Ystäväpalstan tarkoitus

Vierailija

Mikä on ystäväpalstan tarkoitus? Olen vastannut lähes 50 naiselle jotka ovat ilmoituksen jättäneet. Mistään näistä ei ole tullut vastausta takaisin. Miksi jätätte ilmoituksia jos kerran ette vaivaudu vastaamaan yhteydenottoihin.

nimim. pettynyt

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

En ole vastannut kellekään, joten siltä osin vaikea sanoa. Kuitenkin olen huomannut, että jos ilmoituksen jättäjä on esim. 57 - vuotias , niin haettu seuralainen on usein väliltä 52 - 62 v. Luulisin, että ikärajat näissä ilmoituksissa ovat tarpeettomia. On paljon viriilejä 70 - vuotiaita kuin myös huonokuntoisia viisikymppisiä.

terv. anonyymi

Vierailija

Lainaus:

Mikä on ystäväpalstan tarkoitus? Olen vastannut lähes 50 naiselle jotka ovat ilmoituksen jättäneet. Mistään näistä ei ole tullut vastausta takaisin. Miksi jätätte ilmoituksia jos kerran ette vaivaudu vastaamaan yhteydenottoihin.

nimim. pettynyt

Oletko se, joka on jättänyt vain sen sarjakuvahahmon profiiliksi, eikä muuten puhu mitään...?

Vierailija

Tulee mieleen että oletko vastannut tositarkoituksella vai ihan vaan kiusaamismielessä? Kyllä vastauksen pitää olla kunnollinen eikä mitä tahansa tyhjänpäiväistä.

Vierailija

Ehkäpä syytä vilkaista peiliin, jos näin on kuten kerroit. Ehkä kannattaisi miettiä vastaustensa sisältöä hieman tarkemmin. Arveletko, että 50 naista voisivat olla kaikki feikkejä tms. vai voisiko sittenkin olla, että yhteydenottosi herättävät vastenmielisyyttä tms. Tarkistapa mitä olet kirjoitellut.

Vierailija

Ja toinen juttu, oletko todella noin epätoivoinen että 50 ilmoitusta on herättänyt kiinnostuksesi. Kertoo kyllä enemmän siitä että olet ( tai kuvittelet olevasi) joku Luojan lahja naissukukunnalle ja haluaisit lisää nimiä ja yhteystietoja kokoelmiisi.

Vierailija

Lainaus:

Ja toinen juttu, oletko todella noin epätoivoinen että 50 ilmoitusta on herättänyt kiinnostuksesi. Kertoo kyllä enemmän siitä että olet ( tai kuvittelet olevasi) joku Luojan lahja naissukukunnalle ja haluaisit lisää nimiä ja yhteystietoja kokoelmiisi.

Samanlaisiahan siellä ne kaikki ilmoitukset ovat. MItään kinnostavaa niissä ei yhdessäkään ole. Se kiinnostus herää sitten kun ihmisten kanssa keskustelee. Jos on herätäkseen.

Vierailija

Lainaus:

nimim. pettynyt

Onkohan se niin että anonyymi etsii anonyymin seuraa.

Vierailija

Jos haetaan, ystävää, tuskin ikä olisi niinkään tärkeä.
Ehkä siellä takana kuitenkin on muutakin hakua kuin vain ystävä.
Ystävän kanssa harvemmin ollaan sukupuoliyhteydessä.
Ystävän kanssa useimmiten harrastetaan ja ns. paranetaan maailmaa.
Ystävä on tuki ja turvakin. Harvemmin sänkykumppani.

Vierailija

Lainaus:

Jos haetaan, ystävää, tuskin ikä olisi niinkään tärkeä.
Ehkä siellä takana kuitenkin on muutakin hakua kuin vain ystävä.
Ystävän kanssa harvemmin ollaan sukupuoliyhteydessä.
Ystävän kanssa useimmiten harrastetaan ja ns. paranetaan maailmaa.
Ystävä on tuki ja turvakin. Harvemmin sänkykumppani.

Mitä ihmettä? Eikös puolisonkin pitäisi olla nimenomaan ystävä ja myös sänkykumppani?

Vierailija

En ole ystäväpalstan ilmotukseeni saanut yhtään vastausta. Kyse ei voi olla ainakaan ulkonäöstä, koska en ole kuvaa laittanut ;)

Vierailija

Lainaus:

En ole ystäväpalstan ilmotukseeni saanut yhtään vastausta. Kyse ei voi olla ainakaan ulkonäöstä, koska en ole kuvaa laittanut ;)

OLETKOS KIRJOITTANUT TYMYYKSIÄ, KEHUNUT ITSEÄSI VÄÄRÄSTÄ PAIKASTA?

Kehupas nokkelia ja viksuja aivojasi!

Vierailija

Mitäs jos aloitettaisiin alusta eli aloittaja itse kehuisia nokkelia ja fiksuja aivojaan. Mikäs tämä väärä paikka on??
Aloittaja kehuu yrittämisen haluaan. Lähettää monisteita. Epäilen tätä feikki-jutuksi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

OLETKOS KIRJOITTANUT TYMYYKSIÄ, KEHUNUT ITSEÄSI VÄÄRÄSTÄ PAIKASTA?

Kehupas nokkelia ja viksuja aivojasi!

En ole kehunut itseäni ollenkaan (ehkä todellakin pitäisi), enkä asettanut vaatimuksia yhteydenottajalle; ainoastaan kertonut siitä, mitä haluaisin...
Ja sinulle, joka kirjoitat isoilla kirjaimilla: tiedätkö, että nettikeskusteluissa se katsotaan huutamiseksi? :o

Näyttää täällä keskustelupalstalla kommentit olevan aika "kovia", ehkä tämä ei ole minua varten...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat