Ystävänhaku miehestä

Vierailija

Olen tullut siihen tulokseen, että ystävänhaku miespuolisesta immeisestä yli 50-vuotiaana on melko turhaa touhua. Kodinhoitajaksi ja omaishoitajaksi en aio alkaa, seksiä haluan harrastaa vain "normaaliin" tapaan, ja haluan, että minua ihmisenä ja naisena myös kunnioitetaan. Vai onkohan joku löytänyt näin "toisella kierroksella", eli elämän ehtoopuolella järkevän miehen seuraa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Lainaus:

Aika monellakin vaikuttaa olevan pelkkiä sahajauhoja korvien välissä.

Jalkojen välissä myös. Eihän sinne kukaan väkisin yritä. Täytyy olla vetovoimaakin.

Vierailija

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä ja siitä syystä olenkin mieluummin ilman miesystävää, koska en myöskään huoli ketä tahansa kaksilahkeista. Se on melkein lottovoitto jos joku onnistuu. Miehillä tuntuu oleva vain seksin saaminen ykkösasia vaikka eivät edes pysty sitä normaalisti harrastamaan. Aika moni ikämies osoittautuu myös sohvaperunaksi ja haluttomaksi harrastamaa mitään. Jos on terve ja liikuntakykyinen niin ei pelkkä löhöily riitä, ainakaan naiselle.

Vierailija

Lainaus:

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä ja siitä syystä olenkin mieluummin ilman miesystävää, koska en myöskään huoli ketä tahansa kaksilahkeista. Se on melkein lottovoitto jos joku onnistuu. Miehillä tuntuu oleva vain seksin saaminen ykkösasia vaikka eivät edes pysty sitä normaalisti harrastamaan. Aika moni ikämies osoittautuu myös sohvaperunaksi ja haluttomaksi harrastamaa mitään. Jos on terve ja liikuntakykyinen niin ei pelkkä löhöily riitä, ainakaan naiselle.

Ole kiltti, puhu vain omista ongelmistasi. Meitä on monenlaisia. Ja nettiet:n ulkopuolella vielä ihan erilaisia. Kiitos siitä!

Vierailija

Lainaus:

Ketjun otsikko: "Ystävänhaku miehestä", siis älä sekoita sohvaperunoitasi keskusteluun. Tai avaa heille oma ketju.
Mies ei ole pelkkä sukupuoli.

-Vaeltaja-

Vierailija

Lainaus:

No ole sitten tyytyväinen äläkä täällä itke asiaa? Moni muu varmasti haluaa sen miesystävän, joten anna heille vapaus tehdä kuten he haluavat.

Vierailija

Tässä yks päivä kuulin radiosta kun mies haukkui naisia, ovat kuuskymppisiä harvahampaita! Jos mies noin puhuu naisista, ei hänen tarvitsekaan löytää minkäänlaista naista. Hiukan arvostusta vanhemmallekin naiselle.

Vierailija

Lainaus:

Tässä yks päivä kuulin radiosta kun mies haukkui naisia, ovat kuuskymppisiä harvahampaita! Jos mies noin puhuu naisista, ei hänen tarvitsekaan löytää minkäänlaista naista. Hiukan arvostusta vanhemmallekin naiselle.

Näin on. Elämä ja vuodet meitä kasvattaa, eikä lopputulos ole alistumista, vaan itsetunnon kasvamista.
Jos aikuinen mies sanoo kuuskymppisiä naisia harvahampaiksi, hänellä on kasvamista.
Sanoihan Kiminkinenkin yks aamu, että kuuskymppiset naiset ovat parhaassa iässään.

Otsikkoon liittyen, sanoisin ajatukseni. Jos miesseuraa kaipaa ja etsii, ei siitä asiasta kannattais valmiiksi karhealla sävyllä jutella......

Vierailija

Kiminkinen on oikeessa. Ja miten ihania nuo mummot ovat myös lastenlapsiaan kohtaan. Tuntuu tosi ikävältä että minun mummot kuoli ennen syntymääni.

Vierailija

Lainaus:

Miksi pitäisi arvostaa tiukkapipoisia kurppia? Kunnon naisia kyllä arvostaa iästä riippumatta. Kaikki valittajat vain eivät ole sen arvoisia!

Vierailija

<br /> [quote kirjoitti:

Toisen ihmisen kunnioitus yleisesti puuttuu näiltäkin sivuilta. Alkaa tulla se tuntuma, että ympärillämme on negatiivisia tuntemuksia liikaa, pelkään, että tarttuu.
Se on korjattavissa jokaisen kohdalla jos tahtoo, tai pysyä pois kielteisten ajatusten tantereelta, niin kuin täältä.

Vierailija

Haloo! Ei 6-kymppiset ole parhaassa iässä, sano Kiminkinen mitä tahansa. Useimmat meistä toki on hyväkuntoisia ja nuorekkaita, mutta silti ei voi sanoa, että parhaassa iässä, jos suurin osa elämästä on jo takanapäin. Olis ihanaa kyllä, tämä viisaus ja parikymmentä vuotta iästä veks. Vauh!

Vierailija

Pohdiskelua seuranhausta netin välityksellä

Monenlaista loanheittoa on ollut näillä sivuilla seuranhaun tehottomuudesta ja seuranhaun pettymyksistä. Ketkään muut paitsi seuranhakuun pettyneet kirjoittajat, eivät osaa sanoa syytä vihamielisyyden purkauksilleen. Ehkeivät he itsekään.

Kyllä kai tosiasia sittenkin on, että on fiksuja vapaita miehiä ja naisia varttuneellakin iällä. Nettihaussa on yleensä melko suuret massat liikkeellä, eivätkä fiksut yksilöt aina valikoidu suuresta hakijoiden tai ilmoittajien määrästä. Se, että fiksu on ihminen on toiselle kirosana, on toiselle onnentäyttymys. Täällä netissä on otettava huomioon, että hyvin eritasoiset ihmiset hakevat omista lähtökohdistaan itselleen sitä oikeaa. Se oikea voi sitten olla se vähemmänkin fiksu vastakappale, kun molemmat ovat samalla tasolla. Jollain tavalla jokainen hakee ikään kuin omantasoistaan ja omalle silmälle sopivaa kumppania. Tavallisesti ja aika alitajuisesti omaa tasoa alemmalla ja ylemmällä olevat kanditaatit torjutaan epäsopivina ja epämieluisina. Harvoin Volvon omistaja haukkuu ajokkiaan, ja yhtä harvoin Ladan omistaja moitii helmeään. Kun ollaan samalla tasolla ja vuorovaikutuskin on samansuuntaista, syntyy tuttuuden tunne, josta on hyvä alkaa rakentaa kahden ihmisen matkaa.

Vierailija

Lainaus:

Pohdiskelua seuranhausta netin välityksellä

Monenlaista loanheittoa on ollut näillä sivuilla seuranhaun tehottomuudesta ja seuranhaun pettymyksistä. Ketkään muut paitsi seuranhakuun pettyneet kirjoittajat, eivät osaa sanoa syytä vihamielisyyden purkauksilleen. Ehkeivät he itsekään.

Kyllä kai tosiasia sittenkin on, että on fiksuja vapaita miehiä ja naisia varttuneellakin iällä. Nettihaussa on yleensä melko suuret massat liikkeellä, eivätkä fiksut yksilöt aina valikoidu suuresta hakijoiden tai ilmoittajien määrästä. Se, että fiksu on ihminen on toiselle kirosana, on toiselle onnentäyttymys. Täällä netissä on otettava huomioon, että hyvin eritasoiset ihmiset hakevat omista lähtökohdistaan itselleen sitä oikeaa. Se oikea voi sitten olla se vähemmänkin fiksu vastakappale, kun molemmat ovat samalla tasolla. Jollain tavalla jokainen hakee ikään kuin omantasoistaan ja omalle silmälle sopivaa kumppania. Tavallisesti ja aika alitajuisesti omaa tasoa alemmalla ja ylemmällä olevat kanditaatit torjutaan epäsopivina ja epämieluisina. Harvoin Volvon omistaja haukkuu ajokkiaan, ja yhtä harvoin Ladan omistaja moitii helmeään. Kun ollaan samalla tasolla ja vuorovaikutuskin on samansuuntaista, syntyy tuttuuden tunne, josta on hyvä alkaa rakentaa kahden ihmisen matkaa.

Sinäpä sen asian sanoit hyvin!
Just tuota samaa olin pohtimassa, miten sen paperille laittaisin. Hyvä!

Donderliini
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Moikka.... olen samaa mieltä kanssasi. Itse jo 60 täyttänyt, henkinen ikäni jotain aivan muuta. Mutta olen pettynyt tarjontaan. On takertujia, alkoholisteja tai muuten vain reppanoita.... eli sinkkuna vaan huomenna ja yihuomenna ja
j n e ..... JAKSUJA : ))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat