halu jutella

Vierailija

Hei, olisiko täällä ihmisiä, joiden kanss VOISI KESKUSTELLA?

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Millainen minun pitäisi olla että voisit keskustella kanssasi? Sitähän sinä kysyit, onko täällä ihmisiä joiden kanssa voisi keskustella.
Pitäisi vielä tietää mistä aiheesta haluat keskustella. Silloin voisin pohdiskella tuota asiaa, mahtaisinko olla sellainen ihminen jonka kanssa sinä voisit ryhtyä (alentua)keskustelemaan.
Muuten, mukavaa hiihtolomaa sinullekin!

Vierailija

Hei!

No, mitä mieltä olet siitä, kun tamä rankka talvi alkaa taittua ja kevättä alkaa pukkaamaan. Minusta se
on hyvin helpottavaa, kun aurinkokin alkaa paistella aika ahkeraan ja linnut laulavat.
Katsoitko eilen Putous ohjelmaa? Onko se sinusta järkevä ja hauska? Minusta se on aika tylsä ja siinä on
yli hilseen menevää huumoria paljon. Hahmot on hauskoja, muuntautumiskykyisiä ja taitavia näyttelijöitä.

Kirjoittelemisiin!

Vierailija

Katsoin eilen Putous ohjelmaa ja minua nauratti sitten niin maan kauhiasti. Joskus olen ennenkin katsonut ja ajatellut että mitä hömppää onkaan. Nyt alusta asti katsoin ja nauroin.

Toinen juttu kun ei tuo sexsi enää viehätä oman miehen kanssa. Ei kyllä ole vetoa vieraisiinkaan mutta en ihmettelisi etteikö hormonit hyrräisi kun sopiva kohdalle sattuisi. Tämä kaikki haluttomuus on seurausta siitä kun mieheni käytti alkoholia salapulloillen ja siitä oli harmia tullen mennen. Nyt hän sitten yrittää olla ilman ja lupaavin tuloksinkin näillä näkymin. Elämä muuttui jotenkin tylsäksi vaikka sitä tressiä siitä juomisesta ei olekkaan nyt. Mistä tämäkin johtuu? Onko kenelläkään kokemusta.

Vierailija

Kuinka pitkästä avioliitosta on kysymys, kymmeniäkö vuosia olette olleet yhdessä?
Kyllä se jatkuva ryyppääminen jättää jäljet ja varsinkin jos siihen on liittynyt riitelyä sun muuta.
Minä olen ollut avioliitossa 30 vuotta, ja ihan hyvin "rullaa" vieläkin.
Keksikää yhteisiä harrastuksia, kyllä se siitä.

Vierailija

Avioliitossa 41 vuotta ollut joten ei mitään nuoria enää. Turhapa niitä neuvoja täältä kyselläkkään tulee vain välillä mieli johonkin kertoa. En ole keskustelun aloittaja.

Vierailija

Lainaus:

Ei ole. Kaikki on vanhoja käpyjä. Ja meidät nuoremmat häädetään heti pois jos yrittää.

Vierailija

Kyllä minä ainakin tykkään keskustella kaiken ikäisten kanssa, saa aina uutta näkökulmaa asioihin.
Sehän on niin, että me vanhat ( silti nuoret mieleltämme ) ymmärrämme nuoria paremmin kuin nuoret vanhoja. Ja sehän johtuu ainoastaan siitä, että olemme kokeneet lapsuuden, nuoruuden ja keski- iänkin.
Tosin joiltakin on päässyt unohtumaan se oma nuoruus :)
Itse ainakin olen vasta ikääntymisen myötä alkanut ymmärtää vanhempiani ja muitakin vanhoja ihmisiä.
Valittettavasti vanhempani eivät ole enää kokemassa lisääntynyttä ymmärtämystäni. (??) ;)

Vierailija

Lainaus:

Kyllä minä ainakin tykkään keskustella kaiken alaikäisten kanssa, saa aina uutta näkökulmaa asioihin.
Sehän on niin, että me vanhat sillit ( silti nuoret mieleltämme ) ymmärrämme nuoria paremmin kuin ikinuoret täyvanhoja. Ja sehän johtuu ainoastaan siitä, että olemme kokeneet lapsuuden alkamisen, alkunuoruuden ja keski- iänkin sairaudet.
Tosin joiltakin on päässyt unohtumaan se oma alkunuoruus :)
Itse ainakin olen vasta lisäikääntymisen myötä alkanut ymmärtää esivanhempiani ja muitakin ikivanhoja ihmisiä.
Valittettavasti vanhempani eivät ole enää kokemassa lisääntynyttä esiymmärtämystäni. (??) ;)

Tervetuloa tansseihin 7.3. klo 18.00.

Terveisin

Veikko Mälliketo & tanssiorkesteri

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat