Kissa vai koira

Vierailija

Kissa, koira vai molemmat?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

Kissa, koira vai molemmat?

Eli tarkoittaako kirjoittaja että kummanko ottaisi lemmikikseen?

tv.yks kissan omistaja.

Vierailija

Kissa ja koira vaatii erilaista hoitoa, on syytä miettiä onko innokas koiran ulkoiluttaja aamuvarhain ja pari kertaan päivälläkin sekä illan päätteeksi.
Koirarotuja on jotka soveltuu kaupunkielämään ja niitä, jotka vaatii reilusti liikkumatilaa ja ulkohäkin ja juoksunarun, haukkuvat iloisesti pihapiirin vartijana.

Kissa ei hauku kerrostalossakaan, eikä vaadi ulkoilulenkkejä mutta kissa inhoaa autossa matkaamista, ei voi kuljettaa mukanaan kuten koiraa.

Siis millainen ihminen, sellainen eläin soveltuu parhaiten.

Siihen sitten lisätään tunteet eli inhoaako vai rakastaako eläimiä..lemmikkien on todettu olevan ihmiselle terveyttä edistäviä ja hoitavia ystäviä. Kaikki ei tietty ole samaa mieltä.

Olen pitänyt ja hoivannut molempia mutta viimeisintä ja nykyisintä on kissaelämä.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lapsena kotona oli vain yksi kissa kerrallaan ja tykkäsin kissoista tosi paljon. Kun vasta omat lapset tutustuttivat väkisin koiriin, minusta löytyikin todellinen "koiraihminen" henkeen ja vereen. Pidän kyllä kaikista eläimistä, mutta koirat ovat lähinnä sydäntä niiden monipuolisuuden vuoksi.

Tässä hymyilee nykyinen, jo harmaantunut ystävä.

Vierailija

Lainaus:

Inhoan kissoja. Olen allerginen koirille. Siksi olen valinnut ihmisen. Menee hyvin.

Molempi parempi ja pupu päälle olisi ideaali tilanne.
Ihminen rotuna tuhoaa ja tappaa harkitusti. ei välttämättä hyvä valinta....

Vierailija
mökinmuori

Inhoan kissoja. Olen allerginen koirille. Siksi olen valinnut ihmisen. Menee hyvin.

Molempi parempi ja pupu päälle olisi ideaali tilanne.
Ihminen rotuna tuhoaa ja tappaa harkitusti. ei välttämättä hyvä valinta....

-Miun kissa on kissa eikä muuta yritä,se vain on.
Pittää vain soppeutua puolin toisin :)

Vierailija

Mitenkäs se sanonta menee.."yksi kuva on enemmän kun tuhat sanaa."

Lemmikeistä sanoakseni, suuri osa ihmisistä haluaa jonkin eläinkaverin elämäänsä. Vanhainkodeissa käytetään koiria ilahduttamassa ja terapiana vanhuksille, saavat rapsuttaa ja jutella eläimille.

Kaikille ei tietenkään kaikki käy, eikä siinäkään sen kummempaa.

Vierailija

Lainaus:

(putte on vaihtanut kuvan , tuo näytää Leniniltä :) (mutta sama se, vasta nyt huomasin)

Olen näin vilkas luonne,kiva kun melkein tunnistit ja huomasit muutoksen edes kuvallisesti :) Jep jep

Vierailija

Rakastan enemmän kissoja kuin niitä per+`7@n koiria koirat vain sotkevat,maksavat ,purevat, syövät ja räkivät.Eli mielummi Kissa.

Vierailija

Kumpiakin on. Olen aina ihmetellyt tollasta vastakkainasettelua. Voiko olla ihmistä joka pitää vaan joko kissasta tai koirasta. Luulen et ihminen joka rajaa eläimistä pitämisensä vaan johonkin yhteen lajiin, ei oikeasti ole eläinrakas.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat