Tule maistelemaan herkkuja 15.11.

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ovatko puolivalmisteet kirous vai arjen pelastus? Laittavatko suomalaiset voita vai margariinia leivän päälle?
Tule huomenna Sanomatalon Mediatorille Helsinkiin klo 11 maistelemaan uutuustuotteita ja kuuntelemaan asiantuntijoita.

ET-lehden päätoimittaja Riitta Korhonen esiintyy klo 11.00.

Lisätietoja täällä: https://www.facebook.com/events/158054821071937/?ref_newsfeed_story_type...

Kommentit (11)

Vierailija

Kiva että tapahtumia järkkäillään. Mutta hivenen tunnen katkeruutta kun aina on 200 km matkaa. Meno-paluu 400 km.
Joten keksikääpä keskenmälle Suomea jotain pikku pippaloita. Hyviä kommentaattoreita, ei julkimoita.
Tuhti seisova pöytä jollakin teemalla ja isot kupit kahvia.

Vierailija

Mulla on 500km matkaa.Onhan täällä kaikki toiminta niin Kehäkolmosen eteläpuolella.
En katehdi,on mulla kaikkee muutakin ajankulua!

Tulkaat joskus keskemmälle Suomea!

Vierailija

Lainaus:

Kiva että tapahtumia järkkäillään. Mutta hivenen tunnen katkeruutta kun aina on 200 km matkaa. Meno-paluu 400 km.
Joten keksikääpä keskenmälle Suomea jotain pikku pippaloita. Hyviä kommentaattoreita, ei julkimoita.
Tuhti seisova pöytä jollakin teemalla ja isot kupit kahvia.

Kuka niitä siellä maaseudulla nauttii. Sanomatalo on Helsingissä ja täällä asuu myös suuri joukko ihmisiä.
Järkätkää siellä Savossa omia tapahtumia, eikä siellä ilmesty joku Keskisuomalainen vai mikä lienee?
Jos tuosta katkeroituu, käy kyllä aika kehnosti. Kun muuttaa ruuhkasuomeen asumaan, tietää jo asuinpaikkaa valitsessaan, miksi tekee valinnan.

Vierailija

Olin viime viikon vuosilomalla, huomasin infon HS:ssa ,mutta oli muuta ohjelmassa silloin.
Tuo ei ollut suinkaan mikään ET-lehden tapahtuma , vaan Sanoman.

Vierailija

Sama pulju kuitenkin, vai mitä.
Ensi kerralla voisin tehdäkin halpamatkan juuri tuollaisena päivänä, samalla kun muutakin asiaa
pääkaupungissa toimittaisin. Tietoa vain toivoisin hiukan aikaisemmin kuin edellisenä päivänä.
Pari viikkoa ennen olisi hyvä, silloin ehtisin varata tarjousliput liikennöitsijän nettisivuilta.
Toivottavasti oli kivat maistajaiset, olen kaikenlaisten tapahtumien innokas kävijä.

Vierailija

Lainaus:

Sama pulju kuitenkin, vai mitä.
Ensi kerralla voisin tehdäkin halpamatkan juuri tuollaisena päivänä, samalla kun muutakin asiaa
pääkaupungissa toimittaisin. Tietoa vain toivoisin hiukan aikaisemmin kuin edellisenä päivänä.
Pari viikkoa ennen olisi hyvä, silloin ehtisin varata tarjousliput liikennöitsijän nettisivuilta.
Toivottavasti oli kivat maistajaiset, olen kaikenlaisten tapahtumien innokas kävijä.

Ei mikään pulju. Et-lehti on ilmeisesti Sanoma-konsernin lehti, mutta ei siellä esiintynyt vain ja ainoastaan tuo Et-lehden päätoimittaja. Kukaan ei jaksa kokonaista päivää puhua eikä kukaan ole niin erinomainen, että häntä jaksaa kuulla koko päivää....
Lehden tilaajat eli tarkoitan nyt HS:a,a on vähentyvä luonnonvara nykyään. Lehti on kallis, sitä voi lukea myös kirjastoissa ainakin pääkaupungissa.
Meille tulee Helsingin Sanomat, vaikka se on kyllä tablettimuodossa aika köykäinen nykyään.
Helsingin Sanomissa oli asiasta infoa eikä suinkaan vain samana päivänä. Lehdessä on päivittäin palsta "mitä tapahtuu", siitä varmaan näin tapahtuman, mutta oli muistaakseni joku isompi ilmoitus lehdessä jo aiemmin.
Ne jotka tilaavat Hesaria, näkevät tapahtumat ,vaikka asuisivat missä.
Voi ei, ei kait nyt sentään maalla asuville pelkästään järjestetä tapahtumia Helsingissä!!!Meillä veronmaksajilla on oikeus ihan omiin asioihin, emme kustanna kaikkea koko Suomelle.

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mun ei tarvitse mennä Helsinkiin maistelemaan uutuustuotteita,eikä muutakaan.
Kotikaupungissani on maistiaisia ihan riittämiin marketeissa ja muuallakin!-Sitäpaitsi olen vähän laiska käymään nois!
-Nauttikaa kaikessa rauhassa maistiaisi siel etelässä,mie nautin omas kotonain!
:)

Vierailija

Joo,itä-suomalaisessa Prismassakin oli monta maistattajaa,oli juustoa,leipää,mehua ja lakritsia.
Tarpeeksi monta kertaa,kun pyöri niiden ympärillä,niin jo oli vatsa täynnä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat