ajoneuvot

Vierailija

olisi kiva tietää minkämerkkisiä autoja omistatte minulla on 2 audia, 2 bmw:tä,2alfa romeota,2jaguaria,2mersua ja 2volvoa kaikki tämän vuoden malleja t.70v lady valaannahka-asussa:D

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla on vanha kunnon " piikkinokka" mosse tallennettu muistoihin!

Valehtelu ei ole edes 70v. ladylle kaunis piirre ja osoittaa arvostelukyvyn puutetta. Olisi kyllä luullu tuonkin ikäisen sen tietävän mutta jos on " lusikalla annettu niin ei kait voi kauhalla vaatia!" Osan ottoni!

Niistä nahka-asuista (mitä täällä niin mainostetaan joka sivuilla) ei kannattaisi elämöidä, rupiaa jo tympimään.

Vierailija

Älkää jatkako tätä ketjua, kun se useimpia tympii...
Eiköhän tuo sitten lopu, kun aloittaja kyllästyy itsensä kanssa
vaihtamaan mielipiteitä.

Vierailija

Lainaus:

Älkää jatkako tätä ketjua, kun se useimpia tympii...
Eiköhän tuo sitten lopu, kun aloittaja kyllästyy itsensä kanssa
vaihtamaan mielipiteitä.

Heh heh, mun on ihan PAKKO vastata tähän, kun naurattaa niin paljon: mulla ei ole yhtäkään autoa! T: nainen rääsyissä! D;)
Tuo 70-kymppinen lady sairastaa kenties ns. tarinankerrontaa, mikä on oikeasti eräänlainen sairaus, älkää hänelle pahastuko...

Vierailija

Lainaus:

olisi kiva tietää minkämerkkisiä autoja omistatte minulla on 2 audia, 2 bmw:tä,2alfa romeota,2jaguaria,2mersua ja 2volvoa kaikki tämän vuoden malleja t.70v lady valaannahka-asussa:D

Lause aloitetaan isolla kirjaimella, samoin automerkit. Muuten ei kukaan usko sinua.

Minne olet laittanut ne 10 Lamburghinia ja Porschea, jotka lahjoitin sulle
viime viikolla? Et kai sinä tomppeli ole vaihtanut niitä noihin mainitsemiisi
romuihin? Voi herranen aika sinun kanssasi, nythän sinulle nauraa kaikki!

T.Bussis von Cassis

Vierailija

Minä nyt en tuommoista romuvarastoa ottaisi riesakseni vaikka maksettaisi.
Hae hyvä ihminen apua, nuo juttusi eivät lähde terveestä päästä.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Miulla ei oo ies polokupyöree ennee,
ko rollaator vuan ja tuulitakisa kuleksin.
Ei oo olt millokaa nahkatakkijakkaa !

Rumat ne vaatteilla koreilee ja tyhmät leuhkii omaisuudellaan !

Vierailija

Onha miullakkii kulukupeli joka on talouvelline jos omaa muutaman neliön heinäniittyä ja ku kone loppuu nii siitähä saap vielä kunno nahkahousut ja kinttaat!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat