Sitoutuminen

Vierailija

Mahtavatkohan miehet haluta myös "sitoutua", jos hakevat naisesta ystävää? Minusta ainakin olisi todella hieno juttu löytää miespuolinen ystävä, joka haluaisi ASUA YHDESSÄ naisen kanssa.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Minulla on miesystävä mutta en halua hänen muuttavan luokseni,eikä hän halua että muutan hänen kotiin-ainakaan vielä.
Voimme muuten tavata,yöpyä ja soitella.Ainakin vielä toimii loistavasti.
Mutta kukin tekee tavallaan.

Vierailija

Kannattaa reilusti kysyä mitä mieltä mies on yhteenmuuttamisesta sitten ajan kanssa ym. sitoutumisesta. Sillähän tuo selviää heti eikä tartte epäillä mitä toinen tahtoo.

Vierailija

Lainaus:

Minulla on miesystävä mutta en halua hänen muuttavan luokseni,eikä hän halua että muutan hänen kotiin-ainakaan vielä.

Tuo on niinkun pahin kauhuskenaario että lyötäis hynttyit' yhteen vielä elämän loppumetreillä. sitä pieremis- ja kuorsaamiskonserttia ei kyl jaksais kuunnella.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Tuo on niinkun pahin kauhuskenaario että lyötäis hynttyit' yhteen vielä elämän loppumetreillä. sitä pieremis- ja kuorsaamiskonserttia ei kyl jaksais kuunnella.

Naiselle yksin jäämisen pelko on suurempi kuin miehelle. Sitten tulee pettymyksiä, kun hosuu yhteen muuttoa. Samalla tavalla pitäisi olla varma haluamisesta, hyväksymisesta ja tunteista, kuin nuorenakin.

Vierailija

Niin monen hyvän miehen on nainen pilannut. Mutta istuu mies viereen, kun ihastuu. Nainen istuu viereen jo, kun alkaa sietää. Siitä on helpompi pahoittaa mielensä ja vaikka raivostua.

Vierailija

Kun olen lapset tehnyt jo kauan sitten, niin vieläkö minun pitäisi harmajapäänä ruveta leikkimään kotileikkiä?
Älä unta nää - passaamiset on passattu!

Vierailija

Ei sitoutuminen vanhemmalla iällä tarkoita välttämättä aivan samaa kun nuorempana. Tai pahimmillaan se on pelkkää omaishoitajuutta, sairaan ihmisen rinnalla raahustamista. Kuka jaksaa vanhana vierasta ihmistä ruveta hoitamaan kun usein jo omakin terveys reistailee. Kun terveet ikäihmiset tapaavat ja muuttavat yhteen on todennäköistä että ennen pitkää terveydentilassa tapahtuu muutoksia huonompaan suuntaan.

Vierailija

Onpa kummallisia kommentteja osalla kirjoittajista. Ilmeisesti katkeroituneita ihmisiä.
Vakka kantensa valitsee ja jos haluaa kumppanin niin mikä sen somempaa kun kaksi harmaapäätä yhdessä kävelee toinen toistaan tukien.
Olen löytänyt pitkän etsimisen jälkeen kumppanin ja voin kertoa ettei kaikki harmaapäät kuorsaa ja piere tai ole raihnaisia, minusta tuntuu ja muistankin että taitaa tuo kuorsaus yms. kuulua ihan hyvin siellä nuortenkin kammarissa. Meillä ainakin on mukava nukkua yhdessä ja rukoillaan että tämä jatkuis näin vielä pitkään.
Ruokaa laitetaan yhdessä ja aamukahvit juodaan yhteistä lehteä selaten, voiko tällaista siunausta muuta kuin ihmetellä.

Vierailija

Lainaus:

Kun olen lapset tehnyt jo kauan sitten, niin vieläkö minun pitäisi harmajapäänä ruveta leikkimään kotileikkiä?

Kuka kumma se muka sanoo, että pitäisi toista passata, vaikka yhdessä asuttaisiinkin? Ehei, vanhana tehdään asioita yhdessä, kuten ruuanlaitot, siivoamiset ym... Eivät ne ole mitään naisen velvollisuuksia sen enempää kuin miehenkään!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kuka kumma se muka sanoo, että pitäisi toista passata, vaikka yhdessä asuttaisiinkin? Ehei, vanhana tehdään asioita yhdessä, kuten ruuanlaitot, siivoamiset ym... Eivät ne ole mitään naisen velvollisuuksia sen enempää kuin miehenkään!

Miehenä olen samaa mieltä, että hommat tehdään yhdessä. Teen jopa ruokaa mielelläni, vaikka en mielestäni kokki olekaan. Mutta yhden asian joudun tekemään yksin. Se on viinaryyppy. Kyllä viinaakin pitää joskus ehtiä ottamaan.

Vierailija

Olen samaamieltä että yhdessä on mukava touhuta,laittaa ruokaa,siivota,tehdä puutarha töitä ym.
Tarvittaessa annetaan toiselle myös omaa aikaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Naiselle yksin jäämisen pelko on suurempi kuin miehelle. Sitten tulee pettymyksiä, kun hosuu yhteen muuttoa. Samalla tavalla pitäisi olla varma haluamisesta, hyväksymisesta ja tunteista, kuin nuorenakin.

Olen nainen ja jäänyt leskeksi 42-vuotiaana. Sen jälkeen en ole asunut yhdessä kenenkään miehen kanssa. Koskaan en ole pelännyt yksin jäämistä. Miehillä on tapana useinkin olettaa, että kun he pesevät auton ja vaihtavat renkaat, niin siitä hyvästä pitäisi kokata ja pestä pyykkiä koko vuosi. Varmaan on toisenlaisiakin miehiä, mutta en ole heihin törmännyt ainakaan vielä. Renkaat pystyn vaihtamaan itse, ja muutenkin pärjään melko hyvin. Tässä iässä pitäisi kaiken loksahtaa paikoilleen, että haluaisi muuttaa yhteen. En haluaisi pettyä muutaman kuukauden kuluttua, siksi mietinkin tarkkaan kannattaako ottaa enää riskiä jos ei yhteiselo sujukaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

ja sitä mitä ilmeisintä ainaista valitusta ja ruikutusta.....vaivojan riittää vanhuksilla.
Ei se nuoruus takaisin tule vaikka hiukset värjää punaiseksi ja pistää kretonkia päälle.

Vierailija

Lainaus:

Ei sitoutuminen vanhemmalla iällä tarkoita välttämättä aivan samaa kun nuorempana. Tai pahimmillaan se on pelkkää omaishoitajuutta, sairaan ihmisen rinnalla raahustamista. Kuka jaksaa vanhana vierasta ihmistä ruveta hoitamaan kun usein jo omakin terveys reistailee. Kun terveet ikäihmiset tapaavat ja muuttavat yhteen on todennäköistä että ennen pitkää terveydentilassa tapahtuu muutoksia huonompaan suuntaan.

Olet oikessa. Samat asiat eri iässä ei ole yhtä kuin samanlainen elämä nuorempana. Vanhat naiset ovat usein kiukkuisia ja määärileviä - mutta kuulemani perusteella myös vanhat ukot ovat oikeita äkäpusseja.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kysyn vain, moniko tämän ikäluokan miehistä on tottunut tekemään yhdessä "akkojen töitä". Taitavat olla harvinaisuuksia. Ehkä ihastumisvaiheessa osallistuvatkin, mutta annas olla, jos yhteen muutetaan, niin näinköhän jatkuu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat