KUNTOILU

Vierailija

Mikä mieluisin laji pitää kuntoa yllä ? Itse pidän hiihdosta, tanssista ja lenkkeilystä. Uutena lajina on thai chi.

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Mikä mieluisin laji pitää kuntoa yllä ? Itse pidän hiihdosta, tanssista ja lenkkeilystä. Uutena lajina on thai chi.

Hikijumppa, se on parasta, ensin vartti lämmitellään, askelletaan venytellään ym. sitten lihaskuntoliikunta, pystyssä sekä lattialla kaikille lihasryhmille ja viimeiseksi, vartti himmailaan ja venytellään, muutama minuutti lattialla vilä rentoudutaan, seisaaltaan vielä loppuvenytykset ja ilman haukkaukset asisään ja ulos muutama kerta. Se on siinä ja tosi mukava ja irtonainen olo sen jälkeen.

Vierailija

Lainaus:

Kerro minkälaista on thai chi?Missä kayt tanssimassa, kuinka usein?

Vierailija

MInäkin pidän hiihdosta, tanssista ja rauhallisesta lenkkeilystä. On jäänyt kuitenkin hiukan taka-alalle. Pitäisi saada kaveri. Kuntosalilla en enää käy, mutta kotona on jotain laitteita. Uiminenkin silloin tällöin. Minulla on myös harrastus, jota kait ei kovin moni enää harrasta minun iässä eli 70+. En sitäkään tee enää säännöllisesti. Ei aina huvita.

Muuten täällä aloitettiin ihan mielenkiintoisia juttuja. Ovatko kaikki saman henkilön hyviä alotteita?

Vierailija

Pallopelejähän jokainen jossakin vaiheessa elämäänsä pelailee,
ne oli mukavia, niin pallon potkiminen kuin sählykin.

laihialainen jalkapallojoukkue oli voittanut tärkeän matsin.
Laihialaisvalmentaja kehui pelaajia pukuhuoneessa:
-Nyt olette todella ansainneet jotain virkistävää!
Antti, avaisitko ikkunan,

Vierailija

Minä tykkään uimisesta ja kuntosalilla käymisestä. Tänään olin pitkään naisten salilla, vuoroon kävin laitteissa ja saunoin. Mukavaa lukea tai katsella telkkaria samalla kun polkee kuntopyörää, soutaa tms.
Saapa nähdä, kuinka kauan kestää uudenvuodenpäätös (kunnon kohennus).
En osallistu mihinkään tanssillisiin voimisteluihin, kun minulla menee askelet sekaisin. En myöskään pysty temppuilemaan yhdellä jalalla seisten. Jumppaan mieluiten yksin kotona, voin tehdä liikkeitä oman osaamiseni mukaan.
Harmittaa olla ryhmissä se vanhin jumbo (vaikken Dumbo-kokoa olekaan).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat