Liian hätäiset taputtajat ärsyttävät konsertissa

Vierailija

Luin hyvän ja kerrankin osuvan blogikirjoituksen.. Nimittäin minä käyn usein konsertissa ja haluaisin nauttia myös viimeisistä tahdeista, mikä ei onnistu kovinkaan usein, koska aina joku hätähousu taputtaa ennen aikojaan. Tahdikkuutta ihmiset!

http://blogit.nettiet.fi/kulttuuri/

Kommentit (6)

Vierailija

Lainaus:

Luin hyvän ja kerrankin osuvan blogikirjoituksen.. Nimittäin minä käyn usein konsertissa ja haluaisin nauttia myös viimeisistä tahdeista, mikä ei onnistu kovinkaan usein, koska aina joku hätähousu taputtaa enne aikojaan. Tahdikkuutta ihmiset!

http://blogit.nettiet.fi/kulttuuri/[/quote]

On se kauheeta kun mokomat moukat päästetään ihmisten ilmoille, linnaa sietäisi laittaa, tai ovella kysyttäisiin esim. edellisvuoden verotiedot, se selittäis jo sivistystason!

Vierailija

Vähissä ovat huolet ihmisellä.
Yhdyn edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Kannattaisiko yrittää sivistää kanssaeläjiä?;DDDDD

Vierailija

Minä puolestani mainitsen yhden jutun, joka minua hiukan tökkii, mutta joka varmaan monen muun mielestä on joutavanpäiväinen:
Eilen jonotin kaatosateessa sadetakki ylläni, ja takanani jonossa seisoi varjolla varustettu rouva joka vilkkaasti jutteli tuttavansa kanssa. Valuva sateenvarjo oli kallellaan minuun päin, ja laskin että puolen tunnin aikana kymmenisen kertaa sateenvarjon piikki tökkäisi minua. Ei onneksi osunut silmälaseihini eikä repäiissyt ohutta sadetakkiani.
Vaatimaton toivomukseni olisi, että sateenvarjojen kanssa jonottaessa tarkkailtaisiin mihin se sontikka kallistelee ja tökkii. - Itse jonossa ollessa suosin hupullista sadetakkia. Suojaa hyvin, eikä vahingossakaan piikittele ketään.
Ilman sarvia ja hampaita, piikittelemättä:
"Sateenvarjoja sadatteleva"

Vierailija

Minä olen sitä mieltä, että sateenvarjon kanssa pitäisi kyllä olla varovainen: siinähän voi tosiaan sen kastelemisen lisäksi rikkoa toisen vaatteet, sadevaatteet, silmälasit, tai jopa sohaista silmään!! :( Vähän keskittymiskykyä, kun sateenvarjon kanssa olette lähellä toisia ihmisiä - vaikka olisi miten kiinnostava jutteluhetki meneillään. Totta! Pahempi juttu tämä on kuin tuo käsien taputtaminen, siinä kun ei ainakaan taida kukaan olla suoranaisessa vaarassa!

Vierailija

Lainaus:

Vähissä ovat huolet ihmisellä.
Yhdyn edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Kannattaisiko yrittää sivistää kanssaeläjiä?;DDDDD

Mutta ajattele orkesteria, kapellimestaria, solisteja yms. Ennenaikaiset aplodit tai vielä pahempaa aplodit väärässä paikassa kuten musiikkiteoksen osien välillä häiritsevät keskittymistä. Kukapa meistä haluaisi tulla työssään häirityksi.
Joskus oopperassa kuulee bravo-huutoja komean aarian jälkeen, mutta ne eivät varmaan häiritse esiintyjää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat