kohtasin eka kertaa eämässäni lesbon

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Mitä voisin sanoa tuolle tytölle, joka on kasvanut väärään suuntaan elämässään,kaunis tyttö saisi miespuolisen puolison itselleen,mutta on juurtunut jo lesboksi.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Kuka voi heittää sen ensimmäisen kiven... Olen aina olettanut, että lesbous ja homous on ihmisessä jo hänen syntyessään. Että se olisi siis eräänlainen luonnonoikku, joka ei suinkaan ole oma valinta. Olenko ihan väärässä?

Vierailija
pippuri57

Mitä voisin sanoa tuolle tytölle, joka on kasvanut väärään suuntaan elämässään,kaunis tyttö saisi miespuolisen puolison itselleen,mutta on juurtunut jo lesboksi.

Tuskin voit sanoa mitään hänen seksuaalisuuntaukseensa.
Kohtaa hänet IHMISENÄ ja anna arvo hänen ihmisyydelleen.
Ulkopuolisen sanomiset/ohjaamiset ei auta häntä. Niin tai voit saada vihamiehen.

Vierailija

Minä olen kohdannut lesbon montakertaa.Enkä koskaan ajattele häntä niin,enkä varsinkaan sitä,että hän olisi jotenkin poikkeava,tai erikoinen.
Hän on ihana ystävä ja kaveri ja enen kaikkea ihana ihminen.

Vierailija
pippuri57

Tapasin vasenkätisen ihmisen. Mitä sanoisin hänelle? Miksi hän juurruttanut tuollaisen ominaisuuden itseensä.

Vierailija

Menkää Pride-kulkuetta seuraamaan ens lauantaina, niin näette montakin lesboa ihan livenä. Jo on ihme, että joku on nähnyt lesbon. Ei ole kovin suurella älyn lahjalla tuollainen henkilö varustettu, joka viitsii tuollaista tänne kirjoitella.

Vierailija

Hienoa, että näiltä palstoilta läytyy noin monta erilaisuutta suvaitsevaa henkilöä!
Ihminen nimenomaan tulee kohdata ihmisenä, ei mustana, valkeana, punaisena, keltaisena, vasenkätisenä, vammaisena ym. vaan kanssakulkijana, samanlaisena epätäydellisenä ihmisenä niinkuin meistä itse kukin on.
Toinen ei ole yhtään kummempi toista.

Vierailija

Ai että. Minä olen niin suvaitsevainen etä hyväksyn lesbonkin.. ei kai kukaan sinun hyväksyntää tarvitse

Vierailija

Varmasti sinussakin on paljon muutettavaa. Mutta halusiko tuo tyttö muutta sinut? Eikö tunnukin mukavalta, kun kelpaat tuollaisena kuin olet?

Vierailija

Lainaus:

Varmasti sinussakin on paljon muutettavaa. Mutta halusiko tuo tyttö muutta sinut? Eikö tunnukin mukavalta, kun kelpaat tuollaisena kuin olet?

Tuskin aloittaja pahaa tarkoitti. On ainakin nuorissa naisissa paljon heitä, jotka ovat vielä epävarmoja seksuaalisuudestaan. Jotkut ovat koko ikänsä biseksuaaleja. Moni voi katua vanhuudessa, jos ei ole aikanaan
perustanut perhettä. - Ei ole heterojenkaan parisuhteen säilymisestä takeita, ajatellaan vain miten yleisiä
avioerot ovat.
Seksuaalinen suuntautuneisuus on synnynnäistä, mutta myös elämänkokemuksilla ja vaikutteilla on oma osuutensa
siihen, mihin suuntaan kukin kehittyy. Näin minä arvelisin.

Vierailija

Törkeää sotkea esim. vasenkätisyys hairiintyneeseen mieleen. Ovat kaksi eri asiaa.
Muotivirtausten perässä ihmiset haluavat kokeilla kaikenlaista. Tehkööt niin, mutta miksi siitä pitää julkisesti vouhottaa. Toivottavasti tämä kyseenalainen trendi menee pian ohi ja laspetkin pääsevät kasvamaan ja kehittymään aikuisuutta kohti terveessä ympäristössä.

Vierailija

Lainaus:

Törkeää sotkea esim. vasenkätisyys hairiintyneeseen mieleen. Ovat kaksi eri asiaa.
Muotivirtausten perässä ihmiset haluavat kokeilla kaikenlaista. Tehkööt niin, mutta miksi siitä pitää julkisesti vouhottaa. Toivottavasti tämä kyseenalainen trendi menee pian ohi ja laspetkin pääsevät kasvamaan ja kehittymään aikuisuutta kohti terveessä ympäristössä.

Olet kyllä väärässä!

Aina on ollut lesboja ja homoja, nyt kun kaikesta voi ja saa kirjoittaa niin nämäkin on nyt meidän kaikkien tiedossa.
Ei tämä ole trendi ollenkaan.

Vierailija

Mihin seuraava väitteesi perustuu:

"Tuskin aloittaja pahaa tarkoitti. On ainakin nuorissa naisissa paljon heitä, jotka ovat vielä epävarmoja seksuaalisuudestaan. Jotkut ovat koko ikänsä biseksuaaleja. Moni voi katua vanhuudessa, jos ei ole aikanaan
perustanut perhettä.."

Kuulostaa vähän siltä kun arvailisit vain, vai onko tästä ihan tutkittua tietoa?

Ja vaikka kirjoittaja ei olisikaan tarkoittanut pahaa, niin minusta jokaisen pitäisi miettiä mitä sanoo. Tuon sanominen ääneen on loukkaavaa eikä tuollaista sammakkoa pitäisi kehdata päästää suustaan. Itse olen syntynyt "vasta" -55 ja asunut ikäni kaupungissa. Se voi vaikuttaa siihen, että en ole niin innokkaasti muita tuomitsemassa tai arvostelemassa muiden valintoja elämässä kun olen nähnyt monenlaista. Sydämeen sattuu lesbojen puolesta.

Vierailija
pippuri57

Kuinka niin väärään suuntaan, meitä on erilaisia, olemme vaan tottuneet sanomaan enemmistöä normaaleiksi, mikä ei välttämättä ole koko totuus!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat