yksinäisyys

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

heippa

Kesä on ihanasti alullaan mutta yksinäisyys vaivaa mitä te muut olette keksineet ajanvietettä yksinäisyyteen
kommentit ovat tervetulleita

Kommentit (4)

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei ride! Nyt olet oikeessa paikassa. Täällä voit keskustella muiden kanssa ja löytyy kohtalotovereitakin. Joku laittaa yksityisviestin jos kerrot jotain elämän tilanteestasi. Livenä se yksinäisyyden poisto vaatii liikkeelle lähtöä muiden ihmisten pariin tai kotona jokin harrastus.
Kesä ei sinänsä poista yksinäisyyttä, joten tsemppiä!

-tm-

Vierailija

Ei yksinäisyys ole mikään elämänmuoto ja säälittävyyden
huipentuma jolla brassailla palstoilla,vaan henkeä herättävä
tila josta muorin soisi ottavan vaarin.

Vierailija

Lainaus:

Ei yksinäisyys ole mikään elämänmuoto ja säälittävyyden
huipentuma jolla brassailla palstoilla,vaan henkeä herättävä
tila josta muorin soisi ottavan vaarin.

Ymmärrän kyllä että mainosrahoituksen takia
yhtiön on suitsittava suita rahoittajien mie-
liksi!
Tätä se on kun aasit pääsevät ääneen!

Vierailija

Yksinäisyys on läsnä ,minä pakenen kirjoihin ,mökillä puuhasteluu mutta sitä ei kaikille suotu .Sitten kirpputori kierrätyskeskus siellä voi edes jutella.Vaikka perhe ollut niin ei ne sitä poista ,Poikani murhan jälkeen lakos ihmiset tien puolelle ja minä kun loukkaannun niin se on kerrasta poikki.Yläkerra pari rupes mun vanhaa koiraa sortaan he teki valituksi ja joiduin 80e takia hommata todistuksen etten tarvi lopettaa se kuulemma haisee heillä.minä alhaalla he ylhäällä.Kävin tansseissa mutta ei ollut viuhkaa joten siirryin kapakkaan sieltä löytymies mutta kun lapset synty niin hän jatko ja työnkin lopetti,niin siirryin yh.jaks.no eipä olla ketään häiritsemässä mutta ei yksin ole kivaa,mee toisten joukkoon mutta kun kukaan ei tuu johon tutustuis,En jaksa vammaista siskoa aina hakea kun olen melkein ainut joka siitä välittää.Yksinäisyyttä on monenlaista .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat