Olisi hienoa tutustua lämminhenkisiin kirjoittajiin ympäri Suomen. Vaikutan puoli välissä suomineitoa.

Sivut

Kommentit (117)

Hei plusmi!

Täällähän on paljon aiheita, joihin voit hypätä mukaan omien mieltymyksiesi mukaan. Joka ketjussa on sekä lämminhenkisiä että vähän viileämpiä kirjoittajia.

Viestien lukumäärästä voi vähän suosituimmuisuutta päätellä. Murteet taitaa johtaa eikä ihme. Mutta on muuallakin mukavaa. Lue ja tervetuloa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No joo,yritin päästä mukaan Ystäväpiiri ympäri Suomen.Lytättiin.-Hylkäsin sen.Tule Murteisiin,siell on hyvä olla!

Tervetulloo kirjottelemmaan tälle palstale.

Vähän män miultakii aikoo ennenkuin keksin mihin rakoseen tiälä keskusteluissa miun persoona soppii. Hyvin oun sopinu joukkoon. Kyllä se kirjottelupaikka sinullekkii löytyy.

plusmi

Olisi hienoa tutustua lämminhenkisiin kirjoittajiin ympäri Suomen. Vaikutan puoli välissä suomineitoa.

En ole vanha palstalainen minäkään kovin on hankalaa kun on suurin osa anonyymejä ei saa kirjoittajista mitään tolkkua...?

Ystäväpiiriin kautta Suomen kaivataan lämminhenkistä kirjoittajaa, siellä voi kirjoittaa päivän tapahtumia tai mistä milloinkin haluaa keskustella :)) Eikä puututa toisten kirjoituksiin, saa olla kirjoitusvirheitäkin, eikä tarvi niin lennokkaita, tai vitsikkäitä jutut olla.

Lainaus:

.
Miksi ihmeessä et kirjoita murteisiin tai muiden otsikoiden alle.
Pitääkö sinulle vastailla erikseen.
-

Samaa mieltä.
Ei aleta erikseen sinulle vastailemaan. Kirjoita sinne mihin muutkin.

Lainaus:

Lainaus:

.
-

Samaa mieltä.

No mutta ketkä nyt päsmäröi ja määrää tahtia jopa uudelle tulokkaallekin ?? Taitaa olla ne samat, jotka toisia syyttää päsmäröinnistä ?
Älä sinä plusmi piittaa kaikesta, mitä sulle sanotaan . Katsele rauhassa ja kokeile kirjoittaa siihen ketjuun joka tuntuisi kiinnostavalta.
Lapistakin asti siis on joku anonyymi mies..joko on ruska siellä ?

olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksusia koska olen nyt yksin . ja joskus tulee aika pitkäksi.olen leski ja ikääkin on jo kertynyt 77 vuotta. mutta elämä jatkuu.Syksy on tulossa ja pimeat illat.Olen kyllä pirteä ja olen mennyt opiskelemaan tietokone lisä taitoa saamaan .Mutta lisä juttelu olisi mukavaa.Että kaikille hyvää syksyä.Olen mummei on 10 lapsenlasta ja 3 lastenlasta.Heistä olentosi ylpeä.

lumihuntu

.
-

Samaa mieltä.

No mutta ketkä nyt päsmäröi ja määrää tahtia jopa uudelle tulokkaallekin ?? Taitaa olla ne samat, jotka toisia syyttää päsmäröinnistä ?
Älä sinä plusmi piittaa kaikesta, mitä sulle sanotaan . Katsele rauhassa ja kokeile kirjoittaa siihen ketjuun joka tuntuisi kiinnostavalta.

Ilman lumihunnun päsmäröintiä ja ohjeistuksia ei tästäkään ohi päässyt.
Kuinkas muutenkaan.

Sanos muuta. Se on ihan toinen luonto mulla.

Miten täällä on tultu vuosikaudet toimeenkaan ilman minua kun en vielä vuottakaan ole täällä käskyttänyt ja kyykyttänyt (Huoh !)

lumihuntu

.
-

Samaa mieltä.

-Eihän 8-o, näkyykö tämä Lapissakin?

[quote]
Niin, miksi pitäisi kiroittaa murteisiin vaikka murteella kirjoittaisi, ja eikö murteisiin voi kirjoittaa kirjakielellä jos ei omaa mitään murretta, esim. Keski-suomessa ei varsinaista murretta ole, itse olen lapin miehiä eli poronpurija.
Olen kirjoitellut anonyyminä tänne vissiin alusta asti ..jne.

Liekö sitten vai eikö lie lapin mies ?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat