Miksi naiset ei vastaa miesten ystävähakuihin?

Vierailija

Kovin kummallista kun täällä kuitenkin on akkavalta. Onko se sitten uskaliaisuuden puutetta vai onko mentaliteetti edelleen se että misten pitää tehdä aloite? Kertokaapa palstan naikkoset mistä on kyse?

Sivut

Kommentit (155)

Vierailija

Lainaus:

Kovin kummallista kun täällä kuitenkin on akkavalta. Onko se sitten uskaliaisuuden puutetta vai onko mentaliteetti edelleen se että misten pitää tehdä aloite? Kertokaapa palstan naikkoset mistä on kyse?

Jos nainen on haku päällä, hän pitää silmällä jos miehiä hakupalstalle ilmaantuu. Minulle sopiva ilmaantui ja "iskin" siitä paikasta, ja tärppäsi. Heti mies vastasi ja pari kuukautta on meiliä vaihdettu.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Jos nainen on haku päällä, hän pitää silmällä jos miehiä hakupalstalle ilmaantuu. Minulle sopiva ilmaantui ja "iskin" siitä paikasta, ja tärppäsi. Heti mies vastasi ja pari kuukautta on meiliä vaihdettu.

Millainen on sinulle sopiva? Näkeekö muutamasta tekstirivistä sen jotenkin? Eikä kannattaisi tutustua hieman useampaan että saa jonkinlaista vertailukohtaa aiheeseen.

Ilmeisesti täällä merkittävin kriteeri on ikä? Sen pitää olla täsmälleen oikea, vai kuinka?

Vierailija

Lainaus:

Ilmoitus sytyttää naisen, vaikkei hänellä olisi edes haku päällä. Siihen ei ceeveetä tarvita....

Vierailija

Koska tälläinen mies on nahjus joka ei voi lähestyä naista kuin kirjeenvaihdon kautta, itse en sellaisia ole edes seurannut.

Vierailija

Lainaus:

Koska tälläinen mies on nahjus joka ei voi lähestyä naista kuin kirjeenvaihdon kautta, itse en sellaisia ole edes seurannut.

En usko, että tuo pitää paikkaansa, mutta jotakin vikaa on aina ollut.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Millainen on sinulle sopiva? Näkeekö muutamasta tekstirivistä sen jotenkin? Eikä kannattaisi tutustua hieman useampaan että saa jonkinlaista vertailukohtaa aiheeseen.

Ilmeisesti täällä merkittävin kriteeri on ikä? Sen pitää olla täsmälleen oikea, vai kuinka?

Jos ilmoitus sytyttää, mutta ne voi joskus olla paikkansapitämättömiäkin. Ei auta kuin ottaa asiasta selvää ja tavata mahdollisimman pian. Kiireisille "urautuneille ikäihmisille" voi olla vaikeaa kovin pian sovittaa tapaamista. Tai halutaan tutustua ensin kirjoittamalla. Joskus ehkä siitä selviä kuin kovin yksioikoisia asioita, tai yhtään mitään jos ei ole "kirjoitustaitoinen".
Mitä se ikä! Eihän kukaan ota yhteyttä kun sen ikäiseen kuin haluaa?
Katson jos minulla olisi monta yhtaikaa, se ei olisi oikein. Mistä hausta montaa miestä edes löytyy?

Vierailija

Mitä, palstan naikkoset..! Jos ilmoituksesi oli kovin akkamainen, Suomen naikkosille tarkoitettu, postia ehkä saat odotella :)

Vierailija

Lainaus:

Minä naisena olen tehnyt aloitteita, ja teen vastakin jos siltä tuntuu.
Jos minua naisena nimiteltäisi niin kuin teet..naikkoseksi ja akaksi..en tökkisi kepilläkään moista miestä.

Vierailija

Mitä mies etsii naisesta. Hän on etsimässä vastausta jumalaa koskevaan kysymykseen. Jos hänen kaipuunsa löytää etsimänsä hän tuntee tulleensa kotiin.

Vierailija

Lainaus:

Mitä mies etsii naisesta. Hän on etsimässä vastausta jumalaa koskevaan kysymykseen. Jos hänen kaipuunsa löytää etsimänsä hän tuntee tulleensa kotiin.

Kiitos päivän ..sanasta;)))

Vierailija

Lainaus:

Minä en ainakaan vastaa jos mies etsii naikkosta. Jos etsii naista onkin jo toinen juttu. Nim. nainen, ei naikkonen

Vierailija

Olenkohan sitten ikärasisti, mutta minulle ainakin nimenomaan se ikä on ykköskriteeri ja toinen on etäisyys. En hae miehestä pelkästään kirjeystävää, ja siksi nuo edellämainitut kohdat pitää ihan ensin täyttyä.
Sitten tärkeintä on se, mitä tuo mies itse etsii. Sanat pitää edes jotenkin olla hallussa, että ensin voidaan muutama viesti lähettää puolin ja toisin. Sitten tapaamaan!! :)

Vierailija

Minä ainakin odotan yhteyden ottoa mieheltä. Niitä on tullutkin, mutta sitten vaan yht'kkiä loppuukin.
Ei oo tarpeeksi kiinnostusta kuitenkaan. Kunhan koittaa "kepillä jäätä". Kuka mitäkin etsii, aina ei oikeeta löydä, vaikka kuinka etsii...

Vierailija

Lainaus:

"Hän on etsimässä vastausta jumalaa koskevaan kysymykseen".
Oli varmasti tarkoituksesi, että tarttuisin komenttiisi. Huom. se ei ollut kysymys, oli toteamus, siis sinulla on kokemus.
Miten nuo kaksi etsintää kohtaavat. Jos löydät jumalanesintääsi vastauksen ..naisesta..tuntee tulleensa kotiin. Minnes jumala silloin jää, sivuunko. Oletan, että tarkoitat samaa ajatussuuntaa, aihe joka on yhteinen?

Vierailija

Anonyymi 07.01 05:52

Tsemppiä! Kiinnostaisi vain kuulla,koska olette jo parisen kuukautta meilejä vaihtaneet, oletteko mahd. tavanneet?
Itse kohtasin kirjoitteluystävän täällä, joka tuntui tosi mukavalta. Kirjoittelimme useita kuukausia. Koska itse olen hyvin sosiaalinen ja työssäni tapasin hyvin paljon ihmisiä, odottelin että miesnettiystäväni ehdottaisi tapaamista.
Ihmetteli vain miksi, mikäs kiire tässä ? Tämä tuntui oudolta, etäisyys välillämme oli n. 30km. En halunnut mitään sen kummempaa kuin vain tavata, ehkä joskus muulloinkin vain käydä kahvilla. Ei tavattu.

Mitä mieltä olette tapaamisesta? Jos esim. etäisyyksien takia mahdollista, haluaisin tavata "nokitusten" kirjoitteluystäväni, en halua kirjoitella valkoiselle seinälle. En liioin luota valokuviin.

Viestejä pyritään tiivistämään, mielipiteet ja sanottavat tavallaan kangistuvat. Tavatessahan näistä asioista puhutaan ja mahd.väärinkäsitykset selviävät. Usein huomataan, ettei niissä mitään sen kummempaa ollutkaan.
Olenkotäysin hakoteillä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat