a-vitamiinivoidetta ryppyihin

Vierailija

Risto Laitila täällä kertoo, että ainoa mikä tepsii ihon vanhenemiseen on A-vitamiinivoide. Onko joku kokeillut?

Ilmeisesti Avitcid on ainakin reseptillä saatava tuote, määrätäänkö sitä, jos haluaa vain ihon kollageeniin vahvistusta? :)

http://nettiet.fi/kysy/terveys/art3884-Aina-kadet-mustelmilla-.html

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kun rypyt on tulleet, ei niitä millään voiteilla pois saa. Sanoohan sen järkikin. Botoxilla saa hetkeksi ihon näyttämään sileämmältä. Minä en ainakaan sellaisia myrkkyjä käyttäisi. Onneksi minulla on hyvät geenit ja ihoni ei ole ryppyinen.

Vierailija

Lainaus:

Kun rypyt on tulleet, ei niitä millään voiteilla pois saa. Sanoohan sen järkikin. Botoxilla saa hetkeksi ihon näyttämään sileämmältä. Minä en ainakaan sellaisia myrkkyjä käyttäisi. Onneksi minulla on hyvät geenit ja ihoni ei ole ryppyinen.

Voihan sitä jo etukäteen vähän pitkittää tuota ryppyjen ilmestymistä. Hyviä konsteja lienevät hyvät elämäntavat, runsas vedenjuonti, jatkuvan auringonoton välttäminen ja ennen kaikkea se, että EI TUPAKOI! :)

Vierailija

Jos vaan silti haluaa vahvistaa ihoa. Ei minullakaan ryppyjä varsinaisesti ole mutta pientä löystymistä. Olisin kaipaillut KIMMOISUUTTA!

Vierailija

Lainaus:

Jos vaan silti haluaa vahvistaa ihoa. Ei minullakaan ryppyjä varsinaisesti ole mutta pientä löystymistä. Olisin kaipaillut KIMMOISUUTTA!

Se on ihan armoton luonnonlaki, että mummon nahka ei ole yhtä kimmoisa kuin nuoren tytsyn.
Nuoren kundin nahka on kimmoisampi kuin papparaisen.... ;D

Vierailija

Kollageenia ei synny ilman C-vitamiinia. C-vit. tulee otta enemmän kuin virallinen taho neuvoo eli 3 g vuorokaudessa, jaettuna tasaisesti koko vuorokaudelle.

Vierailija

Ikääntyessä ei välttämättä tule ryppyjä, mutta iho veltostuu ja alkaa roikkua. Johtuneeko maan vetovoimasta?

Vierailija

Itse sain avitcid 0,5 mg(se vahvempi niistä kahdesta) aikuisiän acneen..

Mielestäni, voide on aikas tehokas, tosin monille herkkäihoisille, saattaa aiheuttaa sivuoireita, kuten punoitusta, ja minun tapauksessani, iho kuoriutuu hieman ikävän näköisesti, mutten tiedä paremmin imeytyvää tretioni(a-vitamiini johdannais tyyppinen "vitamiini"), onhan markkinoilla täyteläisempikin voide, jossa ei ole MINERAALIÖLJYJÄ(jotka tukkivat monilla ne ihohuokoset) ja Lorealilla voide on pumppupullossa oleva,(punainen pullo) nimeltä:Revitalift pro-Retinol A, fibro-plastyl.Itselleni tuo voide on liian tuhtia, eli sopii hyvin kuivaihoisille(mulla on sekaiho, ja taipumus mustapäihin, jotka saan kuriin kuolleenmeren suolapesulla(kylpysuola), tosin tilasin myöhemmin goldin kuolleenmeren puhdistusemulsiota, silti kuoriutumista esiintyy vieläkin.
Käytän avitcidia joka toinen päivä, se imeytyy hyvin, lisäksi käytän notime ihoexpertti lll laitetta, jota myös käytetään joka toinen päivä, siinä on galvaanista virtausta, ja siinä laitteen ohjeessa on ne oikeat liikkeet, joita tulisi noudattaa, ja laitteen luvataan lisäävän ihon puhtautta, elastisuutta, sekä ryppyjä. En vielä osaa tarkoin sanoa, mutta laite vaikuttaa aika tehokkaalta, se nipistelee sillai jännästi :)!!
Onnekseni, mullakin on suht hyvät geenit, eli äiti on aika rypytön, tosin paheenani on tupakanpoltto.
Mutta ihon kuntoa ajatellen, sitä tulisi ravita myös sisäisesti, erilaisin vitamiinein, ja neitsytöljyin, ja kaippa omega rasvahapot auttavat myös. Kumpa joku saisi tästä kirjoituksesta jotain "neuvoa antavaa":))!!
Käsitelkää kasvojen ihoa, ylös- ja ulospäin suuntautuvin liikkein, eli älkää runnelko väärin(kuten, vetämällä ihoa alaspäin), niin iho voi paremmin!!
Good luck, for everybody:))!!

Vierailija

Lainaus:

Risto Laitila täällä kertoo, että ainoa mikä tepsii ihon vanhenemiseen on A-vitamiinivoide. Onko joku kokeillut?

Ilmeisesti Avitcid on ainakin reseptillä saatava tuote, määrätäänkö sitä, jos haluaa vain ihon kollageeniin vahvistusta? :)

http://nettiet.fi/kysy/terveys/art3884-Aina-kadet-mustelmilla-.html[/quote]
Reseptillä olevia lääkkeitä saa vain lääkinnnällisiin tarkoitukseen. Ihon rypistyminen on luonnollinen ilmiö, sitä ei hoideta lääkkeillä.
Missä se Risto Laitila kertoilee...? Ei havaintoa.
Ai jaa tuosta linkin takaa löytyisi.Ei ole pahempaa ryppyongelmaa.
Ihon rypistymisen takana on se että vanhemmiten ihon kosteus vähenee ja tulee ryppyjä. Kannattaa juoda vettä
paljon per päivä, se auttaa osaltaan.
Vanhenemiseen ei ole vastalääkettä.

Vierailija

Lainaus:

Se on vanhenevalle ominaista, ei sille mahda mitään. Jumpata täytyy eli pitää kehon lihaksista huolta. Löystyminen johtuu siitä että kehossa ei ole enää kosteutta niin paljon kuin nuorella.

Vierailija

Lainaus:

Onko tietoa apteekista saatavasta Bellavita-voiteesta.On kuulemma myös a-vitamiinia sisältävä.

Bellavita on lähinnä vain kosteusvoide.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Voihan sitä jo etukäteen vähän pitkittää tuota ryppyjen ilmestymistä. Hyviä konsteja lienevät hyvät elämäntavat, runsas vedenjuonti, jatkuvan auringonoton välttäminen ja ennen kaikkea se, että EI TUPAKOI! :)

Ravinnolla on myös osuutensa ihón ja kehon hyvinvointiin. Myös rasvaa täytyy saada.

Vierailija

Seuraava kysymys saattaa olla:
olen tosi ruma, miten muutun kauniiksi, onko "ulkonäköseerumia" apteekissa???!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat