Ystävähaku viestit

Vierailija

Harmi kun jos laittaa ystävänhakuun haun ja saa vastauksen, niin lähettäjä ei lähetä omaa sähköpostiosoitettaan mihin voisin vastata. Miten menetellään silloin.
Tietääkö kukaan.

Kommentit (4)

Vierailija

Ystävähakuun vastatessa pitää tosiaankin laittaa se sähköposti-osoite, sillä se ei näy viestissä.
Olettaisin, jotta Sinulle vastannut henkilö on rekisteröitynyt, (muutoinhan ei kait voi tätä kautta yhteyttä ottaakkaan?
Kirjoita kyseiselle nimimerkille uudestaan ja kerro, jotta liittää myös sp-osoitteensa mukaan.
Siitä se lähtee. Antoisia kirjoitteluhetkiä vaan!

Vierailija

Ystävän hakuun vastatessa täytyy olla rekisteröitynyt ja kirjautunut.
Jos sinun hakuusi vastanneella itsellään on se kirjekuoren kuva profiilissaan,
voit sitä kautta lähettää hänelle postia. Ei välttämättä tarvitse antaa heti omaa
osoitettaan.

Jos hänellä ei ole sitä kirjekuoren kuvaa, joka sallii yksityisviestit,
niin siinä tapauksessa hänen pitäisi antaa oma sähköpostiosoitteensa,
jos haluaa sinulta vastauksen.

Vierailija

Hei, hänellä ei ollut kirjekuorenkuvaa eikä edes nimeä vaan pelkästään merkintä milloin liittynyt.
Joten kun nimimerkkiä ei ollut en voi kysyä. Voiko netti ET auttaa minkä kautta ne minulle tulee.
Kiitos neuvoista.

Vierailija

Minulle tuli eräältä naiselta yksityisviesti, mutta kun katsoin Hänen kirjautumisprofiilia, niin siinä ei ollut ruksattu yksityisviesti-mahdollisuutta. Hän oli kuitenkin keskusteluista tuttu nikillä kirjoittaja ja pyysin että "sinä joka laitoit minulle yv klo....." ja pyysin yhteystietoja anonyymisti. Ystävyytemme näki päivänvalon ja on tavattu neljä kertaa, välimatkasta huolimatta. Puhelinlaskut suureni niin että tein euronpuhelu-sopparin. 30€/kk ja puhua miten paljon vaan haluaa.
Kyllä saamassasi yksityisviestissä se lähettäjän nikki on näkyvissä, mut sen YV-mahdollisuuden voi estää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat