Sairaita rangaistaan - rahat eivät riitä lääkkeisiin

Vierailija

Itse työkyvyttömyyseläkkeellä olevana tiedän miten kallista on sairastaa. Moni lääke on reseptillä, mutta ei tule edes Kela-korvattaviin ja sitä kautta laskuriin. Tukimuotojen tarkistamista varten on olemassa adressi, johon toivon paljon nimiä, sillä asia on tärkeä:http://www.adressit.com/sairaallakin_on_oikeus_ihmisarvoiseen_elamaan.
Käväise tutustumassa ja laita nimesi. Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija

Tasan ei käy onnen lahjat. Olin yksityisellä lääkärillä, kun kunnalliseen oli niin pitkä odotusaika, enkä vaivani vuoksi voinut odottaa. Siihen tuli lääkäristä pari maahnamuuttajaa, jotka ilmoittivat maksutiskillä, lasku lähetetään suoraan Kelalle. Itse olen pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä, miksi minä en voi lähettää laskua suoraan Kelalle, vaan joudun sen itse maksamaan?

Vierailija

Kuule,näin me ollaan eriarvoisessa asemassa.Vaikka ei päähäni mene,miksi oman maan kansalaiset on alempi arvoisia tukien kanssa?Jos kellä vastaus,niin raapustamaan vaan.Täälläkin suunnalla ,ei itselläni ole ollut aikoihin varaa moiseen tavaran paljouteen kaupassa ,mitä toisen maalaiset ostaa...ihmettä on kyllikseen.Puolustusten kannattaa sitten olla tosi hyviä.Ei käy sääli pisteet,että ovat ankeista oloista,joten Suomen täytyy auttaa.Eihän täällä auteta oman maan kansalaisiakaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat