Palleatyrä ja vatsalihastreeni
klo 8:33 | 15.7.2011
Minulla on todettu iso palleatyrä. Suureneeko se vatsalihasliikkeitä tehdessä?Mummeli, 65Lue koko juttu
Minulla on todettu iso palleatyrä. Suureneeko se vatsalihasliikkeitä tehdessä?Mummeli, 65Lue koko juttu
Ladataan...
Laihduttaminen varmaan auttaa, vai auttaako? Millä keinolla saisi vatsansa toimimaan jatkuvasti normaalisti.JA MITEN TURVONNEEN, HILLITÖMÄN ISON SUOLISTON SAISI PIENEMÄÄN, ETTÄ SE PYSYISI KYLKIEN ALLA, EIKÄ RETKOTTAISI ETEEN JA SIVUILLE, KUN ON KASVANUT NIIN JÄTTIMÄISEKSI, ETTÄ ISTUESSA KYLKILUUN ALAREUNA PAINAA SYVÄLLE SUOLISTOON?
Aloittajan vaivaan en osaa kommentoida, mutta otsikon asiaan on kokemusperäinen vastaus.
Itsellä lievä palleatyrä ja päivittäiset vatsalihasliikkeet auttavat huomattavasti närästysoireisiin. Omalla kohdalla ei ole kyse ylipainosta tms.
t.myyrä
Samaa mieltä ed.kirjottajan kanssa. Palle tyrä painaa minullakin jo kykiluiden alle keuhkoihi ja olen vielä asmaatikko joten hengittäminen on helvetillistä. Ventoline ei auta yhtään...palea tyrä kasvaa eteen je sivuille ja on hullun kipee...Tilasin lääkäriin aikaa ja sain sen vasta joulukuun lopulle!!!!Eli pitäisi kestää 2kk.kipua ja turvotusta,oksentelua ja syömättömyyttä!!???Alkaa oleen heikko olo mulla on ikää 49 ja olo on 85v. ei pahalla mutta tulee itsetuhoisia ajatuksia kun tampereen terveydenhuolto EI toimi...per...
Ei toimi, ei! Puhelimella vaan, vastaaottoaikoja ei saa.
Kävin kokeissa kuukausia sitten ja lääkäri lupasi soittaa, kun saa tulokset, ei ole tähän päivään mennessä soittanut, eikä kyllä ole väliäkään. Netistä ongin tiedot! Siihen kai sitä pyritäänkin!
Puhelin korvaa lääkärin.
Kohta se on ropotti joka vastaa puhelimeen tai antaa lääkärineuvoja.
Mihin me enää ihmislääkäreitä tarvitaankaan:( Turhaa koulutusrahojen tuhlausta.
Kiukuttaa! Eikä turhaan!