Seurustelu puuman kanssa

Vierailija

6 syytä seurustella puuman kanssa

1. Hänellä on oma elämä

Toisin sanoen hänellä on oma asunto, hyväpalkkainen työ, rahaa ja ystäviä. Se kertoo siitä, että hänellä piisaa tekemistä, vaikkei hän olisikaan kainalossasi.

2. Hän seisoo omilla jaloillaan

Hänellä on jo kokemusta parisuhteista ja niiden hyvistä ja pahoista puolista, joten sinun ei tarvitse murehtia esimerkiksi hänen sosiaalisesta tilannetajustaan. Todennäköisesti hän osaa ottaa alkoholiakin maltillisemmin kuin 20-vuotias nuori neito.

3. Nainen tietää, mitä hän haluaa...

Eikä pelkää sanoa sitä. Tämä koskee myös sänkypuuhia.

4. Puuma ei ole laumaeläin

Kun tapailet nuorta naista, näet hänen kavereitaan usein. Vanhemmalla naisella ei kuitenkaan ole enää tarvetta käydä joka paikassa ystäviensä kanssa.

5. Hän ei tarvitse sinua, vaan hän haluaa sinut

Edellämainituista seikoista johtuen nainen ei tarvitse sinua paikkaamaan esimerkiksi taloudellista aukkoa elämässään.

6. Hän saa sinut huomaamaan asioita itsessäsi

Jos seurustelet naisen kanssa, joka pitää sinusta huolta ja antaa sinulle kaiken, tulet huomaamaan, että haluat tehdä samalla tavoin omalle kumppanillesi myöhemmin.

Sivut

Kommentit (19)

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä tuo taitaa olla ihan totta, minkä ketjun aloittaja laittoi !
Olen elänyt vuosikymmenet itsellisenä ja huomaan, että minua arvostetaan (myös miesten taholta). Nuo kaikki kuusi asiaa toteutunut, en ripustaudu toisiin ihmisiin. On ystäviä ja monta syytä elää !

En kuitenkaan koe olevani puuma.

Onnellinen itsenäinen nainen vaan !

Vierailija

Lainaus:

Olen elänyt vuosikymmenet itsellisenä ja huomaan, että minua arvostetaan (myös miesten taholta). Nuo kaikki kuusi asiaa toteutunut, en ripustaudu toisiin ihmisiin. On ystäviä ja monta syytä elää !

Mikset olisi puuma?

Eikö se ole vähän hutsumaista vaihtaa nuoria miehiä kuin sukkia tuon ikäisenä?

Vierailija

Mikä ihmeen nimitys tuo puuma on? En ymmärrä ollenkaan miksi jopa naiset käyttävät itsestään tuota erittäin halventavaa ja alistavaa nimitystä.

Vierailija

Rakastuin puumaan. Todella. Kun aloimme tulla tutuiksi, kävi selville, että kaikki itsevarnuus oli feikkiä ja vanhojen pettymysten peittelyä. Kun halusin osallistua tunteisiin, räjähti itku ja katkeruus maailman pahuudesta. Vapautunut eroottisuus oli vain myönnytys sille, ettei rakastelusta ollut löydettävissä tunneulottuvuuksia tai kokematonta seikkailua. Uusi ulottuvuus löytyi, kun täysraittiuden tlalle kehittyivät keskusteluillat viinilasin ääressä. Tehtäväni oli ottaa vastaan hitaasti humaltuvan älykkään naisen itsehalveksunta ja minusta hyvin eletyn elämän riittämättömyys. Kaiken läpikäyneenä olin ottanut - kyvyttömyyttäni - niin paljon etäisyyttä ihmiskohtaloon, etten kyennyt enää jakamaan sitä. Aloin vaatia, että kuplahallin kokoisen egonkin tulee mahtua tavallisesta ovesta. Se oli liikaa.

Vierailija

Puuma ja Puuma.Onko jokin ikäraja naisella että on Puuma.Vai onko nainen heti Puuma jos miesystävä on esim. kymmenen vuotta nuorempi.Nykyään kun nainenkin ensin opiskelee ja hankkii ammatin ja asunnon.Kyllä siinä ikääkin jo karttuu.
Moni nuori mies pitää ikäisiään naisia pyryharakoina ja etsii jo tasaantuneista naisista kumppania.
Onko Puuma sellainen nainen joka tarvitseekin vain sänkyynsä hetken lämmittäjää.
Nuori mies on varma nakki ,sanotaanhan jo laulussakin että..Mies kun tulee tiettyyn ikään niin ei sillä pelaa mikään!!!!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mikset olisi puuma?

Eikö se ole vähän hutsumaista vaihtaa nuoria miehiä kuin sukkia tuon ikäisenä?

Miksi se olisi vähän hutsumaista?
Kun "vanha" mies pyörittää ympärillään useampaakin pitkätukkaista"pimua" on hän vain kaikkien silmissä sentään MIES.
Puuma ei ole alistava nimitys, vaan puumanainen valitsee itse viihdyttäjänsä ja kun harva ikäisensä "herra"jaksaa enää temppuilla ja leikkiä sängyssä, on nuorempi mies siihen ihan sopiva. Siinä sama voi opettaa tätä nuorta herraa.
Nautinnolisia hetkiä vain kaikille puumille.

Vierailija

Hei,tein tuon testin..olenko Puuma...
Vastaus oli .Voisit ollakin jos vain rohkeutesi riittäisi???
Puumanaiset,nyt on kesä .Josko yrittäisi.Elämme vain kerran..

Vierailija

Lainaus:

Hei,tein tuon testin..olenko Puuma...
Vastaus oli .Voisit ollakin jos vain rohkeutesi riittäisi???
Puumanaiset,nyt on kesä .Josko yrittäisi.Elämme vain kerran..

Uskomattoman kevytkenkäisiä naisia täälläkin. Hävetkää!

Vierailija

Hei Puumanaiset! Minun eka kerta naisen kanssa oli 70-luvulla ja olin n. 20v. Tapasin ekani tanssiravintolassa ja hän oli 9v vanhempi, naimisissa oleva nainen. Oltiin puoli vuotta, silloin tällöin. Tuon kokemuksen perusteella suosittelen kaikille nuorille miehille ekaksi vanhempaa partneria, joka opettaa miehenä olon "kädestäpitäen". Sen koulun jälkeen kaikki naiset kehuu!

Teette arvokasta työtä kun opetatta rakkauden aakkosia nuorille.
En tiedä mitä puumanaiset itse hakee näiltä jutuilta mutta olen huomannut että naiset ovat halukkaita. Velimiehen kanssa mentiin joskus markkinapäivän naistentansseihin ja valtaosa oli jo eläkeikäisiä. Voivoi sitä vientiä mikä koettiin.
Vai kevytkenkäsiä...., riettaita naisia! Täysin estottomia.

Vierailija

Vaan mistäpä löytyy semmoisia miehiä, jotka eivät höpötä tuosta puumanaisesta eivätkä liioin kehua retosta että kaikki (!) naiset ovat heistä tykänneet ?
Eipä silti, en etsi oikeesti ketään mutta olisi ilo silmälle joskus edes lukea täältä joku älyllinen kirjoitus, vaikka moikkaus vain, joka olisi miehiseltä mieheltä eikä tyhjäpäiseltä seksihemmolta.

Vierailija

Juu sori. Ei ole kaikki kehuneet, vain ne jotka ei ole pyörtyneet. Ja sitten toinen oikaisu. Seksihemmot on just niitä, joilla ei ole puumanaisen antamaa koulutusta. Hellyys puuttuu.

Vierailija

Jokaisen pojan pitäisi saada opetusta puumalta tai kokeneelta naiselta, että osaisi paremmin ottaa kumppanin huomioon. Hellyyttä ja hellää koskettelua.... ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat