Lainsuojattomat kissat

Vierailija

On se vaan hyvä tämä että kohta saan lopettaa pihapiirissäni lintuja pyydystävän mustavalkoisen kulkukissan :)
Hirvittäviä petoja nämä kissat niinkuin tämäkin naapurin viliintynyt kollikin on.
Kotikissat ovat asia erikseen niitä hoidetaan ja niistä huolehditaan mutta olen niin suivaantunut siihen että tämä villikissa syö västäräkit pääskysen poikaset ym pikkulinnut pihastani hävittäen rannoilta linnunpesät.
Oikea tuholainen mutta kohta ovat päiväsi luetut villikatti.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kyllä tuntuu kotikissankin omistajana ihan HIRVEÄLTÄ!

Joskus meidänkin kolmesta kissasta joku saattaa päästä yksin vapaana liikkumaan, jos ehtivät ovesta luikahtamaan tai valjaat rikkoontuvat.

Ihan varmasti niin käydessä nappaavat linnun niin on luonto järjestänyt ja niin myös kissa toimii.

Toivottavasti ET asu lähelläni ja tee tuhojasi meidän perheen rakkaille lemmikeille.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä tuntuu kotikissankin omistajana ihan HIRVEÄLTÄ!

Joskus meidänkin kolmesta kissasta joku saattaa päästä yksin vapaana liikkumaan, jos ehtivät ovesta luikahtamaan tai valjaat rikkoontuvat.

Ihan varmasti niin käydessä nappaavat linnun niin on luonto järjestänyt ja niin myös kissa toimii.

Toivottavasti ET asu lähelläni ja tee tuhojasi meidän perheen rakkaille lemmikeille.

Kuule kyllä sen hoidetun kotikissan tunnistan ihan varmasti älä huoli.
Toisaalta jos kissasi alkaa ihan pitämään majaansa pihapiirissäni niin ohrasesti sille saattaa käydä.
Maa-ja metsätalousministeriössä ollaan nyt ihan oikeaa lakia tekemässä.
En halua villikissoja pihaani saalistamaan ja viattomia luontokappaleita teurastamaan en liioin hyppimään autoni päällä näin se vain on.
Kuka lemmikin ottaa pitäköön siitä myös huolen.

Vierailija

Lainaus:

On se vaan hyvä tämä että kohta saan lopettaa pihapiirissäni lintuja pyydystävän mustavalkoisen kulkukissan :)
Hirvittäviä petoja nämä kissat niinkuin tämäkin naapurin viliintynyt kollikin on.
Kotikissat ovat asia erikseen niitä hoidetaan ja niistä huolehditaan mutta olen niin suivaantunut siihen että tämä villikissa syö västäräkit pääskysen poikaset ym pikkulinnut pihastani hävittäen rannoilta linnunpesät.

Kissa ei todellakaan kuulu luontoon. Se on petoeläin. Siksi en ole koskaan pitänyt kissoista enkä halua sellaista omistaa. Asun maalla ja seuraan luonnon tapahtumia. Juuri nyt pihassa on kahden eri västärakkipariskunnan lapsosia. Seurasin eilen niiden ensimmäistä päivää pesän ulkopuolella. Aivan avuttomia saalistajia vastaan... Irti päästetty, hyvin syötetty kotikissakin nappaa linnun tai oravan lajityypilliseen tapaan. :(

En kyllä tappaisi kissaa, mutta loukuttaisin ja toimittaisin eläinhoitolaan tai minne kunnassa kiinniotetut kissat ja koirat käsketään toimittaa.

Vierailija

Lainaus:

Paskiainen!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Paskiainen!

Totta sellainen " Paskiainen " se villikissa on kotona viihtyvät lemmikit tietysti asia erikseen.

Vierailija

Minä listisin sekä haisevan katin roikaleen että omistajan - katselee muuanne kun kissa kuseksii auton renkaille. . . . . . Ainakin minun pihalta yksin liikkuvat kissat saavat kiivaan lähdön. . . . . . . keinoja kyllä löytyy. . . .;D

Vierailija

Nurkissani pihalla pyörivä kaksijalkainen kolli kokee pian" karmean kohtalon" jos vielä kerrankin erehtyy kuselle
pihalleni mennessää jalkaisin kapakasta kotiinsa pihani ohitse.

Ihan villiintynyt kolli, näkee ulkonäöstä, rähjääntynyt.
Omistajankin tiedän, ei pidä yhtään huolta....

Voi olla että" loukutan" sen enkä laske pois ennenkuin syötän sen pulskaan kuntoon...
saapi sitten omistajansa ihmetellä, liekö jäänyt auton alle vai mitä...

Ehkä pidänkin kokonaan omanani, tiukasti lukkojen takana, joskus valjaissa ulkoilutan?
Kyllä villiintyneet kollit vankeuteen tottuvat, kun syöttää ne lihaviksi.......
-leikkuutettava se kuitenkin on,ei lisää kulkureita maailmaan....

Vierailija

Sama kohtalo oli sitten kolli tahi narttu jos omistaja ei lemmikki kissastaan huolta pidä.
Huonosti käy kateille jotka pihaamme tulee.

Vierailija

Lainaus:

Nurkissani pihalla pyörivä kaksijalkainen kolli kokee pian" karmean kohtalon" jos vielä kerrankin erehtyy kuselle
pihalleni mennessää jalkaisin kapakasta kotiinsa pihani ohitse.

Ihan villiintynyt kolli, näkee ulkonäöstä, rähjääntynyt.
Omistajankin tiedän, ei pidä yhtään huolta....

Voi olla että" loukutan" sen enkä laske pois ennenkuin syötän sen pulskaan kuntoon...
saapi sitten omistajansa ihmetellä, liekö jäänyt auton alle vai mitä...

Ehkä pidänkin kokonaan omanani, tiukasti lukkojen takana, joskus valjaissa ulkoilutan?
Kyllä villiintyneet kollit vankeuteen tottuvat, kun syöttää ne lihaviksi.......
-leikkuutettava se kuitenkin on,ei lisää kulkureita maailmaan....

Nyt nauratti makeasti :DDD

Vierailija

Lainaus:

Minä listisin sekä haisevan katin roikaleen että omistajan - katselee muuanne kun kissa kuseksii auton renkaille. . . . . . Ainakin minun pihalta yksin liikkuvat kissat saavat kiivaan lähdön. . . . . . . keinoja kyllä löytyy. . . .;D

Kuitenkin kaduilla ajelet sillä rottelolla imisten kusilammikoihin aivan muina miehinä.

Vierailija

Ei tuo autoni, vm 2011 ole vielä kovin rotteloksi ehtinyt ;). Ajelen kaduilla- ajelen kyllä, mutta Kissan prkleet eivät kuseksi MUN autolle. . . . . . . . .

Vierailija

Lain mukaan kissa saa liikkua vapaana ympäri vuoden vain omalla pihalla ja puutarhassa, koira metsässä metsästysaikana omistajansa valvonnassa elokuun lopusta helmikuun loppuun. Pihapiirin ulkopuolella vapaana liikkuvaa kissaa ei tule vihata, sen sijaan omistajaa ohjeistaa.

Vierailija

Mein kylällä katit kulkee vapaina.
Enemmän näkkyy kaksjalkaset kollit kuseksivan tänne nurkkiin, ja niitä ei uskalla mennä
pois hätistämmään; voip tulla turpiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat