Kiinnostus seksiin lopahti

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

On todella ihme jos miehen halut hiipuvat mutta syynä voi olla aivan luonnollinen selitys jonka asiantuntija kenties tunnistaisi. Kerroitte olevanne 60 seutuvilla molemmat mutta kyllä seksuaalisuus kestää koko ihmisen iän. Edesmennyt vaimoni ilmoitti yllättäen halujensa lopahtaneen n melko tasan 2 kuukautta ennen kuolemaansa. Ottaen huomioon hänen ikänsä, niin vuodet (70) eivät ennen pahemmin vaivanneet siinäkään asiassa molempia vaan tietty rauhallisuus oli vuosien kuluessa tullut näihinkin asioihin.

Teknillisesti aivan vastaavaa kuin nuoruudessa mutta tiettyjä apuja lisäämällä lähes tyydyttävää toimintaa.
On mainittu muutaman sairauden vaikuttavan halukkuuteen mutta meille ei siinäkään suhteessa pahemmin haitannut toimintaa.

Nyttemin leskeksi jouduttaessa on tullut kuvaan mukaan eturauhasen liikakasvu. Siihen on määrätty lääkeaineita joilla saadaan aikaan testosteronin alasajo. Lääkkeen toivotaan vaikuttavan pienentävästi eturauhaseen ja jos testosteronin määrää saadaan laskettua alas niin oletan miehisten halujenkin hiipuvan. Eräs leskirouva kyllä mainitsi että hänen miehellään tuon alasajolääkkeen syöminen ei olisi vaikuttanut yhtään vähentävästi halukkuuteen ja syöpä oli ottanut voiton rauhasesta.
Saapi nyt nähdä miten rauhallisesksi olotilani muuttuu mutta ainakaan vielä eivät tuntoni ole hiipuneet vaikka 3 kk on kulunut aloittamisesta.

Vierailija

Kuka sun haluistas täällä on kiinnostunut...Mihin pyrit tuollaisella vuodatuksella? Ole tyytyväinen, ettei halut ole hiipuneet. Toivottavasti sinulla on myös haluillesi sopiva kohde. Etsi vertaistukiryhmä, saattais olla mielenkiintoisempaa jakaa ajatukset heidän kanssaan!

Vierailija

Lainaus:

Kuka sun haluistas täällä on kiinnostunut...Mihin pyrit tuollaisella vuodatuksella? Ole tyytyväinen, ettei halut ole hiipuneet. Toivottavasti sinulla on myös haluillesi sopiva kohde. Etsi vertaistukiryhmä, saattais olla mielenkiintoisempaa jakaa ajatukset heidän kanssaan!

Älä nyt noin sano, täällä saattaa olla kohtalotovereita vaikka kuinka paljon:) Niitä kohteitakin.
Ja kiinnostuneita!

Vierailija

Noin on!
Olen hiukan kyllästynyt sanontaan "ketä kiinnostaa".
Jos minua ei jokin teema liikuta, ei se tarkoita etteikö joku muu saattaisi olla siitä hyvinkin kiinnostunut.
Siis erilaisia aiheita esiin vaan!

Vierailija

Lainaus:
osalainaus aloittajalta:
On todella ihme jos miehen halut hiipuvat mutta syynä voi olla aivan luonnollinen selitys jonka asiantuntija kenties tunnistaisi. Kerroitte olevanne 60 seutuvilla molemmat mutta kyllä seksuaalisuus kestää koko ihmisen .................

Liittyykö tämä keskustelun aloituksesi johonkin aikaisempaan kertomukseen tai lukuun
tässä lehdessä? "Kerrotte olevanne 60 seutuvilla....."?

Vierailija

Miesten kohdalla tämä on usein tervetullut lahja, sillä jos kyky on mennyt heikoksi, on suorastaan hyvä, että halutkin kaikkoaa, elämästä tulee paljon hauskempaa kun ei ole turhia suorituspaineita!

Vierailija

Minulla kiinnostus seksiin lopahti munasarjan poiston myötä,eikä hormonihoidotkaan asiaa kovasti auttaneet.

Vierailija

Miehillehän annettaan tohtorissa viagaa ainakin kahdeksan kymppiseksi.. tunnnen tapauksen, vaimoa ei tietenkään ajateltu yhtään, hän kun ei olisi jaksanut sairaana tätä toimitusta, mutta mitäpä naisista..

Vierailija

Lainaus:

Minulla kiinnostus seksiin lopahti munasarjan poiston myötä,eikä hormonihoidotkaan asiaa kovasti auttaneet.

Meikäläisellä sammui kiinnostus vaihdevuosiin. Kun olen uusiosinkku, en pidä tätä minkäänlaisena ongelmana. Ystävyyssuhteet riittävät minulle - eivätkä nekään saa olla liian sitovia. Ei niin, että pitäisi kaiken aikaa olla muiden
kanssa menossa. Mieluiten lähden tilaisuuksiin (esim. messuille) itsekseni, kun sitten saan olla niin kauan kuin haluan
eikä tarvitse kulkea toisten perässä.

Vierailija

Niinpä niin, eli tyypillinen vastaus ja ellen kovin väärin veikkaa niin juuri naiselta ja ilmeisestikin sellaiselta jolla ikinä ollut fyysistä seksisuhdetta saati saanut itselleen biologista lasta jos suhdetta tilapäisesti olisi ollut.
Juuri näiden suusta kuuleekin hyvin usein "sika sika sika" tai yhtä vastaavia ja loukkaavia lausahduksia.

Luonto on kyllä ollut näissä asioissa miehelle hyvin kummallinen kun suvun jatkaminen onnistuu vaikkapa Chapliinin ikäisenä kuten mainittu henkilö tuli isäksi (80) vanhemmala iällä. Naisille vastaavaa ei tapahdu enää siinä iässä.

Onpa eräillä menossa jonkinlainen ajojahti sellaisille miehille jotka uskaltavat vaikkapa leikillään mainita ajoneuvoilleen (kieseilleen kuten volvo, saab taikka audi) elinkaaren lopussa tulevasta ongelmajätteen kohtalosta taikka loppusijoituspaikasta romuttamoilla.
Myöntää täytyy jos haluja jossain joskus vanhoilla päivillä esiintyisi niin pitämään omana tietonaan ettei tulisi vahingossakaan maininneeksi asioista kuin hyvin tuntemassa piirin keskuudessa.

Näitä vertauksia voidaan tulkita monella tai ainakin parilla tavalla ja siinä voi käydä siten kuin eräälle autoliikkeen johtohenkilölle, että huomaa olevansa ilman työpaikkaa kun tulkinta vitsistä tai vitsiksi tarkoitetusta on kallistunut toiseen suuntaan.

Joku ihmetteli aloitustani mutta se oli vastausta erään 60 ikäisen avioparin vaimolta tulleeseen valitukseen kun miehisten halujen lopahtaminen oli hänen aviopuolisollaan täyttä totta.

Vierailija

Lainaus:

Niinpä niin, eli tyypillinen vastaus ja ellen kovin väärin veikkaa niin juuri naiselta ja ilmeisestikin sellaiselta jolla ikinä ollut fyysistä seksisuhdetta saati saanut itselleen biologista lasta jos suhdetta tilapäisesti olisi ollut.
Juuri näiden suusta kuuleekin hyvin usein "sika sika sika" tai yhtä vastaavia ja loukkaavia lausahduksia.

Luonto on kyllä ollut näissä asioissa miehelle hyvin kummallinen kun suvun jatkaminen onnistuu vaikkapa Chapliinin ikäisenä kuten mainittu henkilö tuli isäksi (80) vanhemmala iällä. Naisille vastaavaa ei tapahdu enää siinä iässä.

Onpa eräillä menossa jonkinlainen ajojahti sellaisille miehille jotka uskaltavat vaikkapa leikillään mainita ajoneuvoilleen (kieseilleen kuten volvo, saab taikka audi) elinkaaren lopussa tulevasta ongelmajätteen kohtalosta taikka loppusijoituspaikasta romuttamoilla.
Myöntää täytyy jos haluja jossain joskus vanhoilla päivillä esiintyisi niin pitämään omana tietonaan ettei tulisi vahingossakaan maininneeksi asioista kuin hyvin tuntemassa piirin keskuudessa.

Näitä vertauksia voidaan tulkita monella tai ainakin parilla tavalla ja siinä voi käydä siten kuin eräälle autoliikkeen johtohenkilölle, että huomaa olevansa ilman työpaikkaa kun tulkinta vitsistä tai vitsiksi tarkoitetusta on kallistunut toiseen suuntaan.

Joku ihmetteli aloitustani mutta se oli vastausta erään 60 ikäisen avioparin vaimolta tulleeseen valitukseen kun miehisten halujen lopahtaminen oli hänen aviopuolisollaan täyttä totta.

En tiedä kenelle oli yllä oleva kirjoitus osoitettu. Varmuuden vuoksi vastaan, siltä varalta että se olisi tarkoitettu minulle (Anonyymi 7:48): sikäli väärin arvattu, että olen usemman aikuisen lapsen äiti, enkä ihmeen kautta neitseellisesti synnyttänyt.

Vierailija

No voi voi, pyydän anteeksi jos loukkasin mutta kun olen juuri jäänyt pitkästä ja totutusta suhteesta pakolliselle vapaalle vaikka halujen kanssa olisi olleet asiat lähes ennallaan.

Tämä alkuperäinen juttu taisi olla vastaus jollekin mutta voit itse käydä katsomassa osiosta

Ystävyys

Kuinka olet selvinnyt puolison/läheisen kuolemasta

Viestejä on nyt kaikkiaan 38 kirjoitusta ja kiinnitin huomioni naisten enemmistöön jotka yhä haluaisivat itselleen uuden mies-suhteen. Ikääkin on mainittu 61 vuoden seutuvilla joten ilmeisesti omat juttuni olisivat lähinnä kuuluneet kaltaisteni joukkoon.
Halujen kanssa (luonnolliset tarpeet) ovat kaikille samat, eli puolison kuolema aiheuttaa hyvin voimakkan tunteen elämän pysähtymisestä vielä elävältä entiseltä ja nyt yksin (lasten/ lastenlasten tai vielä pitemmälle) jääneeltä puolisolta.

Vierailija

Eipä haittaa mittää, Anonyymi 14:27 - no hard feelings!
Hyvää jatkoa Sinulle kaikin puolin.
Terv.
Naisihminen

Vierailija

Minä olen 70 eikä seksi enää kiinnosta. Riittää aivan hyvin kun saa kerran viikossa naidakseen.
Siihen kyllä löytyy kavereitä yllin kyllin.

Vierailija

Lainaus:

Minä olen 70 eikä seksi enää kiinnosta. Riittää aivan hyvin kun saa kerran viikossa naidakseen.
Siihen kyllä löytyy kavereitä yllin kyllin.

Siis mitä? Olet 70 eikä seksi muka kiinnosta - silti - kerran viikossa sitä kuitenkin harrastat, mikä on mielestäni aika usein, ristiriitaista jotenkin... No, hyvää jatkoa kuitenkin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat