Saako enää asiakaspalvelua

Vierailija

Olenko liian tiukkapipoinen vai vaan tavallinen 50+ nainen kun kaipaan kaupoissa joskus palvelua ? Esim tänään olin puutarhaliikkeessä hakemassa ihan tavallisia juttuja, siellä ei ollut kuin yksi tyttö kassan takana joka sanoi, ettei tie mittään, kun hän on vaan kassa. Tähänkö meillä menee palvelut ? Eikö olisi mukavaa, kun joskus vastattaisiin kun on kysyttävää.
Terv. Liisa

Kommentit (3)

Vierailija

Olen samaa mieltä. Olen usein lähtenyt kaupasta pois, kun en ole löytänyt myyjää jolta kysyä. Kerran vastasi yksi myyjä minulle samaan tapaan kuin sinulle. Hän täytteli hyllyjä ja vastaus kuului: En mie tiijä. Mie olen täällä vain harjoittelemassa.. Kääk :( Mieli teki sanoa, että harjoittele ensin asiakaspalvelun aakkoset ja vasta sitten asiakkaiden lähettyville.

Vierailija

Nykyään tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että kysyessä kaupassa jotain saa juuri tuon mainitun "olen vain harjoittelija" vastauksen! Tosin siihen tuli mukava poikkeus tässä eräänä kertana kun kysyin isossa marketissa tahinin perään. Tyttö sanoi heti ettei tiedä kun on vain hyllyjä täyttämässä, joten jätin asian sikseen. Ollessani jo melkein kassalla tyttö juoksi perääni ja ilmoitti että nyt sitä löytyi! (Oli kysynyt vakityötekijältä) Palautti uskoni palvelualttiimpaan nuorisoon :) Pääsääntöisesti asioin esim. Stockmannilla, koska haluan ystävällistä palvelua ja siellä kyllä nähdään vaivaa asiakkaan "pulmien" ratkaisemiseksi.

Vierailija

Tuosta edellisestä viestistä on kulunut 4 vuotta,miltä näyttää tänä syksynä, onko mielipiteet samanlaiset vaiko muuttuneet ?

Asiakaspalvelun voisi ajatella laajemmin kuin kauppakäynteihin, esim.kirjastopalvelut, terveyskeskuspalvelut, jne. Onko luukuilla ja tiskeillä palvelua vai itsepalvelutyyliinkö siirrymme kuin vaivihkaa ?

-lumihuntu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat