta otetaan eläin ja sullotaan pieneen häkkiin, jossa esim. jalat eivät saa alleen
luonnon pehmeyttä, eikä ole mahdollista juosta, mitä varmasti eläin luonnostaan haluaa tehdä.
Jos välttämättä pitää ottaa eläin, niin tehdään sen olot luonnonmukaiseksi. Itse on koskaan halua ostaa
turkiksia.

Vierailija

Onko oikein, että luonnosta otetaan eläin ja sullotaan pieneen häkkiin? Eläin haluaa luonnostaan juosta ja nuuhkia
hajuja. Jalkojen alla pitää olla pehmeyttä mitä luonnosta saa. Haluaako ihminen itse kävellä paljain jaloin
rautalanka lattialla? Jos pitää olla tarhausta , niin tehdään eläinten olot luontoa vastaavaksi.
Tarhausturkisten käyttö naisilla on miesten miellyttämistä varten ja turhamaisuutta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat