Mukavaa mies-seuraa, onko täällä sitä?

Vierailija

Ajattelin tässä kysellä, että mahtaisiko täältä löytyä ystävää miehestä? Siis sellaisesta, joka ei heti halua sänkyyn, vaan voitaisiin ensin tutustua kaikessa rauhassa muiden asioiden merkeissä. Minä ainakin olen leskeksi jäätyäni hyvin yksinäinen kaikissa elämän tilanteissa, ja alkaa jo harmittaa! Olisi niin mukavaa, kun olisi ystäviä, myös mies-puolisia, joiden kanssa ei heti ole kiirettä sinne makuukammarin puolelle. Toki sitten, kun kunnolla on tutustuttu, voi sellainenkin kipinä löytyä kummaltakin. Mutta ei HETI. Onkohan toiveeni ihan mahdoton?

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Lainaus:

Ajattelin tässä kysellä, että mahtaisiko täältä löytyä ystävää miehestä? Siis sellaisesta, joka ei heti halua sänkyyn, vaan voitaisiin ensin tutustua kaikessa rauhassa muiden asioiden merkeissä. Minä ainakin olen leskeksi jäätyäni hyvin yksinäinen kaikissa elämän tilanteissa, ja alkaa jo harmittaa! Olisi niin mukavaa, kun olisi ystäviä, myös mies-puolisia, joiden kanssa ei heti ole kiirettä sinne makuukammarin puolelle. Toki sitten, kun kunnolla on tutustuttu, voi sellainenkin kipinä löytyä kummaltakin. Mutta ei HETI. Onkohan toiveeni ihan mahdoton?

Toiveesi on oikea - vain tämä kanava on väärä!

Deittipaltalla ei juuri miehiä ole, ja keskustelupalstalla miehet ovat lähes poikkeuksetta rääväsuita.
Kannattaa etsiä tuttavapiiristä ja senioritapahtumista.

Onnea etsintään!

Vierailija

Älähän suotta moiti kanavaa. Mujustahan tuo kultakin huudellaan esiin. Toki myönnän että sopivaa sarjaa on ehkä niukasti mutta eihän tässä mitään isoa ryhmää haeta.

Aloitus oli tasapainoinen, selkeä. On lupaavaa sikäli että sellaisten kera asiat keskustelemalla (kirjoittamalla) hoituu.

Vierailija

Lainaus:

Minusta olisi kiinnostavaa löytää monipuolinen viksun oloinen nainen, joka on kiinnostunut elämänmenosta muuallakin kuin keittiön pöydän ääressä. Mutta kyllä hänen olisi osattava kertoa itsestään muutakin kuin kieriä seksikieltaisyytensä ympärillä. Ihan tulee tunne, että nainen ei löydä itsestään parhaita puoliaan. Mahtuuhan maailmaan naisia, mutta kuka osoittautuu uteliaisuutta herättäväksi, ystävyyden väärtiksi.

Vierailija

Nuo vanhanajan naiset häveliäinä kätkevät tai jopa eivät tiedosta avujaan, naiseuttaan. On niin "syntistä" tuntea halua vielä "tässä iässä". Halutaan olla kovasti kultturellia ja harrastaa kaikenkarvaista tekemistä. Mutta kieltävät miehet haluineen. Ymmärtämättömyyttään menettävät elämän nautinnot.
Minun ainakin tekee mieli, enkä sitä salaa tai kätke. Kun on sopiva kumppani joka kiihottaa rakastumiseen asti, joka antaa naiselleen huomiota kielelliseti, että sanallisesti, kaikin tavoin. Nainen tekee silloin kaikkensa miellyttääkseen rakastaan, mitään ei jää puuttumaan. Uskon, että näin normaalit naiset toimivat.

Vierailija

Jos kohdalle osuu miellyttävä ja mielenkiintoinen mies, niin tottakai seksi kuuluu asiaan, mutta ei halut herää ihan kenen tahansa kaksilahkeisen kanssa, valitettavasti.
Luultavasti se on miehillä sama juttu, ei kait kuka tahansa nainen kelpaa ?
Pelkkä ystävyys ei myöskään käy miehille, missähän on vika. Eikö näin ikäihmisenä voisi olla myös pelkkiä ystäviä ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija

Aloitus oli sivistyneen ihmisen. Ainakin minusta olisi mautonta vetää ensinmäisillä riveillä petileikit mukaan.
Olen törmännyt tilanteisiin missä ventovieras nainen tarjoaa parittelua heti ensisanoinaan, lievässä huppelissa yökerhossa. Epämiehekkäästi torjuin tarjouksen.

Ehkä nykyaika vaatii suoraa toimintaa. Kukin tavallaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Toiveesi on oikea - vain tämä kanava on väärä!

Deittipaltalla ei juuri miehiä ole, ja keskustelupalstalla miehet ovat lähes poikkeuksetta rääväsuita.
annattaa etsiä tuttavapiiristä ja senioritapahtumista.
Onnea etsintään!

Kanava väärä!

Joku voi täältäkin löytää, onnea vaan! Olen kuitenkin samaa mieltä, että harrastuksien kautta löytyy samanhenkisiä ihmisiä l.mahdollisuuksia useammin, kuin täältä. nim.kokemuksen syvä rintaääni.

Vierailija

Olisko aloittajan muutettava ehkä vähän kirjoitus- ja puhetyyliä, koska tuosta kyllä sai aika kielteisen ja neuroottisen kuvan naisesta joka haluaa kyllä "ystäviä" muttei itse vaivaudu niitä etsimään vaan yrittää mennä siitä mistä aita on matalin. Eli alkakaa minulle ystäväksi, kun pitäisi olla toisinpäin.
Mitä tuohon seksiin tulee niin on aika epä-hienoa heti alkaa siitä puhumaan. eli siinäkin taitaa olla se vanha viisaus paikallaan, " siitä puhe mistä puute". Normaalisti itse kukin voi siellä keittiön pöydän ääressä kertoa sitten kun suhde on siinä mallissa miten haluaa suhteen jatkuvan ja jos se ei passaa toiselle niin silloinhan se ei jatku, eihän sitä etukäteen voi sanoa kiinnostaako tai herääkö mikään tunne toista kohtaan.

Vierailija

*Kiva sivusto sinänsä, mutta...*

Hei!
Kehotan kaikkia naisia *ja miksei miehiäkin *miettimään erittäin tarkkaan,
kannattaako nettiin jättää minkäänlaista seuranhakuilmoitusta. Oma
ilmoitukseni poiki runsaasti vastauksia, mikä oli sinänsä hauskaa.

Valitettavasti sain niiden myötä myös vainoajan elämääni. Ilmeisesti hän
onki kielteisen vastaukseni perusteella IP-osoitteeni ja sitä kautta oikeat
yhteystietoni selville. Ensimmäinen yhteydenotto tapahtui vain päivä
ilmoituksen jättämiseni jälkeen. En ole kuullut hänestä ennen, saati
tavannut häntä.

Aluksi vainoaja soitti muka väärään numeroon, sittemmin hän alkoi lähetellä
tekstiviestejä. Pyysin häntä asialliseen sävyyn, mutta kuitenkin varsin
selvästi jättämään minut rauhaan. Tekstiviestien sävy on kuitenkin
muuttunut viimeisen parin viikon sisällä todella uhkaavaksi. Viesteissä on
mainittu mm. zombien ylösnousemus, sukuelinten irtileikkaaminen, ihmislihan
syönti, Herramme Jeesus Kristus vapahtajana, aborttimurhat, jne. Välillä
saan viesteinä pelkkiä Raamatun jakeita.

Olen ottanut yhteyttä poliisiin, mutta he eivät voi tehdä mitään. Poliisi
kävi jututtamassa vainoajaa, mutta tämän jälkeen viestittely on vain
yltynyt. Mitään ei silti voida tehdä, ennen kuin mitään
rikosoikeudellisesti merkitsevää on tapahtunut.

Kehotankin siis jokaista naista miettimään erittäin tarkasti, kannattaako
tällaisen hauskanpidon vuoksi menettää turvallisuuden tunteensa sekä
kotirauhansa. Kielteisiä vastauksia ei ainakaan omalta kotikoneeltaan
kannata lähettää.

Tästä huolimatta, toivottavasti muilla käy parempi tuuri.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olisi todella mielenkiintoista tietää, montakohan miestä täällä kirjoittelee? Olisiko täällä mukavia järkevästi kirjoittavia? Vai ovatko miespuoliset vain noita rääväsuisia tai seksi-utopioistaan haaveilevia? Nämä viimeksi mainitut ovat aiheuttaneet törkyisillä kirjoituksillaan niin paljon hallaa mies-sukupuolelle, joten nyt saisivat miehet ryhdistäytyä.

suvipäivä
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei, Anonyymi 17.11.2013 17:18
Ystävällisesti tiedustelisin sinulta, että oliko sinulla kielteisessä
vastaussähköpostissasi gmail-osoite?? Siis että vastasitko hänelle gmaililla??

Vierailija

Lainaus:

Sinulta tuli textiä joita pitäisi kahdenkeskenkin pystyä keskustelemaan,oli tosi positiivaria!!!

Mistä sä tiesit että olen ollut posetiivari. Toki pieni näytelmän pätkä mutta kuitenkin.

Vierailija

Lainaus:

Hei, Anonyymi 17.11.2013 17:18
Ystävällisesti tiedustelisin sinulta, että oliko sinulla kielteisessä
vastaussähköpostissasi gmail-osoite?? Siis että vastasitko hänelle gmaililla??

Vierailija

Lainaus:

Olisko aloittajan muutettava ehkä vähän kirjoitus- ja puhetyyliä, koska tuosta kyllä sai aika kielteisen ja neuroottisen kuvan naisesta joka haluaa kyllä "ystäviä" muttei itse vaivaudu niitä etsimään vaan yrittää mennä siitä mistä aita on matalin. Eli alkakaa minulle ystäväksi, kun pitäisi olla toisinpäin.
Mitä tuohon seksiin tulee niin on aika epä-hienoa heti alkaa siitä puhumaan. eli siinäkin taitaa olla se vanha viisaus paikallaan, " siitä puhe mistä puute". Normaalisti itse kukin voi siellä keittiön pöydän ääressä kertoa sitten kun suhde on siinä mallissa miten haluaa suhteen jatkuvan ja jos se ei passaa toiselle niin silloinhan se ei jatku, eihän sitä etukäteen voi sanoa kiinnostaako tai herääkö mikään tunne toista kohtaan.

Kuulehan nyt, olen tuo aloittaja. Ja kerron ihan kokemuksesta, että lähes kaikki miehet, joihin olen ystävänhaku-palstoilla törmännyt, haluavat nimenomaan sitä seksiseuraa, eivät muuta! En ole siis mitenkään seksikielteinen ihminen, mutta minusta vaan ei ole järkevää heti rynniä seksihommiin, kun jonkun tapaa. Tarkoitan siis ihan samana päivänä! Jos sellainen on miesten mielestä "seksikielteisyyttä", niin kyllä metsään mennään ja sukset menevät ristiin...
Ja minähän nimenomaan "etsin" miestä, siis ystävää. Ystävän määritelmä minulle on: kuunnellaan puolin ja toisin kummankin puheita, huolia ja iloja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat