Toisenlainen Helsinki

Vierailija

http://www.hidden-helsinki.com/

Oltiin serkkupojan luona P-Helsingissä viikko ja kierreltiin polkupyörällä paikkoja mitä tuolla sivustolla on esitelty. Enpä ole näin kaunista Helsinkiä vielä nähnytkään. Kiitokset tästä.

Kommentit (9)

Vierailija

Minulla ei ole serkku-poikaa Helsingissä.
Saisiko kaupungista vuokrata pyörän ? Entä löytyykö karttoja hyvistä pyöräilyreiteistä ja paikoista?
Katselisin mielelläni Helsinkiä muualtakin,kuin keskustasta käsin.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Helsinki on kaunis kaupunki. Ettekö te maalaistollot sen vertaa tiedä pääkaupungin asioista. Mitä lie mehtäläisiä ootta?
t. maalaistyttö

Taasko täällä haukutaan ihmisiä?? :(
Turku muuten on vielä kauniimpi kuin Helsinki!! ;)

Samaa mieltä. - Mutta Tukhoma on Pohjolan Venetsia, ihanien nuoruusnuistojen kaupunki minulle!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Helsinki on kaunis kaupunki. Ettekö te maalaistollot sen vertaa tiedä pääkaupungin asioista. Mitä lie mehtäläisiä ootta?
t. maalaistyttö

Samaa mieltä. - Mutta Tukhoma on Pohjolan Venetsia, ihanien nuoruusnuistojen kaupunki minulle!

Siis "nuoruusMuistojen", piti kirjoittaa. Innostuin niin että sormet näppäimistöllä lipsahtelivat.

Vierailija

"Maalaistyttö", Sinulta toivoisin hiukan käytöstapoja.
Kauniissa Suomen maassa on paljon kaunista ja mielenkiintoista
nähtävää, johon voi tutustua paremmin polkupyörällä tai moottori-
pyörällä ajellen. Luulenpa, että on vielä paljon uutta näkemistä ja
kokemista Sinullekin.

Ja kaikki me ihmiset olemme samanarvoisia, eikä ketään tule
halventavasti nimitellä esim. sen mukaan asuuko kaupungissa vai
maalla tai vaikkapa siellä metsämökissä.

Iloa ja positiivista mieltä päivääsi :-)

Vierailija

Vierailija

No totisesti on Helsinki toisenlainen.Romanikerjäläisiä täynnään.Minä ainakin pysyn pois sieltä.

Vierailija

Keskuspuiston polut ovat mitä hienointa pyöräily- ja miksei kävelymaastoakin kesällä. Aivan kaupungilla pyöräilijöitä ei valitettavasti katsota kovin hyvällä, mutta varovaisesti liikkuen onnistuu tuokin. Suosittelen kuitenkin kiertämään pyörällä vähän rauhallisempia paikkoja kuten Munkkiniemi - Seurasaari - Lauttasaari - Ruoholahti - Merisatama - Katajanokka. Siis rantalinjaa seuraten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat