Päivän hämmästys...

Vierailija

Lainaus nettikeskustelusta:
" Minä kestän ja naapurin Reiskakin sanoi kestävänsä, jos tulee finanssikriisi, vähentyneet etelänmatkat, pienempi auto, vähemmän erikoismuonaa koiralle. Nyt on Euroopan arvojen luonti käynnissä."
Kamalaa, EU kulkee kohti kriisiä?

Mun täytyy luopua etelänmatkoista-joita en ole koskaan tehnyt...
Luopua autosta -jota minulla ei ole koskaan ollut....
antaa koiralle halvempaa ruokaa..no ihan halvinta ale-ruokaa oon ostanut sille koiranruoka-altaasta
..syönyt välillä niitä itsekin, ihan hyviä ovat...

Ei siis mulle paha kriisi ..?
Mitä ne voi multa viedä?
no tietysti korottaa ruuan ja terveydenhoidon ja lääkkeitten hintoja...
Viime talvi kertoi e lämmityskulut voi nousta, ja sen lumen luonti ja pihalta poisvieminen makssa kanssa liikuntarajoitteiselle enemmän kuin itse lumitöihin pystyvälle...
joo, taitaa loppua nyt nappulat....

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Täällä toinen joka ei tiedä ,mistä enää pihistää.Matkoja en tee,tupakkii en polta,autoo ei oo,eikä tuu,vaatteita ostan harvoin ja nekin halpis riepuja,ruoka kassin sisällyksen tutkin hyvinkin tarkkaan,(ei kannata ostaa terveellistä)
Lehtii ei voi tilata,No,tulee mieleen :jos jätän lääkkeet ostamatta,tulee kuolema nopeammin,jos jätän ruuan ostamatta,tulee kuolema ,ehkä vielä nopeammin.Siihenhän tämä maailma on menossa.Köyhät ja rammat pois ,pois vaan,säästyy terveys menot.

Vierailija

Minä pieneläkeläinen haen ruokani leipäjonoista ja ruokajakeluista, muuten en tule toimeen. Sitten voin hiukan
opiskelijoitanikin tukea, kun opintotuellakaan ei juhlita.
Niin kauan kuin henki pihisee, ei pidä luovuttaa. Täytyy yrittää keksiä halvat (lue: ilmaiset) huvit ja kaikki mahdolliset säästämisen
keinot. Parhaita ohjeita on mielestäni "älä osta". Jos lääkekustannukset käyvät ylivoimaisen suuriksi, on sossu velvollinen
auttamaan.
Kukapa tietää - ehkä jonakin päivänä tärppää nettikilpailuissa tai marketin arvonnassa. Jos ei tule pääpottia, niin kenties
pienempi voitto. Kilpailut ovat hauska ilmainen harrastus, minun mielestäni. Eivät käy kukkarolle, kuten lottoaminen tai raha-automaattipelit.
Mukavaa kesän jatkoa, suvi sentään on saanut luo köyhän niin kuin rikkahan.

Vierailija

Päivän hämmästys oli kun hain postista paketin ja siinä oli jostain kaupan kilpailusta voittamani kännykkä. Hyvän mielen siittä sain pitkäksi aikaa.

Vierailija

Hei hämmästynyt!
Onnitteluni kännykkävoitostasi- ihana kuulla, että joku joskus jotain voittaa ja on siitä vielä hyvillään!
Onneksi olkoon sinulle! t.pirkko

Vierailija

Minä "voitin" netissä jossain kisassa jonkin tuote palkinnon, tieto voitosta tuli sähköpostiin, mutta palkintoa ei tullut koskaan n. vuosi sitten, otin yhteyttä mutten saanut vastausta, perin outoa?

Vierailija

Mulle tulee usein sähköpostissa sanoma " esim. olette voinut voittaa pääpalkinnon" ja mitään sieltä ei kuitenkaan ole herunut - en kylläkään edes avaa kyseisiä posteja - siitäköhän se johtuu!

Vierailija

Lainaus:

Myös tyhjien tölkkien ja pullojen keräily kannattaa tänään keräsin yli 7 €:n edestä!

Hyvä tulos !

Vierailija

Hienoa, että te köyhät olette ahkeria ja keräilette tölkit ja pullot kuleksimasta, niitä keräillessä saatte samalla aurinkoa ja mukavasti lisätienestiä sekä kunnon kohennusta puistoja kierrellessä.

Vierailija

Lainaus:

Mulle tulee usein sähköpostissa sanoma " esim. olette voinut voittaa pääpalkinnon" ja mitään sieltä ei kuitenkaan ole herunut - en kylläkään edes avaa kyseisiä posteja - siitäköhän se johtuu!

No juuri se lause: olette voinut voittaa, tarkoittaa, että ehkä olette voittanut, ei suinkaan sitä, että olette voittaneet jotakin! Ja tuo lausehan edellyttää sitten sitä, että osallistutte johonkin arvontaan, muuten sitä voittoa ei voi tosiaankaan tulla!! Se on vain noita (lehti?)kauppiaan metkuja!! ;)

Vierailija

Lainaus:

Minä pieneläkeläinen haen ruokani leipäjonoista ja ruokajakeluista, muuten en tule toimeen. Sitten voin hiukan
opiskelijoitanikin tukea, kun opintotuellakaan ei juhlita.
Niin kauan kuin henki pihisee, ei pidä luovuttaa. Täytyy yrittää keksiä halvat (lue: ilmaiset) huvit ja kaikki mahdolliset säästämisen
keinot. Parhaita ohjeita on mielestäni "älä osta". Jos lääkekustannukset käyvät ylivoimaisen suuriksi, on sossu velvollinen
auttamaan.
Kukapa tietää - ehkä jonakin päivänä tärppää nettikilpailuissa tai marketin arvonnassa. Jos ei tule pääpottia, niin kenties
pienempi voitto. Kilpailut ovat hauska ilmainen harrastus, minun mielestäni. Eivät käy kukkarolle, kuten lottoaminen tai raha-automaattipelit.
Mukavaa kesän jatkoa, suvi sentään on saanut luo köyhän niin kuin rikkahan.

Nyt luin kyllä väärin, tai ymmärsin väärin. Oikeestiko sinä olet leipäjonossa sen takia että voit antaa rahojasi opiskelijoille , ei voi olla tosi , tietääkö nuoret tästä, kyllä opiskelijoille riittää omat tuet opiskeluun, ylimääräset rahat menee vapaa ajan rientoihin, kaljaan ym. tuliko heti mieleen että ei meidän nuoret. mutta kyllä. onkohan tämä kuinkakin yleistä.

Vierailija

"köyhät " nuoret pitävät kaljapirskeitä ja heittävät purkit luontoon, ei ole pikkurahan puutetta, soskusta saa lisää,

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat