Pinssin käytöstä?

Vierailija

Sain postissa kauniin kultaisen pinssin. Vielä se odottaa eteisen pöydällä mihin takkiin pääsee kertomaan, että minun kanssani saa jutella tai että minä haluan jutella.
Haluaisin tietää millaisia kokemuksia teillä on pinssin käytöstä.
Onko joku mahdollisesti saanut pinssin myötävaikutuksella oman prinssin tai prinsessan, tai muun uuden ystävän elämäänsä?
Olisipa hauska kuulla.
Terv. Luojan lapsi

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Tällä viikolla olin katsomassa elokuvaa "Rölli ja kultainen avain". Siinä se avain ainakin oli hyvin tärkeä esine - suorastaan avainasemassa.
No, leikki sikseen - toivottavasti ET-pinssi kiinnittää huomiota toivotulla tavalla ja on prinssi-magneetti. Itsekin sellaisen tarvitsisin.

Vierailija

Tilasin ET-lehden ja sain kylkiäisenä vihannesveitsisarjan ja kristalliriipuksen (eri paketeissa, eri päivinä).
Postinjakaja oli purkanut aggressioitaan ruttaamalla pakkaukset luukusta.
Ehkä minäkin olisin mieluummin ottanut sen pinssin, mistä niitä muuten saisi?

Vierailija

Siis hei - kehtaako joku tosissaan laittaa tuon rihkamapinssin näkyville? Hei haloo. Miettikäähän vähän. . . .säälittävää. . . ;DDD

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 03.02.2013 12:28
Siis hei - kehtaako joku tosissaan laittaa tuon rihkamapinssin näkyville? Hei haloo. Miettikäähän vähän. . . .säälittävää. . . ;DDD

Mietihän itsekin vähän mitä tuo sinun viestisi kertoo sinusta
ja suhtautumisestasi toisiin ihmisiin...

Vierailija

Ei käy pinssi ajatusmaailmaani, eikä minun rinnuksiini!
Haluaisin olla avoimempi, mutta en silti pinssin kanssa kulkisi.
Eiköhän se avoimmuus paista silmistä tarpeeksi, kun kohdalle sattuu oikea tapaus.
Ilman pinssiä ei tietysti satukaan.
Aloittajalle hyvää onnea, uskon silti, että tyylisi tärppää paremmin kuin minun.

Vierailija

Lainaus:

Ei käy pinssi ajatusmaailmaani, eikä minun rinnuksiini!
Haluaisin olla avoimempi, mutta en silti pinssin kanssa kulkisi.
Eiköhän se avoimmuus paista silmistä tarpeeksi, kun kohdalle sattuu oikea tapaus.
Ilman pinssiä ei tietysti satukaan.
Aloittajalle hyvää onnea, uskon silti, että tyylisi tärppää paremmin kuin minun.

Toivottavasti myöskään pinssin KANSSA ei satu, niin että piikki osuisi kehenkään (auts!)
Mutta Amorin nuolihan se vain olisi.

Vierailija

Lainaus:

Jos näet että jollakin on ET-pinssi, niin rohkenetko mennä juttusille?

Joo, minusta olisi varmaan helpompi mennä juttusille pinssi-ihmisen luo, kuin kulkea itse pinssin kanssa. Eli mulla se valta tehdä päätös... :)

Vierailija

Lainaus:

Ei edes tullut mieleeni ajatella että se on rihkamaa, kultakin on vain metallia, eikä tässätapauksessa ajaisi asiaa yhtään sen paremmin. Ystävää, en edes etsisi kullan takia, vaan kullan takia :)
Ketäkähän nyt pitäsi sääliä...

Vierailija

Lainaus:

Täytyy vanhoillakin hauskaa olla, jos ei muuta, niin mennä näytille pinssi rinukksissa.
Tiedämme hyvin, että sinulla on kallis kultakääty seka kaulassa, että ranteessa, mutta tämä toiminta ei olekaan sinua varten, vaan niitä vanhoja varten, jotka eivät itse enää keksi mitään ajankulua ja toimintaa, ottavat ilolla vastaan jos joku viitsii jotakin järjestää.
nim.rihkamassa on valovoimaa

Vierailija

Kukaan ei ole pinssiäni huomannut tai huomioinut. Kaksi kesää sitä paidallani kuljetin, nyt se on jäänyt jo unholaan.

Vierailija

Jatkan vielä leikkipuhettani (ei tarvitse nauraa kun ei varmaan naurata):
- Mitäpä jos rykäisisit äänekkäästi ja osoittaisit peukulla sitä pinssiä päin, kun Prinssi kulkee ohi?

Vierailija

Siis miestäkö sinä sillä pinssilläsi meinaat houkutella?
Minä luulin,että se on tarkoitettu noin niinkuin ystävyyden merkiksi.
Olkoon sitten nainen tai mies.
Minä en ainakaan seurustelukumppania sen kanssa etsi.
Eihän sitä pinssiä "uskalla" huomatakkaan,jos sitä pelkää joutuvansa jonkun innokkaan ihmisen saartamaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat