Kaksi uutta kuvagalleriaa avattu: kesän lempipaikka ja minun puutarhani

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Kuvagalleriaan on avattu kaksi uutta osiota, jonne voit lähettää kuviasi.

Tänne saat lähettää kuvia mukavimmasta kesänviettopaikasta, joka muistuu mieleesi:

http://galleria.nettiet.fi/lempipaikkani_kesalla

Täällä taas voit asettaa näytille puutarhasi parhaat palat:

http://galleria.nettiet.fi/minun_puutarhani

Värikkäitä ja kesäisiä kuvia odotellessa! :)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hei!
Tuossahan komeilee minun ottama kuva meidän karhunvatukkapensaan-kukasta:)
marjutti

Vierailija

Pauliina ET

Kiitos kuvasta Marjutti. :) Meille jää siis kaikki lukijoiden kuvat talteen.

Voiko lehti käyttää kaikkia eri keskustelujen yhteyteen laittamiamme
kuvia omiin tarkoituksiinsa? Lupaa kuvaajalta kysymättä?

Kaiketi voi ja juuri tästä syystä en enää laita tänne ottamiani valokuvia sillä kisoissa oleviin voittoihin nähden korvaus kuvasta on aivan liian mitätön etten sanoisi nautettava.

Vierailija

Pauliina ET

Kiitos kuvasta Marjutti. :) Meille jää siis kaikki lukijoiden kuvat talteen.

Kaiketi voi ja juuri tästä syystä en enää laita tänne ottamiani valokuvia sillä kisoissa oleviin voittoihin nähden korvaus kuvasta on aivan liian mitätön etten sanoisi nautettava.

Tämä aika on juuri näin .Kaikesta pitää saada RAHAA,korvaus!
Mitä itse olet sijoittanut siihen lähettämääsi kuvaan? Minusta ainakin olisi kivaa ,jos omia kuviani käytettäisi.
Tämähän on ajanvietetettä , viihdettä, vuorovaikutusta,vai olenko vainut joka kokee näin!

Vierailija

Lainaus:

Miksi tämä eilen lähettämäni kysymys on poistettu asiattomana?
Eikö olisi saanut kysyä? Ei kysyvä tieltä eksy :)

(Onhan se nyt kuitenkin näkyvissä jonkun toisen lainauksena.)

Vierailija
Pauliina ET

Kysymys on poistettu, koska se oli tuplana.

Alkuperäinen kysymys ei ollut tuplana, kun sitä sitten
lainailtiin seuraaviin viesteihin, niin tuli toistoa :)
Onhan kaikissa muissakin keskusteluissa viestin lainauksia
ja alkuperäistä ei kuitenkaan poisteta :)
Ei tarvitse enää kommentoida. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija

Tästä aiheestahan on hiljattain käyty julkisuudessa keskustelua siis valokuvakilpailuista joissa järjestäjä haluaa kaikki oikeudet kuvaan itselleen.

Kuvan lähettäjälle tämä saattaa tulla yllätyksenä kun huomaa oman otoksensa jossain toisen jutun yhteydessä.
Seurasin keskustelua tv:stä ja uutisoinnissakin tämä oli esillä en nyt muista mutta joku taho haluaa nyt saada muutoksia käytäntöön.

Esim lehdet saavat tästä kuulema hyvinkin mittavan hyödyn ja samalla ammattikuvaajat kärsivät työpulasta.

Olihan siinä paljon juttua ja seurasinkin sitä erittäin suurella mielenkiinnolla.
Täytyy jäädä seurailemaan miten asia tästä etenee jos sitten etenee lainkaan.

Vierailija

No,kuvat jotka tuolla sivustoilla on,ovat ihan mukavan näköisiä.Käykääpä katsomassa.

Vierailija
Kotu

Tästä aiheestahan on hiljattain käyty julkisuudessa keskustelua siis valokuvakilpailuista joissa järjestäjä haluaa kaikki oikeudet kuvaan itselleen.

Kuvan lähettäjälle tämä saattaa tulla yllätyksenä kun huomaa oman otoksensa jossain toisen jutun yhteydessä.
Seurasin keskustelua tv:stä ja uutisoinnissakin tämä oli esillä en nyt muista mutta joku taho haluaa nyt saada muutoksia käytäntöön.

Esim lehdet saavat tästä kuulema hyvinkin mittavan hyödyn ja samalla ammattikuvaajat kärsivät työpulasta.

Tässä varmaan puhuttiin sellaisista lehdistä kuin esimerkiksi Seiska? Minä en ainakaan ole nähnyt muualla lehdissä, että artikkelin pääkuva olisi ollut lukijan ottama. Seiskassa näin oli viimeksikin Katri Helenasta kertovassa jutussa.

Minulle tulee Apu ja ET, niissä ei ainakaan tuollaisia kuvia ole, vaan kaikki ovat ammattilaisten ottamia ja hyviä ovatkin. Tänne nettiin olen joskus itsekin oikein ehdottanut galleriaa, en ole ammattivalokuvaaja enkä siis vaadi palkkaakaan kuvistani. Eihän niitä ole pakko lähettää?

Seiskan lukijan kuvat ovat niin huonoja ja mössöisiä, että en usko, että niistä mikään "laatulehti" mitään haluaisi maksaa.

Vierailija

Kotu

Tässä varmaan puhuttiin sellaisista lehdistä kuin esimerkiksi Seiska? Minä en ainakaan ole nähnyt muualla lehdissä, että artikkelin pääkuva olisi ollut lukijan ottama. Seiskassa näin oli viimeksikin Katri Helenasta kertovassa jutussa.

Minulle tulee Apu ja ET, niissä ei ainakaan tuollaisia kuvia ole, vaan kaikki ovat ammattilaisten ottamia ja hyviä ovatkin. Tänne nettiin olen joskus itsekin oikein ehdottanut galleriaa, en ole ammattivalokuvaaja enkä siis vaadi palkkaakaan kuvistani. Eihän niitä ole pakko lähettää?

Seiskan lukijan kuvat ovat niin huonoja ja mössöisiä, että en usko, että niistä mikään "laatulehti" mitään haluaisi maksaa.

No kyllä yhtenä esimerkkilehtenä mainittiin Luonto-lehti ym ei kyllä Seiskaa mainittu lainkaan ihan ne oli asialehtiä kuvat esim laadukkaita luontokuvia.
Olet nyt käsittänyt asian kyllä ihan väärin.
Eikä kyse ole ammattikuvajista.
Mistäköhän sinä tuon seitsemänpäivää lehden tähän vetäisit.

Kotu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat