NettiET:n Teemat: mitä mieltä olet?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tervetuloa keskustelemaan, ET-raatilainen!

Joko ehdit tutustua nettiEt:n Teemoihin: Ajankohtaista, Terveys, Laki & Talous, Koti & Piha, Tee itse ja Matkat.

Mitä mieltä olet niistä? Mitkä niistä sinua kiinnostavat? Entä mitä muita teemoja haluaisit?

Sivut

Kommentit (147)

Vierailija

Jokainen aihe on kiinnostava. VArsinkin Ajankohtaista - osuus on tärkeä omasta mielestäni. Teemoihin toivoisin lisäykseni Lapset & Nuoret

Vierailija

Kiinnostavia aiheita, ajankohtaiset aiheet ennenkaikkea esim. pukeutuminen , ruoka jne.

Vierailija

Tämän ikäisenä (50 +) minua kiinnostaa ehdottomasti matkat. Joka kerta lehden ilmestyttyä tutkailen sen yhteismatkan kohteen ja yksityiskohdat. Vielä en ole osallistunut...
Myös käsillä tekeminen on tullut uudestaan nuoruuden jälkeen innostavaksi. Joku kuukausi sitten ollut tunika-kaava sai minut liittymään kansalaisopiston ompeluoppiin ja nyt tutkailen tarkasti kaikki ompeluohjeet.

Vierailija

Erinomaisia teemoja ovat Ajankohtaista ja Tee itse. Muutkin teemat kyllä kiinnostavat. Lisää teemoja? Eiköhän tässä ole riittävästi; jokaiselle jotakin...

Vierailija

Kaikki aiheet ovat mielenkiintoisia. Ainoa asia joka häiritsi on se että sivut toimivat hitaasti.

Vierailija

Matkat, ajankohtaista, terveys ovat mielestäni hyvin tarpeellisia. Ja erityisesti laki ja talous-osio kohdistettuna juuri meille kypsässä iässä oleville.

Vierailija

Hyvältä näyttää....pidän erityisesti Ruoka ja Matkat osioista!
Monipuoliset ja hyvät sivut.
Teemoissa näyttäisi olevan ihan järkevää asiaa eikä pelkästään täyshömppää!

Vierailija

Mieliaiheitani ovat ruoka ja matkat. Eivät muutkaan ole vastenmielisiä luettavia.
Nimimerkki Iloa arkeen

Vierailija

Hyviä aiheita kaikki. Näiden sivujen parissa vierähtäisi pidempikin tovi. Erityisen lähellä sydäntäni on Terveys & liikunta ja matkat.

Vierailija

Terveys kiinnostaa aina.Elämäntapoihin liittyviä ruoka-liikunta ohjeitahan on nykyään joka lehdessä luettavissa, mutta kaipaisin lisää artikkeleita ja tietoa aikuisten naisten erilaisita " ongelmista ", kuten aikaiset vaihdevuodet, kilpirauhasvaivat, hormonaaliset sairaukset ym. vaivat/hoidot. Sekä yksinkertaisia ja tehokkaista liikuntaohjeita, joita voisi tehdä vaikka autolla ajaessa tai pyskillä seistessä...:)

Vierailija

Itse nyt kahden lapsen mummona olen kiinnostunut isovanhemmuutta koskevista jutuista,kuinka usein lapsenlapsia mummot ja ukit tapailevat,ottavatko yökylään,matkustelevatko yhdessä ja miten omat lapset haluavat mummojen ja pappojen osallistuvan lastenlasten elämään.Tuppaudutaanko liikaa vai nähdäänkö kenties liian vähän.

Vierailija

Ainahan teillä on mielenkiintoisia artikkeleita. Kiinnostavimmat löytyvät sektorilta Ajankohtaista, Laki ja talous sekä Matkailu. Tällä hetkellä kiinnostaa esillä oleva kysymys asuntolainojen verovähennysoikeuden poistamisesta samoin kuin kotitalousvähennyksen. Toivoisen myös, että huomioisitte sen seikan , että rokkaava sukupolvi, nuo 70-luvun kukkaislapset eläköityvät. Meillä on erilainen makusuuntaus kuin muutama vuosi aikaisemmin syntyneillä. Väittäisin, että musiikkimakumme, tapamme , pukeutumisemme ja toimimtamme on erilaista.
Kivaa syksyä kaikille !
ps. Ja kunnon ristikko pitää olla ettei tapahdu taantumista:)

Vierailija

Maatuskan ehdotus juttuaiheesta tuntuikin yhtäkkiä kauhean tärkeältä, vaikka itse olin hetkeä aiemmin ajatellut, että minua juuri tällä hetkellä kiinnostavat ajankohtaiset asiat ja matkat oikeastaan aina. Toki riippuu omasta tilanteesta, milloin alkavat terveysasiat kiinnostaa tai toisaalta vaikkapa laki- ja raha-asiat. Joka tapauksessa itse kokisin tärkeänä löytää hiukan saman henkisiä ihmisiä, joiden kanssa jutustella niistä näistä maailman asioista.

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin muutkin näyttävät olevan: kaikki aiheet ovat mielenkiintoisia. Jos kuitenkin pitäisi valita kolme kiinnostavinta, niin ne olisivat (tässä järjestyksessä) Laki & Talous, Terveys ja Koti & Piha. Laki- ja talousasioiden tunteminen on varsinkin nykyaikana erittäin tärkeää, terveyteen liittyvät artikkelit ovat aina yhtä haasteellisia ja kotiin ja pihaan sekä puutarhaan keskittyvät jutut puolestaan varsin hyödyllisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat