Neulekone 70-luvulta

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen saanut neulekoneen Eva KH-830 joskus vuosia sitten. En osaa sitä käyttää, koska ohjekirjaa ei ole. Löytyisikö keneltäkään ohjekirjaa? Toinen vaihtoehto on, että olisiko joku kiinnostunut koneesta? Olisi kiva, jos sille löytyisi käyttöä. Huoltoa se voi vähän vaatia.

Kommentit (6)

Vierailija

Heips! Etsin konetta jossa olisi suomenkieliset ohjeet ja joka olisi edullinen. Vasta ensimmäistäni etsin, joten ohjeet tarpeen. Muutamaa konetta kysellyt mutta heiltä käyttöohje kirja hukassa. Yritin löytää ohjeita netistä, mutta en löytänyt joten en varmaan konettakaan taida ostaa.
T: kokeilija

Vierailija

Hei. Olen etsinyt kaikialta ohjetta perimääni neulekoneeseen Eva KH830. Löysin täältä että sinulla olisi kone. Onko vielä ja löytyykö ohjetta?? Olisin iki kiitollinen jos saisin käyttöohjeen. t. Ulla-Maija Kotkasta , ullriikka@hotmail.com

Vierailija

Hei,

myös minulla on Eva KH830 ilman ohjeita! Jos jollakin olisi tai voisi kopioida tai skannata niin mielihyvin sellaiset tarvitsisin myös. ratyminna@gmail.com on sähköpostiosoite johon voisi viestitellä jos ohjeita löytyisi. Lisäksi etsinnässä on reikäkorttien reijityslaite esim. Brother Card Punch.

Vierailija

Minulla on Eva Ja Brother 24silmän reikäkortti koneet kaksitasoisina myös nelivärin vaihtaja 2-tasoon.Toisen koneen olen ajatellut myydä niihin on myös ohje kirjat.Ovat vain niin moni sivuiset ettei viitsi skannaamaankaan ruveta saati sitten tulostamaan.Mutta toisekseen voisin myös ostaa sellaisen koneen jolla saa pitsikuviota kunnolla minulla nimittäin nostaa silmukan väärään paikkaan neulaportin päälle.olen Kotkasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat