MÖKKIMATKA HEINOLAAN

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Onko kukaan menossa 8.7. Helsingistä Heinolaan n. klo 15.00 alkaen. Olen mökille menossa. Maksan bensat.
Sunnuntaina olisi paluu. Minulla on mökki Heinolassa ja olisi mukava saada muutenkin mökkiseuraa, yksin kun olen menossa,
ei väliä onko mies tai nainen, kunhan viihtyy mökillä ja on muutenkin sopuisa luonne.

Kommentit (14)

Vierailija

Miksei kimppakyytikin, olis vaan mukava saada mökki-ja juttuseuraakin , itse olen 58 v. terv,hoitoalalla, enkä omista tällä
hetkellä autoa. En ole valmis seurusteluun, mutta mukava ja leppoisa seura olisi tervetullutta sukupuoleen katsomatta.
Toivottavasti joku olisi kiinnostunut lähtemään. Liisa p. 050 40 11320

Vierailija

Suosittelen olemaan hieman varovaisempi noiden yhteystietojen levittämisessä, kaikilla kun ei ole "puhtaat jauhot pussissa".

Vierailija

Lainaus:

Suosittelen olemaan hieman varovaisempi noiden yhteystietojen levittämisessä, kaikilla kun ei ole "puhtaat jauhot pussissa".

Näin just! Olisit jo vähän aiemmin laittanut ystävänhakupalstalle ilmoituksen, sitä kautta olisi ehkä turvallisempaa.

Vierailija
kissatrules
05.07.
Onko kukaan menossa 8.7. Helsingistä Heinolaan n. klo 15.00 alkaen. Olen mökille menossa. Maksan bensat.
Sunnuntaina olisi paluu. Minulla on mökki Heinolassa ja olisi mukava saada muutenkin mökkiseuraa, yksin kun olen menossa,
ei väliä onko mies tai nainen, kunhan viihtyy mökillä ja on muutenkin sopuisa luonne.

Saitko kyydin ja mökkiseuraa kolmen päivän etsinällä?
Minulle ei kyllä tulisi mieleenkään lähteä jonkun aivan vieraan ihmisen
mökkiseuraksi. Niin huutava pula mökistä eikä seurasta minulla ole.
Aika rohkea mimmi olet kyllä, melkein uskomaton :)

Vierailija

Sain mökkiseuraa 10 minuutissa, en tosin tältä foorumilta. Seura oli mitä fiksuinta, olen ennenkin löytänyt seuraa mökille
vastaavalla tavalla , ystävyydet ovat jääneet tallelle, eikä mitään negatiivista ole ikinä sattunut, niitä on sattunut jo val-
miiksi tuttujen kanssa. Olen sitä mieltä, että ennen matkaa selvitetään pelisäännöt reilusti ja ollaan muutaman kerran yh-
teydessä vaikka per. puh.

Vierailija

Vaan oliko M-LS itse joka laittanut numeron esiin?
vai onko joku ilkimys hänen numeronsa siihen laittanut?
En ilkeä soittaa ja varottaa...

kuka tahansa voi laittaa jonkun toisen ihmisen numeron tänne ?

Vierailija

Lainaus:

Vaan oliko M-LS itse joka laittanut numeron esiin?
vai onko joku ilkimys hänen numeronsa siihen laittanut?
En ilkeä soittaa ja varottaa...

kuka tahansa voi laittaa jonkun toisen ihmisen numeron tänne ?

Ei hyvänen aika voi olla niin epäileväinen! Eihän tätä elämää uskalla elää ,jos ajattelee koko ajan pelkkää pahaa kanssaihmisistä ja epäilee kaikkea.
Terve maalaisjärki mukaan näihin juttuihin.

Vierailija

Pauliina ET 11.07.2011 10:59
Hei kaikki lukijat!

Ensinnäkin on hirmu hauskaa, että nettiET:ssä ollaan ahkeria ystäväpalvelun käyttäjiä. Se on hyvä ja turvallinen palvelu, jonka kautta moni on löytänyt kaverin ja sydänkäpysen. Tietoomme ei ole tullut, että palvelussa olisi esiintynyt ikävyyksiä, siltikin kannattaa muistaa pari asiaa.

- Sovi ensimmäiset treffit julkiselle paikalle (yleinen suositus)
- Älä jaa yhteystietojasi (puhelinnumeroa ja osoitetta) palstoilla
- Anna puhelinnumero tai osoite vain yksityisesti

PS: Muista, että ystävähaussa sinun yhteystietosi (sähköposti) näkyvät vasta silloin henkilölle, joka sinulle kirjoittaa, kun vastaat hänelle omasta sähköpostistasi. Aika turvallista siis.

Vierailija

Perussäännöt on hyvä muistaa, mutta kyllähän tuota omaa numeroa tulee työssäkäyvien viljeltyä vähän joka paikkaan muutenkin. Eli ei ole mikään valtiosalaisuus! Kyllä sen numeron häiriötä haluava saa kuitenkin jostain kaivettua. Harva kuitenkin haluaa mitään niin outoa "ajanvietettä".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat