Kommentit (4)

Vierailija

Puutarhaetanat harmistuttavat. Ostin v.2013 rivitalo-osakkeen,jossa on ihana kukkapiha kymmenine eri lajisine kukkineen hinta Oli tietenkin sen mukainen. Syksypuolella sain tiedon Etta kukat ovat taynna isoja etanoita joita Oli ollut aiemminkinakin kesina. Kukkia taytyi repia pois eika puutarha ole enaa arvoisensa. Mielestani kaupassa petettiin minua koska myyja tiesi asiasta. Mihin valitan asiasta ja mita mielta muut Asian kokeneet ovat?

Vierailija

No et kai sentään kukista maksanut jos osakkeen ostit,tuskin pelkät kukat hintaa nostaa.Mutta asiaan,onhan niitä etanamyrkkyjä,nimeä en nyt muista kun ei itsellä ongelmaksi asti etanoita ole.Ja jos ne maanpäälliset osat on syöty niin ensikeväänä kukoistaa jälleen,ja sitten etanasyöttiä puutarhaan hyvissä ajoin.

Vierailija

En ole mitään mieltä. Outoa että omistaja saa tiedon. Etkö ehtinyt itse vilkaisemaan. Porvoossa on etanaongelma suuri. Multaakaan ei saa viedä kaatopaikalle. Toki myrkkyjä noihin otuksiin löytyy.

Vierailija

En ole mitään mieltä. Outoa että omistaja saa tiedon. Etkö ehtinyt itse vilkaisemaan. Porvoossa on etanaongelma suuri. Multaakaan ei saa viedä kaatopaikalle. Toki myrkkyjä noihin otuksiin löytyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat