Helppohoitoinen puutarha

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Näin kun ikä alkaa painamaan ja liikkuminen vaikeutumaan, eikä kuitenkaan haluaisi vielä luovuttaa, oli artikkeli mielestäni hyvä ja käytännöllinen esimerkki siitä, mitä minä odotan; vinkkejä arkielämää helpottamaan, nautinnoista luopumatta.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen "rakentanut" omakotimme puutarhaa jo 16 vuotta, eikä helppohoitoisuuden päämäärä vieläkään ole saavutettu!

Vierailija
Raijahelena

Näin kun ikä alkaa painamaan ja liikkuminen vaikeutumaan, eikä kuitenkaan haluaisi vielä luovuttaa, oli artikkeli mielestäni hyvä ja käytännöllinen esimerkki siitä, mitä minä odotan; vinkkejä arkielämää helpottamaan, nautinnoista luopumatta.

Oletko tutustunut nettiET:n Koti & Piha -osioon? Kysy-sivulta löydät myös puutarha-asiantuntijan, jolta voit kysellä neuvoja vinkkejä.

Vierailija

ikä on tuonut vaikka mitä .molemmat polvet saaneet uudet nivelet ja elämän laatu on paratunut .pääsee taas liikkumaan ja kkivut ja särky on poissa.tälläisen asian tiimoilta kun saisi keskustelua aikaiseksi ja olisiko kohtalo tovereita joiden kanssa pääsisi yhteyteen .Toivon keskustelua lehdessä

Vierailija

Niin, se helppohoitoisuus! Minä taas haluan, että puutarhasta löytyy monenlaisia haasteita, paljon hommia, hoitoa ja huolenpitoa vaativia kasveja. En taitaisi viihtyä pihassa, jonka joku ulkopuolinen suunnittelija olisi suunnitellut ns. helppohoitoiseksi. Siellähän ei olisi juuri mitään tekemistä. Nyt on pihalla lajeja useita satoja, joukossa todella erikoisempiakin kasveja , joille harrastan "vyöhykkeenvenytystä"!

Vierailija

Niinhän sitä minäkin joka kesä ajattelen,että nyt en laita paljon kasveja.
Maapaikassamme on kuitenkin tilaa ja joka kesä huomaan vain kokeilevani
uusia lajeja.Kurpitsat ovat oikein suosikki laji.Onnistuvat helposti ja niistä saa vaikka millaisia säilykkeitä.
Ihania hilloja ja pikkelsiä.
Niitä on sitten talvella kiva viedä tuliaisiksi ja tietysti syödä itse!
Ja mikä parasta saa tietämättään hyvää kuntoilua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat