klo 17:13 | 8.11.2013
Hei!,
olen menettänyt kaikki ystäväni....,en tiedä mitä tehdä...,olemme mieheni kanssa olleet aviossa 26 vuotta,
mieheni on suorapuheinen ja laittoi parille tuttavapariskunnista meilin mitä mieltä hän on jostain asioista..,nämä asiat eivät ole mielestäni syynä lopettaa kymmeniä vuosia kestänyt ystävyys,mutta näin kävi....,asiat olivat todella pieniä.
Nyt olen myös menettänyt muitakin ystäviäni....,itken päivittäin,en tiedä mitä tehdä ja itsetuntoni on nollassa.
Hei lieppo1. Mikset hommaa ihan omia ystäviä. Mene vaikka spr:ään tai johonkin muuhun vaikka seurakunnan kerhoihin niin löydät ystäviä :))
Siis mitä ystäviä SPR tarjoaa?
Se auttaa yksinäisyydestä kärsivää ja sen ystävävälityksestä voi tiedustella pitkäaikaista ystävää.
Ystävyys mitä se on? ystävyys kestää kohtalaiset arvostelun, mutta pitää olla kuitenkin esittäessä eriäviä mielipiteitä asiallinen . ja mitä nämä suorat puheet käsittelevätkään. onko ne loukkaavia vain hetkellisiä päähän pistoja . Ei ole ollut koskaan tosi ystävää, ja mistähän johtuu, paljon turhaa itse suojelua, turhaa tärkeilyä, soopaa. ym. hei jos kiinnostaa asiasta keskustelu voit kirjoitella postiini ja vaihtaa mielipiteitä kannssani,.. yleensä ihminen muuttuu ajan saatossa ja kyllästyy, jaaritteleviin ystäviin ja sanoo rankimman mukaan oman version , josta toinen kärsii, aluksi etsi juttu seuraa ja toimintaa yksin, anna ajan kulua, mieti, Kuljen omaa tietä, ilman ystävää, tie on kestävä, mutta seura muuttuu. älä murehdi liikaa
kirjoita....
Esim.netissä löytyy keskusteluryhmiä osoitteessa www.tukinet.net kannattaa ainakin vilkaista toisiko mitään uutta valoa elämään.