Kuinka moni käyttää Facebookia?

Vierailija

Kiinnostaisi tietää, että käyttävätkö täällä kävijät tuota palvelua? Onko löytynyt vanhoja kavereita?

Minä liityin Facebookiin ja olen tykännyt. Voin sitä kautta pitää yhteyttä lapsenlapsiin. Näen valokuvia heistä tuota kautta useimmin kuin muuten näkisin.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Joo tottakai , sehän on hauska ajanviete, Siihen tulee paljon hyviä tiedotuksia,, esim. kilpisjärven erämaa alueelta, saaristosta, metsolat tv- sarjasta, ja mistä vaan kun on merkinnyt "tykkäys kohteeksi. sillä on halpa pitää yhteyttä lasten kanssa,saa kuvia nähtäväksi, helppo. no saahan sinä sivussa seurattua nuorten elämääkin, ne kun kirjoittelee lähes kaiken tekemisensä sinne. suosittelen.

Vierailija

Sitä en kyllä tajua, kun nuoret tosiaan laittavan sinne ihan kaiken! Mutta kivaahan se on lueskella heidänkin kuulumisiaan.

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

En kannata Facebookin käyttöä ainakaan ihmiskuvien välitykseen. Siellä tapahtuu myös paljon väärinkäytöksiä ja moni on saanut paljon harmia omista kuvistaan.
Minusta sähköpostin kautta lähetetyt kuvat ovat paljon turvallisempia, miksi siis ei käytetä sitä "postia"?

äiti

Vierailija

En tykkää koko jutusta.Miksi kirjoittaisin sinne,mitä teen, miten sujuu??Eiköhän tätä virtuaali maailmaa ole riittävästi muutenkin.Kyllä ystävien kanssa yhteyden pito livenä on sitä aidointa.Samoin lastenlasten tapaaminen on livenä ihaninta.Koko vouhotus älytöntä ajanhukkaa!!!

Vierailija

Lainaus:

En tykkää koko jutusta.Miksi kirjoittaisin sinne,mitä teen, miten sujuu??Eiköhän tätä virtuaali maailmaa ole riittävästi muutenkin.Kyllä ystävien kanssa yhteyden pito livenä on sitä aidointa.Samoin lastenlasten tapaaminen on livenä ihaninta.Koko vouhotus älytöntä ajanhukkaa!!!

Ohan tuota aekoo.

Vierailija

Lainaus:

Kiinnostaisi tietää, että käyttävätkö täällä kävijät tuota palvelua? Onko löytynyt vanhoja kavereita?

Minä liityin Facebookiin ja olen tykännyt. Voin sitä kautta pitää yhteyttä lapsenlapsiin. Näen valokuvia heistä tuota kautta useimmin kuin muuten näkisin.

Älä hyvä ihminen mene niille sivustoille, eikö sinulla ole lastenlastesi yhteystietoja, ja miten oletat ne sieltä löytäväsi, huijareita varten on perustettu koko sivusto, ja ihmiset tyhmyyksissään laittavat sinne henk.koht. tietojaan kaikkien pällisteltäväksi, ilmoita sanomalehdessä sähköposti-osoiteesi ja katso mitä tapahtuu.
Voi hyvänen aika, mitenkä te olette ennen pitäneet yhteyttä tuttaviinne, veikkaan puhelinta ja postia!
(jopa kylässä käynti lienee ennen vanhaan tullu kyseeseen)
Sitten maristaan kun ollaan yksin, koneet kiinni ja tuttuja tapaamaan.

raiku
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Käytän fb:tä ja motiivina sinne liittymiseen alkujaan oli maapallon toisella reunalla (Australiassa) asuvan sukulaiseni tavoittaminen. Onnistuin ja muitakin tuttuja, mm. koulukavereita, entisiä työkavereita lapsieni lisäksi olen sitä kautta tavoittanut ja voinut kuva-albumeita ihailla.
Jokainenhan itse päättää, minkäverran sinne tietojaan kirjoittelee...joissakin tapauksissa tuntuu kyllä liian avomieliseltä:) noita kirjoitteluja ei aivan helposti sitten saakaan pois, vaikka tahtoiskin.
Tykkään-klikkaukset tietenkin vois jättää vähemmälle -nekin historioituvat (vaikka onhan siellä eikun-näppäin).

Vierailija

Vuoden olen ollut fb:ssa, motiivina pitää yhteyttä lapsiin ja muihinkin sukulaisiin.
Kaikenlaista kuvaa näkyy nuoriso sinne laittavankin...ihan kaikkia en viiti edes katsella.
Itse kommentoin siellä harvoin ,kivoja eläinjuttuja sinne olen laittanut linkkeinä muittenkin ihasteltaviksi.

http://www.nettiet.fi/forum/et-raati/915/
kseskustelua aikasemmin fb:sta :)

Vierailija

Lainaus:

En kannata Facebookin käyttöä ainakaan ihmiskuvien välitykseen. Siellä tapahtuu myös paljon väärinkäytöksiä ja moni on saanut paljon harmia omista kuvistaan.
Minusta sähköpostin kautta lähetetyt kuvat ovat paljon turvallisempia, miksi siis ei käytetä sitä "postia"?

äiti

Voit laittaa asetukset niin, että vain sinun valitsemasi ihmiset näkevät kuvat. Tai että kukaan ei näe kuin sinä, sekin on mahdollista. En ole kuullut että kuvia olisi muokattu väärään tarkoitukseen? Mitä niille on tehty?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Älä hyvä ihminen mene niille sivustoille, eikö sinulla ole lastenlastesi yhteystietoja, ja miten oletat ne sieltä löytäväsi, huijareita varten on perustettu koko sivusto, ja ihmiset tyhmyyksissään laittavat sinne henk.koht. tietojaan kaikkien pällisteltäväksi, ilmoita sanomalehdessä sähköposti-osoiteesi ja katso mitä tapahtuu.
Voi hyvänen aika, mitenkä te olette ennen pitäneet yhteyttä tuttaviinne, veikkaan puhelinta ja postia!
(jopa kylässä käynti lienee ennen vanhaan tullu kyseeseen)
Sitten maristaan kun ollaan yksin, koneet kiinni ja tuttuja tapaamaan.

Hmmm.. Miksi pelkäisin noin paljon jotain tietokone-ohjelmaa? Yhtä vaarallisia olivat entisaikojen kiertokirjeet, vai mitä! Nyt kaikki tapahtuu vain sähköisesti, ei siinä sen kummoisempaa eroa ole.

Ja tiedänkö lapsenlapieni yhteystiedot, kyllä vain. :) Mutta en viitsi soitella heille jatkuvastu USA han saakka ja on lisäksi aikaero.

Tuolta pääsen seuraamaan lapsosien tekemisiä ihmeellisellä tavalla! Kuten tässä sanottiinkin niin asetukset saa niin, ettei minua löydä sieltä ketään tai tietojani ei pääse katsomaan kukaan vieras, tai tuttukaan jos kiellän häneltä oikeudet siihen. Eli kukaan ei pääse tietojani siellä varastamaan. Kerron siellä tutuillekin vain kokonaisen nimeni ja sähköpostiosoitteeni.

Tuolla on mahdoton huijata olevansa vaikka minun tytöntyttö. Meillä on samoja kavereita, kuka huijari voisi tehdä tuollaista? Eihän kukaan kahta kertaa tätä tyttöä ottaisi kaverikseen. Olisi kova homma huijata tuolla, sanoisin. Esimerkkinä taas tuo kiertokirje, sillä voisi huijata helpostikin. Väärennetyllä nimellä allekirjoitettu kirje vain Kustin vietäväksi ja huijaus on tehty.

Vierailija

En käytä naamakirjaa minulla ei ole aikaa moiseen vouhotukseen.
Sukulaisiin ja tuttaviin pidän yhteyttä henkilökohtaisesti käymällä puhelimella ja sähköpostitse.
Käsittämätöntä kuinka ihmiset laittavat sinne henkilökohtaisia juttujaan kaiken kansan ihmeteltäväksi sillä olen kuullut näitä keskusteluja ja naurun aiheita näyttää riittävät samoin kauhistelua ja päivittelyä liian avoimista jutuista.

Vierailija

No en todellakaan käytä. Miksi käyttäisin? Miksi tilittäisin kaiken tekemiseni reaaliajassa? pah.

Never!

Vierailija

Se on helppo,ilmainen ja kertakaikkisen mainio tapa pitää yhteyksiä ystäviin ja sukulaisiin.
Olen muuttanut toiselle paikkakunnalle ja pidän päivittäin yhteyttä omiin lapsiini ja ystäviini, jotka jäivät satojen kilometrien taakse.
Lapseni myös matkustelevat paljon ja saan olla turvallisella mielellä, kun facebookin kautta tavoitan heidät ja saan viimeiset kuulumiset.
Facebook ystäväni ovat vain tuntemiani ja tarkoin valittuja henkilöitä.

Vierailija

Aika erikoista että, ketkä ei käytä, tuntuuvat tietävän siitä yhtä sun toista, On se vaan hyvä viestien lähettely paikka, ei tartte puhelimella näpytellä, niin. sattuu siinä olemaan sellainenkin viestittely mahdollisuus mikä menee ihan henk.kohtaisesti.- että jos joku ei käyttäjä luulee että kaikki on julkista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat