sana on vapaa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

hei!

olen huolissani suomalaisen miehen rehellisyydestä.ulkomaalaiset näyttävät olevan rehellisempiä.turha ihmetellä miksi Suomalainen nainen lähtee Gambiaan ystävän hakuun.
olen tavannut vain satusetiä.

t.pettynyt

Kommentit (12)

Vierailija

Tuo on kyllä sinun henkilökohtainen ongelma. Et voi noin yleistää asioita. Gambiassa vanhatkin naiset saavat helposti seksiä kun ylläpitävät köyhiä nuorukaisia, siis antavat hyväksikäyttää itseään.

Vierailija

Niin, jostakin syystä kohdallesi ei ole osunut rehellisiä miehiä, huonoa tuuria varmaan!! Yritä vaan edelleen löytää se mukava, rehellinen, SUOMALAINEN mies... Onnea etsintään! :)

Vierailija
yönvarjo07

hei!

olen huolissani suomalaisen miehen rehellisyydestä.ulkomaalaiset näyttävät olevan rehellisempiä.turha ihmetellä miksi Suomalainen nainen lähtee Gambiaan ystävän hakuun.
olen tavannut vain satusetiä.

t.pettynyt

Apua,ajatuskin gambialaisesta pojasta hirvittää!

Vierailija

Lainaus:

Apua,ajatuskin gambialaisesta pojasta hirvittää!

Aivan, kyllä "rahalla saa ja hevosella pääsee". Kyllä sieltä
ystävän löytää, pitäähän heidänkin jotain tehdä henkensä
pitimeksi. Onhan noita tv-ohjelmia ollut aiheesta.

Kyllä rehellisiä suomalaisia miehiä on - en vaihtaisi mistään
hinnasta gambialaiseen poikaan :)

Vierailija

Miksi pitää vertailla suomalaisen miehen rehellisyyttä ja Gambialaisen nuoren mihen seksitaitoja? Vai oliko asia sittenkin toisinpäin?

Vierailija

Jos on paljon rahaa niin saahan sitä Suomessakin nuorta miestä vanha akkakin, nuorekkaampi vanha akka ilman rahaakin. Tosin pitempiaikaista ystävää halajavat saattavat pettyä kun nuoret kollit katoaa yllättäen uusiin seikkailuihin.

Vierailija

Lainaus:

No et kyllä Sinäkään...!! :(

Eipäs, juupas. Onko leikit jääneet hiekkalaatikolla kesken lapsuudessa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat