Mitäs me yksineläjät

Vierailija

Keskustelunalku se tämäkin muiden joukossa.Voi tänne kirjoittaa myös tulevat yksineläjät.Melkoisella varmuudella sekin aika monelle tulee.
Katselin päivällä elokuvia Teemakanavalta,Humiseva Harju ja Kotiopettajattaren romaani,nessuilla höystettynä.
Minulla on tänäjouluna ollut kummallinen kuusi kun se ei juo.Jalkaan laiton jälkeen unohdin antaa sille heti vettä ja nyt en ole oikeastaan voinut lisätä sille vettä juuri ollenkaan kun jalkaan ei mahdu,eli ei se juo.Mutta se on ihmeellistä ettei se karista silti neulasiaan.En tiedä vielä riisunko sen huomenna helyistään.

Kommentit (14)

Vierailija

Itse en ottanut tänä vuonna kuusta esiin ollenkaan, kun vietin joulun jälkikasvun luona. Mutta jos minulla olisi kotona vehreä kuusi, niin varmaan säilyttäisin sen ainakin Nuuttiin asti. Niin ihana havun tuoksu oikeasta kuusesta tulee.
Nyt aloitin uudesta vuodesta kovan kuntoiluharrastuksen. Säikähdin kun luin, että yksinelävillä on huonompi elinikä-ennuste kuin pariskunnilla. Ei muuta kuin soutamaan, polkemaan ja altaassa pärskimään henkeni edestä! Tänään loppiaismaanantaina tosin pidän välipäivän, niin on paikat muussina.

Vierailija

Suksille en ainakaan lähde. Reipas Angela Merkelkin oli kaatunut ja murtanut lonkkaluunsa, vaikka oli vaan murtomaahiihdellyt kohtuu-vauhtia. Noista laskettelu-onnettomuuksista nyt puhumattakaan.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minullakin on ihmekuusi, ollut jo v:sta 1988. Ei juo vettä, ei millään ja aina yhtä hyvän näköinen. Elän kvartaali-ajassa. Raahaan kuusen sisälle marraskuussa ja vien sen taas vintille toipumaan n. maaliskuussa, siis ainakin ennen pääsiäistä.
-onnellinen ihmekuusen omistaja-

Vierailija

Lainaus:

Kuusi on kaadettu oikeaan aikaan, kuun kiertoon nähden. Siis alakuulla vai oliko se yläkuulla?? :)

En tiedä onko kuunkierron mukaan kaadettu,joskus joulukuun alkupuolella kumminkin.Mikähän kuu silloin mahtoi olla.Nyt vain odotan että se alkaa kukkimaan ja kasvamaan,joskus on niinkin käynyt.No eipä kai nyt tälläkertaa mutta olkoon nyt vielä tuossa kun niin kauniskin on.
Hiihtämään en minäkään aio,eipä kyllä ole vielä luntakaan.

Vierailija

Kyllä kuntosalille lähden, kunhan arki aukenee.
Siellä on kymmenen kertaa parempi mahdollisuus nähdä muita ihmisiä, kuin kotona ollessa. Joku tietysti viisastelee, kumpi sitten on tärkeämpää, lähteä kuntoilumielessä tai näköilymielessä. Olen diplomaatti ja sanon, että kaksi kärpästä yhdellä iskulla!
Mutta niin ei käynyt naisten tansseissa. Sali täynnä pariskuntia, vain kaksi vapaata miestä baaritiskillä, enkä iskenyt kumpaakaan. En edes kaiholla katsonut. Ei kyllä hekään, tasapeli.

Vierailija

Moneen vuoteen en enää ole kapakoissa käynyt. Nuorempana sitä lajia tuli harrastettua ihan tarpeeksi. Viime vuonna yksi ystäväni sai kuitenkin houkuteltua minut mukaansa yhteen tanssiravintolaan aikansa ruinattuaan. Kertoi, että siellä käy vanhempaa väkeä. Todellakin, miehet siellä olivat kuin olisi jo toinen jalka haudassa. Silti vielä jaksoivat hakea tanssimaan niitä kaikkein nuorimman ja näteimmän näköisiä tanssimaan. Ei kelpaa saman ikäisten seura vanhoilla ukoille, ei. Toisaalta, mitä sitä sellaisella tekisikään. En ala enää ketään passaamaan enkä potenssiongelmia kuuntelemaan. Ehkä ne nuoremmat vielä jaksaa sitä lajia. Tämä yksinelo ei ole yhtään hullumpaa.

Vierailija

Lainaus:

Moneen vuoteen en enää ole kapakoissa käynyt. Nuorempana sitä lajia tuli harrastettua ihan tarpeeksi. Viime vuonna yksi ystäväni sai kuitenkin houkuteltua minut mukaansa yhteen tanssiravintolaan aikansa ruinattuaan. Kertoi, että siellä käy vanhempaa väkeä. Todellakin, miehet siellä olivat kuin olisi jo toinen jalka haudassa. Silti vielä jaksoivat hakea tanssimaan niitä kaikkein nuorimman ja näteimmän näköisiä tanssimaan. Ei kelpaa saman ikäisten seura vanhoilla ukoille, ei. Toisaalta, mitä sitä sellaisella tekisikään. En ala enää ketään passaamaan enkä potenssiongelmia kuuntelemaan. Ehkä ne nuoremmat vielä jaksaa sitä lajia. Tämä yksinelo ei ole yhtään hullumpaa.

Minua hiukan nuorempi ex-rouva, hyvä ystäväni, käy paljon tanssimassa. Kesällä lavoilla, talvisin laivoilla. Vaikka on ollut lonkkaleikkauksessakin, nousee jalka hänellä nyt kepeästi. On kyllä nuorekas ja iloinen, ehkä siksi flaksikin käy.
Itse en enää uskaltaudu arvioitavaksi, vaan katselen miehiä harrastusten piiristä. Eilenkin kuntosalilla salaa katselin komeita kavereita, yhtä ex-kiekkoilijaakin. Vaan kaikkihan ne minulle olivat liian nuoria, kun olin vanhin täti siellä. Mutta katsoa saa, vaikkei koskea...

Vierailija

Jään eläkkeelle keväällä ja muutan Hollolaan, onko kenelläkään tietoa onko Lahdessa tai Hollolassa minun ikäiselle tanssipakkoja päivätanssitkin käy onhan sitten aikaa, täytän keväällä 64v.mutta olen ikäistäni nuorekkaamman näköinen, ja muutenkin pirteä, harrastan säännöllisesti liikuntaa, olisi kiva tutustua mukavaan mieheen ehkäpä sieltä tansseista löytyisi, ja muutenkin olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Eeva

Vierailija

Tänään on Nuutinpäivä ja pitäisi joulu siivota huushollista.Minulla on kuusi vieläkin ja hyvinvoi,ei karistele vieläkään.Saa vielä olla pirtin kaunistuksena.
En ole käynyt tansseissa vuosikymmeniin,en varmaan enää osaisikaan,enkä kyllä Hollolanseutuakaan oikein tunne,en voi Eevaa auttaa.

Vierailija

Aina vaan tyrkytetään tätä tanssimista yksineläjille. Vaan kun tanssiminen ei kaikkia kiinnosta. Minua ei ole kiinnostanut nuorena, keski-ikäisenä eikä vanhanakaan. Liikkua ja kunnostaan voi pitää huolta muutenkin kuin tanssimalla. Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin tanssipaikoissa. Nuorena kokeilin tanssin "ihanuutta" ja miehet jäi kyllä lattialle kun hitaiden kappaleiden aikana heidän "se" tuntui reittäni vasten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat