Onko tämä "paikka" minkä ikäisille?

Vierailija

Olen 55v. yksinäinen nainen ja olen etsinyt kirjoittelu, harrastus ym kaveria, eikä tahdo löytyä. Nämä jutut tuntuu täällä olevan vanhempien ihmisten kuin minä. Vai? Mihin kadonneet ovat herrat, jotka olisivat vapaita ja rehellisiä? Onko heitä? Mitä mieltä olette nykymaailman menosta? Miksi me olemme niin yksinäisiä?

Kommentit (5)

Vierailija

Olen herra, vapaa ja rehellinen mutta olen vasta 74 vuotias mutta kuitenkin tuntuu siltä etten enään ole tarpeeksi nuori kirjoittelu ja harrastus ym. kaveriksi 55 vuotiaalle tytön hupakolle joka vielä ihmettelee nykymaailman menoa ja yksinäisyyttään1

Vierailija

Lainaus:

Olen 55v. yksinäinen nainen ja olen etsinyt kirjoittelu, harrastus ym kaveria, eikä tahdo löytyä. Nämä jutut tuntuu täällä olevan vanhempien ihmisten kuin minä. Vai? Mihin kadonneet ovat herrat, jotka olisivat vapaita ja rehellisiä? Onko heitä? Mitä mieltä olette nykymaailman menosta? Miksi me olemme niin yksinäisiä?

Niin, kyllä minullakin on tullut enempi varattuja ja epärehellisiä vastaan - heh! Kotikaupungissani on kuitenkin paljon tapahtumia ja harrastus- sekä opintopiirejä, joista useimmat löytänevät kiinnostuksen kohteita. Olen jokapaikanluuta, joka ei niinkään kaipaa vakinaista kumppania tai sydänystävää - minulle riittää se että pääsen ihmisten ilmoille ja kokemaan yhteisöllisyyttä sekä saan juttukavereita yhteisten harrastusten piiristä. Aikuiset lapset, jo omilleen muuttaneet, ovat varmaan läheisimmät ystäväni. En minä heissä kuitenkaan roiku, vaan saavat itse päättää milloin
tavataan.
Netistä löydän kaikenlaista kiinnostavaa, myös tällaisia keskustelupalstoja, joilla on mukava vaihtaa mielipiteitä.
Jos tulee liian kipakat jutut, voi klikata itsensä toiseen paikkaan.
Mutta vaikken itse olekaan haku päällä, uskon että kypsemmälläkin iällä elämänkumppanikin löytyy. Näin kävi tädilleni, yhteisen harrastuksen piiristä löytyi kahdelle leski-ihmiselle uusi onni ja avioliitto.

Vierailija

Hei ketjun aloittaja! Minäpä se olen vasta 51-vuotias, ja olen täällä palstoilla pyörinyt muutaman kuukauden, eikä täällä kaikki keskustelut suinkaan ole niin kovin "vanhoille" tarkoitettuja, ja voihan sitä itse aloittaa vaikka millaisen ketjun, jos siltä tuntuu...!
Olen leski, ja haluaisin löytää kyllä vielä miespuolisen ystävän minäkin, mutta naisystävällekin (hetero) olisi kysyntää, kun ei mihinkään ole mukava yksin lähteä, esim. "tuulettumaan" tms.
Minulla lapset ovat jo aikuisia, mutta olen heidän ja heidän ja lastenlasteni kanssa kyllä varsin paljon tekemisissä, samassa kaupungissa kun asutaan.
Ja näin kesäaikaan olemme paljon mökillä yhdessä.
Vapaita miehiä on paljon noilla deittailu-palstoilla, mutta heidän rehellisyydestään en tiedä...
VAIKEAHAN sitä miesystävää enää on löytää tässä iässä, kun on ujo eikä mikään kaunotar, mutta toivossa on silti hyvä elää... Tsemppiä Sinullekin!! Ja kaunista kesän jatkoa kaikille!
T: Anneli

Vierailija

Lainaus:

Onko mielestäsi kaikki yli 55-vuotiaat tänne kirjoittelijat jotenkin "epäkurantteja" ystävystymään kanssasi?

Vierailija

Lainaus:

Olen herra, vapaa ja rehellinen mutta olen vasta 74 vuotias mutta kuitenkin tuntuu siltä etten enään ole tarpeeksi nuori kirjoittelu ja harrastus ym. kaveriksi 55 vuotiaalle tytön hupakolle joka vielä ihmettelee nykymaailman menoa ja yksinäisyyttään1

Niinpä!
Ikärasismiakin taitaa olla liikkeellä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat