Vierailija

On se melkoinen tuo deittipalsta, kun näyttää listoilla olevan 99 prosenttisesti naisia tarjolla.
Luulisi olevan palstan ylläpitäjänkin intressi kehittää palvelua. Vai onko niin, että miehet etsivätkin toisilla palstoilla 20-50 vuotta itseään nuorempia tytsyjä ;-)

Ehdottaisin, että deittipalstan ilmoittautujan perustietoihin lisättäisiin ainakin pituus, koulutus, ammatti ja aviosääty.
Koska monikaan ei kerro itsestään juuri mitään.
Lisäksi ne, jotka eivät palstoilla vuosiin ole käyneet pitäisi poistaa automaattisesti esim. 6 kk jälkeen.
Vuosia sitten etsineelle tuskin kenenkään kannattaa enään vastata.

Odotellaan innolla uutta toimivampaa deittiä!

Sivut

Kommentit (29)

Lainaus:

On se melkoinen tuo deittipalsta, kun näyttää listoilla olevan 99 prosenttisesti naisia tarjolla.
Luulisi olevan palstan ylläpitäjänkin intressi kehittää palvelua. Vai onko niin, että miehet etsivätkin toisilla palstoilla 20-50 vuotta itseään nuorempia tytsyjä ;-)

Ehdottaisin, että deittipalstan ilmoittautujan perustietoihin lisättäisiin ainakin pituus, koulutus, ammatti ja aviosääty.
Lisäksi ne, jotka eivät palstoilla vuosiin ole käyneet pitäisi poistaa automaattisesti esim. 6 kk jälkeen.

Olet oikeassa, miehiä näyttää olevan vuodelta 2010 alkaen kovin vähän.
Ja heistäkään ei monesta paljon mitään tietoa.
Kai tuo haku voisi olla määräaikainen.
Ne uusivat, ketkä vielä etsivät.
Nyt vaan miehe ilmoittautumaan mukaan.

Vierailija

Lainaus:

Tavallisena suomalaisena miehenä minua tympii fraasivirsi nuorempia etsivistä miehistä. Tunnen useampia nuoriin miehiin hulluna olevia naisia, joiden onni ei toteudu tavallisen ikätoverin kanssa. Mutta tärkein: voiko joku osoittaa, etteivät yli kuuskymppiset miehet sopeudu ikätovereihinsa. Ikä on vain elettyjen vuosien määrä. Ihminen on ihminen, jonka mieltymyksiin sopeudutaan tai ei. Minua kyllä vaivaa se, että ikäiseni (65) naiset heittäytyvät mummoiksi ja puuhasteleviksi pehmoleluiksi kavahtaen dynaamisempia haasteita.

Aloittaja ei itse liene hakujalalla, kun omat tiedot puuttuvat kokonaan. Deittipalstan uudistaminen on kuin karjanäyttelylle uudet seinät. Ratkaisevaa on substanssi. Ja se on jokaisen itse markkinoitava. Totta kai meidän miestenkin, jos siltä näyttää.

rek. ano

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ongelma on lienee melkoinen jos ei oman ikäiset miehet kelpaa! Kyllä yli kuusikymppisissä miehissä potkua löytyy, mutta monet naiset todella etsivät pitkiä nuorempia miehiä.

Entäs sitten me, jotka olemme pitkässä parisuhteessa aikaa sitten sammuneella lähteellä. Sairaus ja sen hoidot veivät puolisolta puhdin kokonaan, mutta itsellä kutina jatkuu normaalilla tavalla.

Mitä silloin tehdään ja mistä etsitään hellyyttä kaipaavaa naista hetken kestäviin tapaamisiin? Jos ei sitoutua voi eikä halua, mutta haluaa pysyvää turvallista suhdetta, niin mitä silloin tehdään?

Sitten vaan täytyy löytyä ihminen jolla on samankaltaiset huolet, murheet ja tarpeet!
Vaikeaa voi olla, mutta mahdollista.

Huom. Huom.

Tänään 14 uutta naista ilmoittaa ystävähaun.
Kuukauteen ei yhtään uutta miestä.

Tarttiskos toimituksen tehdä jotakin?

Heipat kaikille!

Piti oikein vastoin kaikkia periaatteitani kirjautua että pääsi katsomaan onko tilanne meidän ukkojen kanssa noin huono.
Toinen syy oli se kun tuolla jossain toisessa keskustelussa anonyymit laskettiin kaikki kuuluvaksi johonkin todella halveksittavaan, ei edes ihmisiksi laskettavaan ryhmään.
Että on siellä nyt sitten yksi vielä jotenkin urospuoliseksi laskettava lisää ;)

Mukavaa iltaa kaikille!!

Ystävänhakupalstalla tänään 10 uutta naista,
yhtään miestä ei kuukauteen.

Keskustelutko innostavat naisia etsimään?

vaarikuusviis

Masentavaa huomata että minua ei noteerata, täälläkään... ;)

Ehkäpä nuo tyttöset odottavat mieheltä aluksi aloitekykyisyyttä,
laitapa kirjoittaen jos sitten .....

vaarikuusviis

Hei vaarikuusviis

Mukavaa, kun tulit keskusteluihin mukaan. Mies näkökulmaa tarvitaan, vastaile rohkeasti.

vaarikuusviis

Hei vaarikuusviis,
on sinut noteerattu,
kohta saat varmaan kasapäin naisten viestejä.
Olet rohkeinta A-luokkaa, kun olet deitissäkin.

Lueskelin hakupalstaa ja silmääni pisti se, että naiset hakevat miehestä kulttuuri ja menoseuraa, liikunnallista seuraa.
Kokemus osoittaa, että tuonikäiset miehet ovat kotona viihtyviä, vähemmän liikkuvia, vähemmän kultturelleja, penkkiurheilijoita, lukijoita kylläkin. Ja tykkäävät seksistä!
Siinä yksi syy, että miehet eivät ole kultturelleja, liiemmi. Onneksi minä löysin, olen näyttävä, nuorekas nainen ja kuitenkin koti-ihminen jota miehet arvostavat, en mikään kultturelli kulkija, seuraan mitä ympärilläni ja maailmassa tapahtuu, en ole lennossa kaikenaikaa. Silloin aikaa on parisuhteen kuin myös toisen ja itsensä hoitamiseen.

Lainaus:

Lueskelin hakupalstaa ja silmääni pisti se, että naiset hakevat miehestä kulttuuri ja menoseuraa, liikunnallista seuraa.
Kokemus osoittaa, että tuonikäiset miehet ovat kotona viihtyviä, vähemmän liikkuvia, vähemmän kultturelleja, penkkiurheilijoita, lukijoita kylläkin. Ja tykkäävät seksistä!
Siinä yksi syy, että miehet eivät ole kultturelleja, liiemmi. Onneksi minä löysin, olen näyttävä, nuorekas nainen ja kuitenkin koti-ihminen jota miehet arvostavat, en mikään kultturelli kulkija, seuraan mitä ympärilläni ja maailmassa tapahtuu, en ole lennossa kaikenaikaa. Silloin aikaa on parisuhteen kuin myös toisen ja itsensä hoitamiseen.

vaarikuusviis

Mitäs sanot lainatusta tekstisisällöstä, onko näin? Minä olisin vähän samaa mieltä. Siinä on kuitenkin yksi pulma, jotta säästyisimme kansantaudeilta tulisi vähän liikkua pystyasennossakin ja ulkosalla. Vaikkapa syysMAISEMIA ihailemassa, yhdessä. Kulttuurilla on tieteellisesi osoitettu olevan hyviä vaikutuksia terveyteen, erityisesti mielenterveyteen.

Lainaus:

Lainaus:

vaarikuusviis

Mitäs sanot lainatusta tekstisisällöstä, onko näin? Minä olisin vähän samaa mieltä. Siinä on kuitenkin yksi pulma, jotta säästyisimme kansantaudeilta tulisi vähän liikkua pystyasennossakin ja ulkosalla. Vaikkapa syysMAISEMIA ihailemassa, yhdessä. Kulttuurilla on tieteellisesi osoitettu olevan hyviä vaikutuksia terveyteen, erityisesti mielenterveyteen.

Vastaan kysyttäessä...

Eiköhän me "tuonikäisetkin" miehet olla ihan yksilöitä kaikki, sekä huonoine että toivottavasti hyvinekin puolinemme. Onneksi tämäkin yllä kirjoittanut joka sanoo olevansa "en mikään kulturelli kulkija" kertoo kuitenkin löytäneensä kulturellin miehen.

Itse en ole kotona nyhjöttävää tyyppiä, en todellakaan ole penkkiurheilija, luen kyllä ja seuraan asioita. Käyn jopa joskus leffassa ja teatterissa. Ja tuo seksi, mitäs tuohon nyt arvais sanoa... Mikäs sen hienompaa, jos on vaan olemassa molemminpuolinen "kipinä" tai vaikka jopa liekki... Yksipuolisena se on turhauttavaa.

vaarikuusviis

vaarikuusviis

Vastaan kysyttäessä...

Eiköhän me "tuonikäisetkin" miehet olla ihan yksilöitä kaikki, sekä huonoine että toivottavasti hyvinekin puolinemme. Onneksi tämäkin yllä kirjoittanut joka sanoo olevansa "en mikään kulturelli kulkija" kertoo kuitenkin löytäneensä kulturellin miehen.

Itse en ole kotona nyhjöttävää tyyppiä, en todellakaan ole penkkiurheilija, luen kyllä ja seuraan asioita. Käyn jopa joskus leffassa ja teatterissa. Ja tuo seksi, mitäs tuohon nyt arvais sanoa... Mikäs sen hienompaa, jos on vaan olemassa molemminpuolinen "kipinä" tai vaikka jopa liekki... Yksipuolisena se on turhauttavaa.

Kiitos vaarikuusviis vastauksesta, totta, yksilöitä ollaan. Hienosti vastasit myös Seksi kohtaan, herrasmiesmäisesti.

Muutama yhteydenotto tullut sähköpostiini, niistä iso kiitos!!

Sellainen ongelma vaan ilmennyt että jos yritän vastata tämän palvelun kautta niin enpä aina löydäkään lainkaan sellaista nimimerkkiä joka mainitaan kyseisessä postissa. Ylhäällä oleva hakuruutu ei tunne eikä sivuiltakaan löydy.

Voi olla että vika on vaan minussa, olen tosi tumpelo näissä jutuissa.

Vastaan sitten vaan niihin jotka ovat uskaltaneet antaa sähköpostiosoitteensa.

vaarikuusviis

Muutama yhteydenotto tullut sähköpostiini, niistä iso kiitos!!

Sellainen ongelma vaan ilmennyt että jos yritän vastata tämän palvelun kautta niin enpä aina löydäkään lainkaan sellaista nimimerkkiä joka mainitaan kyseisessä postissa. Ylhäällä oleva hakuruutu ei tunne eikä sivuiltakaan löydy.

Voi olla että vika on vaan minussa, olen tosi tumpelo näissä jutuissa.

Vastaan sitten vaan niihin jotka ovat uskaltaneet antaa sähköpostiosoitteensa.

vaarikuusviis

Eikö reilu peli ole ihan ok, alusta alkaen. Sp laittanut.

Olen samaa mieltä, että pitäisi poistaa ilmoitukset, jotka ovat olleet vuosikausia. Ja jotkut laittavat yhä uudestaan lähes samanlaisen viestin. Eikö heille kukaan vastaa vai eikö vastaus miellytä? Itsekin lähetin viestin yhdelle miehelle, eipä vastannut, mutta ilmoitus on edelleen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat