Koiran paras ominaisuus?

Sivut

Kommentit (32)

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Koiramme paras ominaisuus on se, että se on melkein aina hyvällä tuulella. Poikkeuksen aiheuttavat vain ukonilma, ilotulitus tai syysaikaan maalla liian lähellä paukuttelevat metsästäjät, koska koira on paukkuarka.

Tämän, jo muilla metsästysmailla viilettävän veitikan häntä heilui aina (kuvassakin) ja se oli kaikille ihmisille yhtä ystävällinen, vaikka olikin ärhäkkä metsästäjä. Koirakoulussa naureskeltiin, että se oli ainut koira, jonka häntä heilui koko tunnin ajan tekipä se mitä tahansa.

Vierailija

Äsken tuli TV1:ltä Prisma: Koirien salattu elämä. Tulee uusintana huomenna klo 23.30 ja on katseltavissa 7 päivän ajan Yle.Areenassa. Todella hyvä ohjelma, jossa kerrottiin juuri koirien parhaista ominaisuuksista asiapohjalta.
Vanha elli

Vierailija

Ei haukku haavaa tee.
Mitä me välitämme provosovista ja trollaavista kirjoittajista täällä.
Emme mitään.
Meillä koira-rakkailla on ollut tai on koiramme,haisevat,kuolaavat,innostavat,ihanat,viisaat mielenvirkistäjät,rakastavat uskolliset ystävämme.
Meilläkin juuri nyt tuossa kaksi koiraa ja kissakin ,kaikilta lähtee karvoja ,hännäheilutuksia,pusuja ja ääntä ja kaikkea sitä kestämme,koska meillä on maailman uskollisin rakkaus.Se ei petä ,se ei jätä.
Olen kiitollinen kaikille elämässäni vaikuttaneille koirille,ja niitä on monta.
Tässä toinen,se pienempi maankääntöhommissa.
Välillä myös molemmat petikaverina sohvalla,mihin emme ihan kokonaan kaikki yht aikaa sovi ;)
Ystävälliset terkkuwuffit ystäville.Ihanaa ....kuraa....nautitaan ystäviemme parhaista rakkausominaisuuksista,niitä on!

Vierailija

Koirani paras ominaisuus on sosiaalisuus. Sen kanssa kylillä kulkiessa ei tarvi pelätä et mitenkä se tulee toimeen muiden eläinten kanssa. Ihmetyttää sellaiset koiranomistajat, jotka huutavat jo kaukaa ja varoittavat, älä tule lähelle tää mun koirani ei ole mikään ystävällinen tyyppi.

Vierailija

Lainaus:

Ihmetyttää sellaiset koiranomistajat, jotka huutavat jo kaukaa ja varoittavat, älä tule lähelle tää mun koirani ei ole mikään ystävällinen tyyppi.

Kaupungissa olen huomannut, että jotkut kurvaavat sivukadulle koiransa kanssa ja se on merkki siitä, että saattaa olla kyseessä "remmirähjä". Reittien paljouden vuoksi kukaan ei huutele, mutta tosiaan jotkut väistävät. Minun ei tarvitse kurvata karkuun, kun koira ohittaa haukkujatkin tyynesti, mutta moikkaa kyllä kavereitaan.

Vierailija
mökinmuori

http://www.nettiet.fi/teemat/koti-ja-piha/art7814-Koiran-paras-ominaisuu...

Minun koirani paras ominaisuus on se että se on olemassa minua varten.
Vai olisiko niin päin että minä olen olemassa sitä varten.
Se on minun elämänkumppanini, sielunveljeni ja petikaverini.
Siinä sitä onkin elämäntehtävää yhdelle pienelle koiralle.

...elämänkumppanini, sielunveljeni ja petikaverini.

Oi aikoja, voi tapoja!

Vierailija

Lainaus:

Äsken tuli TV1:ltä Prisma: Koirien salattu elämä. Tulee uusintana huomenna klo 23.30 ja on katseltavissa 7 päivän ajan Yle.Areenassa. Todella hyvä ohjelma, jossa kerrottiin juuri koirien parhaista ominaisuuksista asiapohjalta.
Vanha elli

Oli todella "valaiseva" ohjelma. uskomatonta mitä kaikkea ja hyödyllistä koirat osaavat, on hyvät vaistot ja hajuaisti.
Ihania koiria ilman muuta.
Niin, tuo kaikki ohjelmassa oli asiaa, ei kenenkään itsekkään ihmisen oman egon pönkittämistä.
Koira on kaveri ihmiselle, se on parasta. Ihania olivat ne pienet vaaleat pennut, joista löytyi myös opaskoira-ainesta ainakin yhdestä.
"Koira on emäntänsä tai isäntänsä näköinen" olen kuullut sanotatvan usein. ja se kyllä pitää paikkaansa.
En kyllä ikinä ottaisi rumaa koiraa, sellaisiakin näet on, oli sitten luonne mikä tahansa. Jotain "turpa rytyssä" olevaa en huoli....

Vierailija

mökinmuori

Oi aikoja, voi tapoja!

Voi kauhistus, juu!!

Vierailija

Lainaus:

Koirani paras ominaisuus on sosiaalisuus. Sen kanssa kylillä kulkiessa ei tarvi pelätä et mitenkä se tulee toimeen muiden eläinten kanssa. Ihmetyttää sellaiset koiranomistajat, jotka huutavat jo kaukaa ja varoittavat, älä tule lähelle tää mun koirani ei ole mikään ystävällinen tyyppi.

Tunnen kaksi tapausta, joissa molemmissa vieras koira on käynyt ulkopuolisen kimppuun. Molemmat vilistivät vapaana ja omistajat olivat liikkeellä omien koiriensa kanssa. Toisesta tuli oiekusjuttu, koira puri sen verran pahasti. Koira olisi määrätty ilman muuta lopetettavaksi, mutta kas kummaa, ennen oikeudenkäyntiä koira oli hävinnyt. Omistaja oli väittänyt, että se kuoli!Molemmille uhriksi joutuneelle tuli sairauslomaa ja se tapaus jossa koira jävisi, omistaja joutui korvauksiin sairausloman ajalta. En muista sen koiran rotua, mutta on tunnetusti aggresiivinen ja arvaamaton rotu. Bullmanstiffi, onko se se?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

En muista sen koiran rotua, mutta on tunnetusti aggresiivinen ja arvaamaton rotu. Bullmanstiffi, onko se se?

Mikään rotu itsessään ei ole aggressiivinen tai arvaamaton. Kyse on useimmiten omistajan taitamattomuudesta tai muusta häiriöstä.

Vierailija

mökinmuori

Oi aikoja, voi tapoja!

Voi kauhistus, juu!!

Juu, nykyaikana hyvin usean koiranomistajan koira nukkuu joko peiton alla tahi peiton päällä, sängyssä kuitenkin.
Olen monen koirattoman kuullut tuota kauhistelevan....

Minun koirani kiroilee humalikoille sekä mielestään epämääräisille, potentiaalisille mummonpotkijoille.
Olen varmasti ylisuojeleva koiraani kohtaan sillä siirryn sivukadulle aina kun vastaan tulee iso koira.
Liian paljon olen lukenut lehdistä surullisia koirauutisia, siksi en tahdo riskeerata.

Kertokaapa koiraihmiset missä teidän koiranne nukkuu??

Vierailija

Meidän koiramme nukkuu yöt omassa korissaan. Jos peti jää aamulla hetkeksikään petaamatta, siitä se löytyy. Sänkyyn ei missään tapauksessa tule, silloin kun itse olen siinä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

En muista sen koiran rotua, mutta on tunnetusti aggresiivinen ja arvaamaton rotu. Bullmanstiffi, onko se se?

Mikään rotu itsessään ei ole aggressiivinen tai arvaamaton. Kyse on useimmiten omistajan taitamattomuudesta tai muusta häiriöstä.

Kyllä vaan eli suurin ongelma on tietysti siellä hihnan toisessa päässä, mutta siitäkin johtuen voidaan sanoa, että on olemassa muitakin kuin ystävällismielisiä koiria.
Rodunjalostuksen myötä koiriin tulee "virheitä" eli myös luonnehäiriöt kuuluvat niihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat