Äänestys: Mieluisin Matkaseurasi?

Vierailija

Käy tuolla [u]http://ow.ly/5qsZl äänestämässä[/u] miten itse mieluiten tykkäät matkustella ja katso kokonaistulokset. Omalla kohdallani se on yleensä kiinni siitä minkä tyyppisestä matkasta on kysymys; usein seurassa on kivempaa, mutta joskus taas haluaa mennä yksikseen.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Onko joku saanut tuon linkin toimimaan? Minulle tulee aina virheilmoitus, vaikka koetin jättää pois alun ja lopun merkkejä eri tavoin.

Vierailija

Minä haluan matkaseuraksi tutun ja luotettavan kaverin,varsinkin,jos yövytään samassa huoneessa.
Jos olen seuramatkalla ns."yksin",niin sitten haluan yhden hengen huoneen.
Näin olen toiminut usein ja olen ollut ratkaisuihini tyytyväinen.

Vierailija

Jos puoliso olisi elossa, hän olisi paras matkakumppani. Nyt täytyisi valita isosisko tai eräs ystävätär matkakaveriksi.

Vierailija

Minulle mieluisin matkaseura on oma mies jos matka kestää useampia päiviä tai viikonkin. Mutta sitten on mukava mennä esim yhden yön kylpylä reissulle tai risteilylle tutussa nais seurassakin vaihteeksi.

Vierailija

Mieheni on paras matkaseurani.Meillä on samat kiinnostuksen kohteet, matkat on helppo valita.
Historia kiinnostaa, kaikki kulttuuri, taide, arkkitehtuuri.
Toki käyn pidennetyillä viikonloppumatkoilla myös tuttavien kanssa , työ estää usein sen ettei samaan aikaan päästä reissuun.

Vierailija

Lainaus:

Minä haluan matkaseuraksi tutun ja luotettavan kaverin,varsinkin,jos yövytään samassa huoneessa.
Jos olen seuramatkalla ns."yksin",niin sitten haluan yhden hengen huoneen.
Näin olen toiminut usein ja olen ollut ratkaisuihini tyytyväinen.

Mitä ovat nuo seuramatkat? Helluntailaisten vai kenen?
Jos taas tarkoitat valmismatkaa, ei niille nykyään enää edes voi majoittua jonkun toisen eli tuntemattoman kanssa.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Se jälkeen, kuin jäin leskeksi, niin matkaseuran saaminen muuttui oleellisesti. Tuttava piirissä on enimmäkseen vain pariskuntia ja eivät he tarvitse kolmatta pyörää mukaansa. Joten enimmäkseen on valittava matkaseuraksi itsensä, ainakin tietää mitä on odotettavissa. Matkaseuraksi kelpuutan vain naisihmisen, miksi, siksi, että nainen matkaseurana on parasta, mitä miehellä voi olla. 14.4 taas yksin Kreetalle.

Vierailija

Lainaus:

Minä matkustan mielelläni yksin ja haluan majoittua mielelläni yksin.

Juuri saman vastauksen annan. Kun reissaan itsekseni, ei minun tarvitse kulkea toisten perässä heidän mieltymystensä mukaan, eikä tuhlata rahojani kalliissa kahviloissa tai muissa paikoissa, joista en ole kiinnostunut. Jos matkustan kivaan kohteeseen, niin haluan nähdä niin paljon kuin suinkin, ja kävelen paljon - en istu löhöämässä, sitä voin tehdä kotonakin.
Välillä lähden mukavan seuran takia aikuisten lasteni kanssa, jos pyytävät. Silloin pyrin joustamaan, menen heidän ehdoillaan. Mutta ottavat kyllä minunkin toiveitani huomioon, välillä jalkaudutaan eri paikkoihin ja tavataan sitten taas.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Lahdenpoika,
Hyvää matkaa Kreetalle.
Yksin on ihan hyvä matkustaa.
Jokohan Samarianrotko on kävelykunnossa? Aiotko mennä sinne? Olen kahdesti ollut Kreetalla, mutta se on jäänyt kokematta.
Terveisin Aluisa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat