Mitä ruokaa tarjosit / söit tänä Joulunaikaan?

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mitä ruokaa tarjosit / söit tänä Joulunaikaan ? Poikkesiko Jouluruokasi aiemmasta ? Valmistin itse perinteisiä jouluruokia , mutta tällä kertaa tein ensimmäistä kertaa myös laatikoita gluteenittomana ja maidottomana.
Joulukinkun paistoin miehelleni , itse en syö lihaa . Tykkään leipoa ja valmistaa ruokia muille myös lahjaksi.
Ostimme tarvittavat jauhot ja kananmunat suoraan tilamyymälästä , leivonnassa huomasi niiden tuoreuden.

Kommentit (8)

Vierailija

Uudenvuoden ruoka oli meillä perinteinen; "yleisön pyynnöstä",lihapyörykät ja keitetyt perunat,sekä karpalokiisseli.

Vierailija
jaanakatriina

Mitä ruokaa tarjosit / söit tänä Joulunaikaan ? Poikkesiko Jouluruokasi aiemmasta ? Valmistin itse perinteisiä jouluruokia , mutta tällä kertaa tein ensimmäistä kertaa myös laatikoita gluteenittomana ja maidottomana.
Joulukinkun paistoin miehelleni , itse en syö lihaa . Tykkään leipoa ja valmistaa ruokia muille myös lahjaksi.
Ostimme tarvittavat jauhot ja kananmunat suoraan tilamyymälästä , leivonnassa huomasi niiden tuoreuden.

Meillä jäi kinkut, pateet, kalat, rosollit ja muut uuteen vuoteen, kun lastenlapset halusivat juuresmaksroonilaatikkoa ja puolukkahilloa. Kyllä me joulupäivinä raoteltiin muutaki, mutta hittiruuaksi valittiin pastamössö.

Vierailija
jaanakatriina

En kerro ihmeelistä utelua, en kerro sitäkään kuinka paljon dokasin eilen!

Vierailija

Mulla meni pari pulloa kevyttä italialaista punkkua, mutta vodka pullossa sammuin puoleen väliin. Eilen vasta pääsin loppuun. Ketähän tämäkin kiinnostaa?

Vierailija

Lainaus:

Mulla meni pari pulloa kevyttä italialaista punkkua, mutta vodka pullossa sammuin puoleen väliin. Eilen vasta pääsin loppuun. Ketähän tämäkin kiinnostaa?

Merkitään ruumiinavaustietoihin jos edes avaraan.

Vierailija

Meni eilen pari lasillista rose-viiniä ja tänään kalan kanssa lasillinen valkoviintä. Onhan tätä päivää vielä.:))

jaanakatriina
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Meillä meni vain vettä ruuan kanssa . Uutena vuotena syötiin mitä sattui siis napostelu liljalla oltiin .Edellispäivänä keitin jo kalasoppaa ja jälkiruuaksi hedelmäsalaattia . Kaikki hyvin kun saa jo keventää ruokailua.

Vierailija

Voisko tätä keskustelua jatkaa vaikka joulu onkin ohi? Mitä teillä syötiin tänään oli jo vuodelta 2011.
Sen voisi aloittaa uudestaan.

Meillä oli illalla uunikalaa, lohta fileenä. Helppo. Lisänä oli vain juuresmuussia, vihersalaattia ja hyvää juustoa. Juomana oli valkoviiniä.

Tänään syötiin jotain kinkkurullaa uunissa paistettuna. Mies osti sellaisen pienen, onneksi. Se oli liialla suolalla pilattu niinkuin usein ovat. Eikä muutenkaan herkullista. Lisänä lanttulaatikkoa pakasteesta. Siitä tykkään.

Annakatri

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat