tyylikkäitä naisia.

Vierailija

meitä suomalaisia moititaan siitä ettemme osaa puketua,itse olen toista mieltä,olin jokin viikko sitten jyväskylässä kuuntelemassa kahden n.60v. naistohtorin luentoa,toinen oli pukeutunut kroktiilin ja toinen käärmeennahkaan.t.mies 50v.

Kommentit (9)

Vierailija

Lainaus:

jaaha, nahkajutut ne jatkuu

Kun näen Caps Lock hukassa -otsikon, voisin lyödä vetoa että siellä on taas puppusanageneraattori vauhdissa. Eipä kannattaisi vaivautua avaamaan.

Vierailija

Onhan meitä tyylikkäitä naisia pilvin pimein.Nytkin tuolla Kesäisellä kadulla on jos mitä tyyliä.Tiukat topit ,joiden alta ihra poimut tursuaa ja jenkka kahva hyllyy.Puhumattakaan shortseista ,joiden alta paksut reidet hankaa toisiaan ja suoni kohjut lyllyy.Tai lökö verkkarit ,joiden päälle on laitettu jätti t-paita peittämään tämän kaiken.Vai,ettei ole tyyliä?

Vierailija

Lainaus:

meitä suomalaisia moititaan siitä ettemme osaa puketua,itse olen toista mieltä,olin jokin viikko sitten jyväskylässä kuuntelemassa kahden n.60v. naistohtorin luentoa,toinen oli pukeutunut kroktiilin ja toinen käärmeennahkaan.t.mies 50v.

Naurattaa niin etten meinaa nahoissani pysyä!
Ja ovat sentään omani. Kuolleiden eläinten nahoista valmistettuja vaatteita en ilkeä päälleni pukea, en kesällä enkä talvella.

Vierailija

Siis haha ja haha. Tohtorisnaisilla on varmasti tyylitajua sen verran etteivät pukeudu huo. . . . . .! Eli skeidaa koko aloittajan tarina - ei kannattaisi reagoida noihin sairaisiin provoihin ollenkaan. . . . . . .

Vierailija

Valehtelee,, ja mitä se kuuskyt ikä siinä meinaa,, minäpä näin tyylikkään ukon huolto asemalla, pelkät shortsin tapaset jalassa ja pallit roikkui lahkeesta.. varmaan sekin mieleään katsoo miten hyvin naiset pukeutuu, ja siten arvostelee..

Vierailija

Eikös norsunnahkaan olisi tosi hyvä pukeutua näiden helteiden aikaan!! Kun vaan saisi jostakin norsunnahkaisen puvun, siis jakku ja puolihame tai jakku ja tiukat nahkahousut... Sairaalassa olisi alta aikayksikön pahan nestehukan takia... Niin mistä norsunnahkaisia tai krokotiilinnahkaisia vaatteita saa, onko joku ostanut? ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat